XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

  • Zijn jullie komende week open, of kun je niet zomaar langskomen en evt wat schijven e.d. kopen?
    We zijn geopend maar de showroom/winkel wordt momenteel verbouwd. Je kunt helaas dus niet ter plekke iets kopen, je kunt enkel online bestellen en vervolgens (op afspraak) komen afhalen.
     
    Hoelang moet die verbouwing duren van jullie showroom.. Volgens mij is dat al meer dan een jaar aan de gang.. 🤨
     
    Hoelang moet die verbouwing duren van jullie showroom.. Volgens mij is dat al meer dan een jaar aan de gang.. 🤨
    Het heeft inderdaad iets meer dan een jaar geduurd voordat ons nieuwe kantoorpand klaar was, nu is de showroom aan de beurt. Maar nadat het oude kantoor was gesloopt en het nieuwe kantoor werd gebouwd hebben we een tijdelijk kantoor gemaakt in de showroom, vandaar dat de showroom al die tijd gesloten was.

    Het nieuwe kantoor is nu klaar, sinds vorige maand, en nu is de daadwerkelijke verbouwing van de showroom begonnen. Oplevering misschien in maart of april, dat ligt er even aan hoe de verbouwing vordert (de bouw van het nieuwe kantoorpand duurde ook langer dan gedacht/gewenst).

    Voor de geïnteresseerden (nog niet helemaal klaar):

    C53D78A8-C2E9-47BE-9739-F6D46AE26914.jpeg
     
    Ziet er strak uit! Straks daar ook afhalen van spullen? Of blijft dat aan de zijkant?
     
    Ziet er strak uit! Straks daar ook afhalen van spullen? Of blijft dat aan de zijkant?
    Afhaalmagazijn blijft waarschijnlijk aan de zijkant. Showroom ingang aan de voorkant.
     
    • Like
    Waarderingen: RiPo
    Zie dat jullie telefonisch nog niet bereikbaar zijn.
    Ik heb gisteravond een bestelling gedaan (atx pulldown greep & magnesium), zou ik die later vandaag kunnen ophalen?
     
    Zie dat jullie telefonisch nog niet bereikbaar zijn.
    Ik heb gisteravond een bestelling gedaan (atx pulldown greep & magnesium), zou ik die later vandaag kunnen ophalen?
    Wij zijn vanaf 10.00u telefonisch bereikbaar, maar per email zijn wij de gehele dag bereikbaar. Wanneer je van ons een afhaalbevestiging hebt ontvangen, is je bestelling daadwerkelijk klaar om te komen afhalen. Nadat je de afhaalbevestiging hebt ontvangen kun je een afspraak met ons maken om langs te komen.
     
    Laatst bewerkt:
    Klopt get dat de add-on weight op voorraad zijn?? Kreeg een voorraad melding maar toen ik ging kijken was er geen voorraad?
    De tijd dat spullen binnen 10 minuten zijn uitverkocht is toch geweest?... 🤨
     
    Klopt get dat de add-on weight op voorraad zijn?? Kreeg een voorraad melding maar toen ik ging kijken was er geen voorraad?
    De tijd dat spullen binnen 10 minuten zijn uitverkocht is toch geweest?... 🤨
    Weer uitverkocht inderdaad. Het was geen levering, we waren nog 4 of 5 stuks tegengekomen bij de voorraadtelling. Die waren inderdaad snel weer uitverkocht.
     
    Weer uitverkocht inderdaad. Het was geen levering, we waren nog 4 of 5 stuks tegengekomen bij de voorraadtelling. Die waren inderdaad snel weer uitverkocht.
    Ah vandaar, nouja maar wachten op de volgende levering dan. Indicatie wanneer deze verwacht worden?
     
    Ah vandaar, nouja maar wachten op de volgende levering dan. Indicatie wanneer deze verwacht worden?
    Nog niet duidelijk helaas, we hebben er laatst nog een paar honderd gehad. Volgende grote levering zal nog wel enkele maanden duren waarschijnlijk.
     
    Psst, hadden jullie dit al gezien? :cool:


    Bekijk hier in onze webshop al onze IPF-approved producten.

    Over enkele maanden introduceren we ook nog nieuwe Fortex riemen, knee sleeves en wrist wraps die IPF-approved zijn :flex:
     
    Komen er dan ook grotere maten knee sleeves beschikbaar?
     
    Komen er dan ook grotere maten knee sleeves beschikbaar?
    Jazeker, de nieuwe 7 mm knee sleeves zullen in meer maten beschikbaar zijn. Maar het zal wel nog even duren voor deze beschikbaar zijn, we zijn net pas begonnen met de productontwikkeling van de nieuwe riemen en sleeves.
     
    Na een jaartje barbell training mezelf beloond met 2 dumbbell's. De olympische ECO dumbbell stang 50mm. Gisteren ontvangen.

    De veersluitingen gingen op de eerste vrij makkelijk maar op de 2e willen ze voor geen meter. Aan beide kanten niet. Iemand daar nog een tip voor? Ging al denken dat ik gek ben. Ik wil m toch gaan gebruiken..:rolleyes:
     
    Na een jaartje barbell training mezelf beloond met 2 dumbbell's. De olympische ECO dumbbell stang 50mm. Gisteren ontvangen.

    De veersluitingen gingen op de eerste vrij makkelijk maar op de 2e willen ze voor geen meter. Aan beide kanten niet. Iemand daar nog een tip voor? Ging al denken dat ik gek ben. Ik wil m toch gaan gebruiken..:rolleyes:
    Oeps ik had dit bericht blijkbaar over het hoofd gezien, excuses voor de late reactie. Dit is niet de eerste keer dat een klant aangeeft dat de veersluitingen niet passen op deze ECO dumbbells. Dit goedkope materiaal kan soms wat kleine afwijkingen hebben, ik vermoed dat de veersluitingen net wat te strak zijn gespannen.

    Check voor de zekerheid even of het inderdaad aan de veersluitingen ligt, door uit te proberen of de andere sluitingen en je halterschijven wel op die dumbbell passen. Stuur dan een e-mail met je bevindingen naar onze klantenservice en dan sturen we een nieuw setje veersluitingen op. Vermeld uiteraard ook je bestelnummer.
     
    Oeps ik had dit bericht blijkbaar over het hoofd gezien, excuses voor de late reactie. Dit is niet de eerste keer dat een klant aangeeft dat de veersluitingen niet passen op deze ECO dumbbells. Dit goedkope materiaal kan soms wat kleine afwijkingen hebben, ik vermoed dat de veersluitingen net wat te strak zijn gespannen.

    Check voor de zekerheid even of het inderdaad aan de veersluitingen ligt, door uit te proberen of de andere sluitingen en je halterschijven wel op die dumbbell passen. Stuur dan een e-mail met je bevindingen naar onze klantenservice en dan sturen we een nieuw setje veersluitingen op. Vermeld uiteraard ook je bestelnummer.
    Thanks ga ik doen :). Andere veersluitingen en gewichten passen wel gewoon. Veersluitingen legde ik op elkaar en 2 zijn indd gewoon net tikje kleiner.
     
    Back
    Naar boven