Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Aan de ene kant is het idd zwaar klote om zo lang te moeten wachten tot bepaalde producten weer op voorraad zijn maar als je dan een van de weinige gelukkigen bent wanneer je iets weet te bemachtigen waar heel veel vraag naar is dan ben je des te gelukkiger :P
 
Fitness Seller

Is de ATX Triplex tower ook los te koop? Dus zonder de multibench?
Nee helaas, deze bieden wij enkel als set aan.

Mja zover ik mij kan herinneren hebben jullie dit probleem. Ik moest ook bijna een jaar wachten op de extra spotter voor mijn ATX rack.
Ik begrijp niet waarom jullie niet kunnen overgaan op een reserveer systeem zodat jullie redelijk nauwkeurig kunnen bepalen hoeveel stuks jullie moeten fabriceren. Nu is het met de natte vinger iedere zoveel maanden of halfjaar een batch binnenkrijgen en als je niet snel genoeg bent, heb je pech.
Zou zowel voor jullie als de klanten een pak aangenamer zijn om toch het correcte aantal te bestellen.
En dat Corona excuus, is al heel oud geworden hoor.

Bovendien vind ik jullie systeem van verzendkosten ook nu niet bepaald logisch: naarmate het bedrag stijgt, stijgen de verzendkosten mee. Moest dit nu gebaseerd zijn op volume of gewicht, kan ik erin komen, maar puur op bedrag....
Je kunt wel zeggen dat naarmate het bedrag hoger wordt, het volume of gewicht ook groter wordt, maar dit is zeker niet altijd het geval.


Beschouw dit niet al kritiek op jou maar als opbouwend kritiek voor jullie bedrijf waar jullie hopelijk iets mee gaan doen.
Maar goed, ik begrijp dat jullie in een luxepositie zitten waar de vraag groter is dan het aanbod en dat dat de drang naar verandering belemmert.
Het is helaas geen kwestie van beter kunnen bepalen hoeveel stuks we nodig hebben, of simpelweg grotere aantallen inkopen. Was het maar zo eenvoudig, dan zouden we dat natuurlijk al lang doen. Het is niet zo dat we bewust te weinig producten produceren en voor de lol maandenlang geen voorraad hebben :o We begrijpen ook dat we veel grotere aantallen zouden kunnen verkopen en aan de hand van de inschrijvingen voor een product hebben we nu ook al een aardig goed idee van hoeveel mensen geïnteresseerd zijn in dat product. Echter kan er simpelweg nog altijd niet voldoende geproduceerd worden. De vraag naar onze producten blijft onveranderd hoog en er is onvoldoende productiecapaciteit om aan die vraag te kunnen voldoen (en dat heeft inderdaad te maken met diverse factoren die het gevolg zijn van COVID).

De verzendkosten in onze webshop worden al een jaar gebaseerd op gewicht en omvang en verzendtype (bijvoorbeeld pakket, collo, pallet etc). Meer informatie.

Bedankt voor je feedback in ieder geval, dat stellen we altijd op prijs.

Wanneer verwachten jullie ongeveer dat de ATX landmine weer beschikbaar is?
Nog niet bekend maar de Post Landmine komt wel morgen of maandag binnen volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
Cut them some slack. Ik vermoed dat ze al overuren draaien. Het is natuurlijk ook in hun voordeel om zo veel mogelijk te produceren/verkopen :)
Er wordt inderdaad nog wel eens gedacht dat we “gewoon meer moeten inkopen” alsof dat de voor de hand liggende oplossing van het probleem is waar wij zelf nog niet aan hadden gedacht. Als het zo simpel was dan zouden we natuurlijk geen lege voorraden meer hebben.

Er kan nu simpelweg niet voldoende worden geproduceerd om aan alle vraag te voldoen en dat probleem zal ook niet snel worden opgelost. We blijven in ieder geval hoopvol dat het er in de tweede helft van dit jaar weer wat beter zal gaan uitzien.
 
Laatst bewerkt:
De tijd dat je “gewoon” naar jullie site kan gaan en bestellen wat je op dat moment wou lijkt wel een eeuw geleden haha . Gelukkig heb ik mijn homegym compleet maar voor wie nog bezig zijn lijkt het wel een erg lange adem inmiddels te worden. Kunnen jullie niks aan doen natuurlijk maar gek dat die tijd dat het kon zo lang geleden lijkt 😅
 
Is er al een datum bekent wanneer de ATX polyurethaan 4-Grip halterschijven 50 mm weer bij jullie binnen komen ?

 
Is er al een datum bekent wanneer de ATX polyurethaan 4-Grip halterschijven 50 mm weer bij jullie binnen komen ?
De nieuwe bedoel je? Die zijn net nieuw, nog niet eerder op voorraad geweest. Zouden in de komende weken allemaal moeten binnenkomen.
 
  • Like
Waarderingen: M.N
En het "oude" model de 5kg polyurethaan schijven?
 
ATX leg press levertijd duurt ook nog wel even zeker?
 
Wow die weight plate pins waren heeel snel weer weg. Of weinig binnen ook. Enige dat ik nog echt nodig zou hebben.
 
Wow die weight plate pins waren heeel snel weer weg. Of weinig binnen ook. Enige dat ik nog echt nodig zou hebben.
Dit was inderdaad een kleine levering van slechts 30 paar. De volgende levering is 200 paar (begin mei wel pas).
 
Weet je wanneer de functional trainer ftx 9001 op voorraad komt?
 
Gezien vandaag de black line eenhandsgrepen binnen zijn (geweest) vroeg ik me af of ook de curl greep mss nog verwacht wordt komende week?

En komt ATX ook eens met zo'n multigrip pulldown/row attachment?
 
Laatst bewerkt:
Gezien vandaag de black line eenhandsgrepen binnen zijn (geweest) vroeg ik me af of ook de curl greep mss nog verwacht wordt komende week?

En komt ATX ook eens met zo'n multigrip pulldown/row attachment?
Naar verwachting binnen 3-4 weken. Op dit moment geen plannen voor een multigrip pulldown attachment.
 
  • Like
Waarderingen: RiPo
20220310_171414.jpg
20220310_171333.jpg


Kleine update gedaan aan de jammer arms. Vond ze door het ontbreken van knurling wat aan de gladde kant. Heb ze nu voorzien van de rubber handgreep 30x400mm. Grip is nu super!
Ze gingen wel erg moeilijk om de buis heen, vooral door die bocht.. Maar met een beetje wd40 ging het net. Zit nu als een huis 🙂
 
Back
Naar boven