XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Hoi,

Ik heb een Barbarian Lat Tower. Nu wil ik de bovenste staalkabel vervangen.
Hebben jullie toevallig de precieze maat van deze staalkabel ergens staan? Zodat ik sowieso de juiste maat bestel.
Zo niet, moet ik dan gewoon van begin tot eind meten inclusief de lengte van de "schroef" en "oog met bal"? Ik neem aan dat een paar CM extra niet uit maakt, want dan hangt je accessoire gewoon iets lager? Terwijl te kort natuurlijk wel een probleem is.

En.. Ter bevestiging.. Ik neem aan dat hetgeen wat in de " schijfopname" zit een schroef is en het andere uiteinde een oog met bal maat "groot" is?
 
Hoi,

Ik heb een Barbarian Lat Tower. Nu wil ik de bovenste staalkabel vervangen.
Hebben jullie toevallig de precieze maat van deze staalkabel ergens staan? Zodat ik sowieso de juiste maat bestel.
Zo niet, moet ik dan gewoon van begin tot eind meten inclusief de lengte van de "schroef" en "oog met bal"? Ik neem aan dat een paar CM extra niet uit maakt, want dan hangt je accessoire gewoon iets lager? Terwijl te kort natuurlijk wel een probleem is.

En.. Ter bevestiging.. Ik neem aan dat hetgeen wat in de " schijfopname" zit een schroef is en het andere uiteinde een oog met bal maat "groot" is?
Ik weet dat je moet meten van geperste deel tm andere geperste deel. Dus eigenlijk gewoon de totale label lengte zonder evt oog.. Echt puur de kabel dus ook het geperste stukje aan elke kant.
 
Dat is helemaal geen verkeerd idee als tijdelijke oplossing, mocht iemand het geprobeerd hebben hoor ik het graag!
Ik heb dit gemaakt van 3 katrollen 1 lange kabel. 1 katrol aan mijn pulley onderin. Beide katrollen met een band aan de zijkanten. Deze kan ik verstellen en hierdoor kan ik flyes doen. En hierbij kan je alle afstellingen maken van laag tot hoog. Zal wel x foto maken
 
Ik heb dit gemaakt van 3 katrollen 1 lange kabel. 1 katrol aan mijn pulley onderin. Beide katrollen met een band aan de zijkanten. Deze kan ik verstellen en hierdoor kan ik flyes doen. En hierbij kan je alle afstellingen maken van laag tot hoog. Zal wel x foto maken
Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet!
 
Hoi,

Ik heb een Barbarian Lat Tower. Nu wil ik de bovenste staalkabel vervangen.
Hebben jullie toevallig de precieze maat van deze staalkabel ergens staan? Zodat ik sowieso de juiste maat bestel.
Zo niet, moet ik dan gewoon van begin tot eind meten inclusief de lengte van de "schroef" en "oog met bal"? Ik neem aan dat een paar CM extra niet uit maakt, want dan hangt je accessoire gewoon iets lager? Terwijl te kort natuurlijk wel een probleem is.

En.. Ter bevestiging.. Ik neem aan dat hetgeen wat in de " schijfopname" zit een schroef is en het andere uiteinde een oog met bal maat "groot" is?
Als je onze klantenservice even mailt kunnen zij vast nog wel ergens de kabellengtes van dit oude toestel voor je opzoeken. Echter zijn er door de jaren heen verschillende modellen Barbarian Lat Tower geweest met mogelijk wat kleine verschillen in de kabellengte, dus ik zou daar niet blind op vertrouwen en het voor de zekerheid ook zelf nog eens nameten. Want als een kabel op maat eenmaal is gemaakt kunnen we die niet meer aanpassen (inkorten zou in sommige gevallen wel nog mogelijk zijn maar langer maken gaat vanzelfsprekend niet).

De bovenste kabel van de Barbarian Lat Tower heeft inderdaad een schroef als het ene uiteinde en een oog met grote rubberbal als het andere uiteinde. Op de productpagina van de staalkabel op maat kun je op de tweede afbeelding precies zien van welk punt tot welk punt je moet meten bij elk type uiteinde.
 
Laatst bewerkt:
Zou je wellicht ff een fotootje willen posten van hoe je ze in het rack hangt? Hangen ze breed genoeg voor flys bvb?
Ik gebruik de safety spotters zijwaarts op mijn wall rack, om de kabel pulley vervolgens daar aan te hangen. Ze zitten zo precies goed voor mij.
A6A5AC47-833D-45F3-B7C8-26BFC2EDE73D.jpeg
 
Ik gebruik de safety spotters zijwaarts op mijn wall rack, om de kabel pulley vervolgens daar aan te hangen. Ze zitten zo precies goed voor mij.

Ziet er goed uit, geen last van een swing van de schijven of is dat minimaal?
 
Ziet er goed uit, geen last van een swing van de schijven of is dat minimaal?
Ik heb later nog wat swivels gehaald, zo’n draaiend tussenstukje, en dat voorkomt wat van het gezwaai, en de beweging niet al te wild doen voorkomt ook veel.
 
Fitness Seller enig idee wanneer we de leg lift option kunnen verwachten? Zou bijna moeten zijn en wil er niet naast grijpen…
 
Fitness Seller enig idee wanneer we de leg lift option kunnen verwachten? Zou bijna moeten zijn en wil er niet naast grijpen…
Deze week! We krijgen meerdere containers binnen deze week dus wanneer deze precies online komt is even afwachten. Misschien morgenmiddag al maar het zou ook pas einde van de week kunnen zijn.
 
Deze week! We krijgen meerdere containers binnen deze week dus wanneer deze precies online komt is even afwachten. Misschien morgenmiddag al maar het zou ook pas einde van de week kunnen zijn.
Kijk, dat zijn mooie berichten. Ik ga hem in de gaten houden, hopelijk kan ik er 1 bestellen.
 
Back
Naar boven