AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hahaha! Geintje 🙂
Volgens mij is de vraag naar equipment sowieso veel minder ondertussen..
Sterker nog, je ziet zelfs (steeds meer) complete homegyms op mp te koop staan.. Die een of twee jaar geleden zijn gekocht.. Zonde..
Ja dat hadden we ook wel verwacht/zien aankomen. De markt zit nu echt in een dip maar helaas zijn prijzen nog steeds hoog vanwege alle economische ontwikkelingen.
 
Wanneer komt de kabelklem weer in voorraad? Heb er 2 nodig want ze zijn beide versleten van mij pully? Is er geen mogelijkheid om alleen het rubbergedeelte te verkrijgen?
 
Terug op voorraad!

(pre-order, levering binnen 1-2 weken)


Dit keer hopelijk genoeg exemplaren voor iedereen :cool:
 
Beetje jammer dat er weer wat bovenop de prijs gegooid wordt voordat die online komt🤔
 
Beetje jammer dat er weer wat bovenop de prijs gegooid wordt voordat die online komt🤔
Ja dat vinden wij ook. Beetje jammer dat deze nieuwe levering in de fabriek duurder was om te produceren dan de vorige levering van een paar maanden geleden. Helaas stijgen alle prijzen, dus vrijwel elke nieuwe levering is weer wat duurder dan de vorige (dat is al bijna twee jaar zo).

Bij dit dit product ging het gelukkig maar om een tientje.
 
Een idee wanneer de adapter voor 50mm weer leverbaar is? Dan is het eventueel de moeite om te wachten met bestellen zodat alles in 1 keer besteld kan worden.
 
Een idee wanneer de adapter voor 50mm weer leverbaar is? Dan is het eventueel de moeite om te wachten met bestellen zodat alles in 1 keer besteld kan worden.
Alle 50 mm adapters zullen vandaag of morgen binnenkomen, zoals het nu uitziet.
 
Enig idee wanneer de weerstandband pinnen weer beschikbaar komen?
 
Zijn de atx weight plate pins ook te gebruiken aan de voorkant van het 520 rack, of kantelt hij dan naar voren vanwege de korte voet? Dus door de gaten waar normaal gesproken de safetybars doorheen gaan?
 
Zijn de atx weight plate pins ook te gebruiken aan de voorkant van het 520 rack, of kantelt hij dan naar voren vanwege de korte voet? Dus door de gaten waar normaal gesproken de safetybars doorheen gaan?
Dat is gewoon mogelijk, immers kun je ook de J-hooks aan de voorkant van het rack gebruiken. Maar de pinnen aan de achterkant bevestigen is veiliger en lijkt me ook handiger.

Is er enig idee wanneer de Power Hooks (https://www.fitness-seller.nl/power-hooks/) weer op voorraad komen?
Nee, nog niets bekend helaas.
 
  • Like
Waarderingen: gose
Fitness Seller Vanwege ruimtegebrek: is het mogelijk om in 500 series power racks de pull up bar aan de achterkant te bevestigen, aan de palen waar de halterstang normaal gesproken zit? En kun je ook de Dip Bars gebruiken "in" de kooi, dus bevestigen aan de palen waar de halterstang hangt?
 
Fitness Seller Vanwege ruimtegebrek: is het mogelijk om in 500 series power racks de pull up bar aan de achterkant te bevestigen, aan de palen waar de halterstang normaal gesproken zit? En kun je ook de Dip Bars gebruiken "in" de kooi, dus bevestigen aan de palen waar de halterstang hangt?
Jazeker, dat kan allebei :)
 
Enige idee wanner de standaard curl stang 120cm weer op vooraad is?

 
Nee, onbekend. We wachten al sinds juni 2021 op sommige 30 mm materialen.

Vragen over levertijden a.u.b. mailen naar onze klantenservice, die hebben beter overzichten. Thanks!
Ah jammer, bedankt voor de (snelle) reactie.
 
Fitness Seller wat gekke vraag (rack past misschien net op
atx.650.wall.to.pole.png
zolder): als ik via de plaatjes de afstand tussen de achterkant van het 620/650 rack en de voorkant van de paal bereken kom ik uit op 112/113 cm diept. Kan dit ongeveer kloppen? Het gaat om het rode stukje uit het plaatje
 
Back
Naar boven