Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Ik belt squat met een dip belt aan mijn pulley systeem. Gaat best prima. De hoek is dan wel iets schuiner maar dat mag de pret niet drukken.
Idd, ik heb laatst zelfs een barbell vast gezet en daar een katrol aan gehangen. Werkt ook prima.
Dat doe ik eigenlijk al voor veel oefeningen waarvan ik de hoogte will varieren, zoals bv bij facepulls.
 
Hoe zit het met die J hooks? Stoppen ze daar niet onaangekondigd een doosje van in de container die ook de grote dingen bevat en er midden december aan komt? Of is laat de leverancier echt expliciet weten als ze JHooks opsturen wat betekent dat het nog wel ff kan duren?
 
Hoe zit het met die J hooks? Stoppen ze daar niet onaangekondigd een doosje van in de container die ook de grote dingen bevat en er midden december aan komt? Of is laat de leverancier echt expliciet weten als ze JHooks opsturen wat betekent dat het nog wel ff kan duren?
Nee deze worden niet zomaar ergens erbij gestopt :) Zodra deze gaan binnenkomen weten we dat ook en updaten we de website.
 
Fitness Seller zag dat de atx rotation lat bar weer op voorraad is, is het dan ook bekend wanneer de andere grepen uit de black line serie op voorraad komen?
Op de productpagina heeft niet gestaan dat deze verwacht werd, en gezien de rest er ook niet iets bij heeft staan vraag ik het toch maar 😋
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag Fitness Seller,

Ik wil de ATX Monster Full-Functional Gym aanschaffen, nu de gmx 2000 is uitverkocht.
Maar Ik heb een vraag?
Ondanks ik de maten zie van de machine, wil ik graag weten wat de minimale hoogte moet zijn
Van mijn plafond om die te kunnen plaatsen en voor ook een goede pull-up te kunnen uitvoeren.

Alvast bedankt

 
Fitness Seller zag dat de atx rotation lat bar weer op voorraad is, is het dan ook bekend wanneer de andere grepen uit de black line serie op voorraad komen?
Op de productpagina heeft niet gestaan dat deze verwacht werd, en gezien de rest er ook niet iets bij heeft staan vraag ik het toch maar 😋
Er komen inderdaad nog een aantal grepen op voorraad de komende dagen. Voor kleinere producten houden we inderdaad niet altijd de verwachte levertijden bij op de productpagina's. Dat is met name bij de toestellen, barbells en gewichten en dergelijke.

Goedemiddag Fitness Seller,

Ik wil de ATX Monster Full-Functional Gym aanschaffen, nu de gmx 2000 is uitverkocht.
Maar Ik heb een vraag?
Ondanks ik de maten zie van de machine, wil ik graag weten wat de minimale hoogte moet zijn
Van mijn plafond om die te kunnen plaatsen en voor ook een goede pull-up te kunnen uitvoeren.

Alvast bedankt
Als je een goede pull-up wil uitvoeren met je kin boven de optrekstang uit, dan heb je dus minstens een hoofdlengte ruimte nodig boven de optrekstang. Meet je hoofd dus even op :) De optrekstang zit ongeveer zo'n 10 cm lager dan het hoogste punt van het toestel.
 
Laatst bewerkt:
Ligt de pakjesboot van midden december nog op schema? Ik word moe van elke dag mijn favorieten te refreshen :p
 
Hi FS, ik heb nu bijna 7 jaar het HD-2 powerrack. Afgelopen weekend heb ik mijn kabelkatrollen gecontroleerd en deze bleken niet zo goed meer te zijn. Ik heb ze allemaal wel gerepareerd en weer recht gezet en gelukkig geleid alles nu wel weer beter. Echter wil Ik wel upgraden naar de Aluminium kabelkatrollen als dat mogelijk is.

Dus, zijn deze aluminium katrollen geschikt voor de HD-2?
Zo ja, welke afmeting heb ik dan nodig, de 90 mm of de 115 mm? Ik kan zelf wel opmeten maar als jullie de afmetingen nog ergens hebben liggen dan vertrouw ik daar meer op :cool:
 
  • Like
Waarderingen: Apv
Hi FS, ik heb nu bijna 7 jaar het HD-2 powerrack. Afgelopen weekend heb ik mijn kabelkatrollen gecontroleerd en deze bleken niet zo goed meer te zijn. Ik heb ze allemaal wel gerepareerd en weer recht gezet en gelukkig geleid alles nu wel weer beter. Echter wil Ik wel upgraden naar de Aluminium kabelkatrollen als dat mogelijk is.

Dus, zijn deze aluminium katrollen geschikt voor de HD-2?
Zo ja, welke afmeting heb ik dan nodig, de 90 mm of de 115 mm? Ik kan zelf wel opmeten maar als jullie de afmetingen nog ergens hebben liggen dan vertrouw ik daar meer op :cool:
Ik vermoed dat dit gewoon 90 mm katrollen zijn maar je kunt dat het beste toch zelf nog even opmeten. Zeker aangezien jouw rack al 7 jaar oud is, wie weet zat er toen een andere maat katrollen in.
 
zitten daar ook de ATX Multi Bench MBX bij?
Er komen een aantal bankjes op voorraad op korte termijn. De verwachte levertijd staat vermeld op de productpagina’s, dus dat kun je zelf eenvoudig nakijken.

Als er enkel “Niet op voorraad” staat, dan is er voor dat bankje nog geen verwachte levertijd bekend.
 
Ik heb ondertussen gelukkig 4 kabelgrepen uit de black line serie kunnen bemachtigen, is het ook bekend of de rotation curl bar en single handle op voorraad komen komende week of deze maand?
 
Krijgen we hier een heads up wanneer de artikelen op voorraad worden gezet? :cool: Anders blijf ik maar refreshen op de website.
 
Ik heb ondertussen gelukkig 4 kabelgrepen uit de black line serie kunnen bemachtigen, is het ook bekend of de rotation curl bar en single handle op voorraad komen komende week of deze maand?
Nee die zijn niet binnengekomen. Ik heb nog geen overzicht van wanneer we die zouden ontvangen.

Krijgen we hier een heads up wanneer de artikelen op voorraad worden gezet? :cool: Anders blijf ik maar refreshen op de website.
Nee we posten hier geen updates momenteel, daar is het nu helaas te druk voor. Gebruik de voorraadnotificatie functionaliteit in onze webshop.

Maar ik kan wel prijsgeven dat de volgende container morgen zal binnenkomen. Dat zou betekenen dat de producten morgenmiddag of woensdag online verschijnen (afhankelijk van hoe snel de container hier is verwerkt en gecontroleerd, het is momenteel namelijk nog erg druk in de nasleep van Black Friday en met de aankomende feestdagen).
 
Laatst bewerkt:
Nee die zijn niet binnengekomen. Ik heb nog geen overzicht van wanneer we die zouden ontvangen.


Nee we posten hier geen updates momenteel, daar is het nu helaas te druk voor. Gebruik de voorraadnotificatie functionaliteit in onze webshop.

Maar ik kan wel prijsgeven dat de volgende container morgen zal binnenkomen. Dat zou betekenen dat de producten morgenmiddag of woensdag online verschijnen (afhankelijk van hoe snel de container hier is verwerkt en gecontroleerd, het is momenteel namelijk nog erg druk in de nasleep van Black Friday en met de aankomende feestdagen).
Weet je of de populaire atx cable cross over CPS 600 ook hier bij zit?

Grt
Rolf
 
Weet je of de populaire atx cable cross over CPS 600 ook hier bij zit?

Grt
Rolf
Nee die zit daar niet bij. Die zal waarschijnlijk pas in januari binnenkomen zoals het nu uitziet.
 
Back
Naar boven