MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zag deze voorbij komen op Facebook: https://www.megafitness.shop/atx-multiplex-gym.html
Was benieuwd of er ook iets vergelijkbaars gaat komen dat het een volledige leverage gym toestel is. M.a.w. in plaats van de kabel latpulldown ook isolateral leverage latpulldown?
 
Enig idee wanneer de FOLDABLE MULTI BENCH FMB-600 te koop zal zijn?
 
Zag deze voorbij komen op Facebook: https://www.megafitness.shop/atx-multiplex-gym.html
Was benieuwd of er ook iets vergelijkbaars gaat komen dat het een volledige leverage gym toestel is. M.a.w. in plaats van de kabel latpulldown ook isolateral leverage latpulldown?
Nee, we hebben geen plannen voor leverage lat pulldowns.

Enig idee wanneer de FOLDABLE MULTI BENCH FMB-600 te koop zal zijn?
Nog niets van bekend. De komende 2-3 maanden sowieso nog niet.
 
Als iemand nog gebruik wil maken van een leuke aanbieding :D

Screenshot_20230209_160944_Chrome.jpg

Het is dat ik er geen plek voor heb maar anders zou ik ze alle 3 kopen voor de verkoop! Wat een koopje!
 
Als iemand nog gebruik wil maken van een leuke aanbieding :D

Het is dat ik er geen plek voor heb maar anders zou ik ze alle 3 kopen voor de verkoop! Wat een koopje!
Oepsssss :o aangepast, thanks :D
 
  • Haha
Waarderingen: RiPo
Is er al een plaats waar je de manual kan downloaden van de nieuwe legpress/hacksquat?
Ik zoek de tekening waar alle onderdelen uit elkaar gehaald zijn. Dan heb ik al een idee of ik deze machine via de zoldertrap naar boven krijg.
 
Is er al een plaats waar je de manual kan downloaden van de nieuwe legpress/hacksquat?
Ik zoek de tekening waar alle onderdelen uit elkaar gehaald zijn. Dan heb ik al een idee of ik deze machine via de zoldertrap naar boven krijg.
Nee we plaatsen al jaren geen opbouwhandleidingen meer online, omdat er zoveel toestellen van ons één op één gekopieerd worden. Zonder de plannen houden we dat niet tegen natuurlijk maar dan moeten de kopieerders tenminste nog een beetje zelf nadenken ;)

Je kunt even mailen naar onze klantenservice om te vragen naar de handleiding maar normaal gesproken zou het geen probleem moeten zijn om de onderdelen de trap op te krijgen. Het grootste frame onderdeel is een lange smalle paal van circa 250 cm.
 
Is er al een plaats waar je de manual kan downloaden van de nieuwe legpress/hacksquat?
Ik zoek de tekening waar alle onderdelen uit elkaar gehaald zijn. Dan heb ik al een idee of ik deze machine via de zoldertrap naar boven krijg.

Ik heb het vorige model samen met de verkoper van zijn zolder naar beneden getild. Ik heb het idee dat de afmetingen van de oude en nieuwe ongeveer gelijk zijn. Naar beneden sjouwen ging toen samen met de koper prima. Wel handig om het samen te doen ivm afmeting en gewicht zodat je goed kan manoeuvreren.
 
Over de lange palen twijfel ik niet. Heb al meerdere machines boven staan.
Het is meer om te zien of het bewegend gedeelte van de legpress uit elkaar kan of als dit uit 1 geheel bestaat.
 
Gaat ATX ook nog trolley adapters tbv de jammer arms aanbieden?
Grootste ergernis (en daardoor weinig gebruik) is die dingen te bevestigen. Die trolley systemen zijn echt de perfecte oplossing en ook metteen super voor het opbergen door ze helemaal boven te hangen.
 
Over de lange palen twijfel ik niet. Heb al meerdere machines boven staan.
Het is meer om te zien of het bewegend gedeelte van de legpress uit elkaar kan of als dit uit 1 geheel bestaat.
Zo groot is die gewichtslede niet dus dat zou geen probleem moeten zijn. Deze is wel al deels voorgemonteerd maar mocht het echt niet passen kun je deze grotendeels uit elkaar schroeven. Ik denk echter niet dat dit nodig zal zijn.

Gaat ATX ook nog trolley adapters tbv de jammer arms aanbieden?
Grootste ergernis (en daardoor weinig gebruik) is die dingen te bevestigen. Die trolley systemen zijn echt de perfecte oplossing en ook metteen super voor het opbergen door ze helemaal boven te hangen.
Ja uiteindelijk willen we wel een trolley maken. Maar of die compatibel gaat zijn met de huidige Jammer Arms en met alle series (600/700/800) durf ik niet te zeggen.
 
Ja uiteindelijk willen we wel een trolley maken. Maar of die compatibel gaat zijn met de huidige Jammer Arms en met alle series (600/700/800) durf ik niet te zeggen.
Moet te realiseren zijn lijkt me?
De voorste of juist de achterste rollers op 3 verschillende gaten kunnen monteren zodat deze om 60×60, of 70×70, of 80×80 palen passen. En de platen van de trolley op de drie maten kunnen monteren dmv busjes o.i.d.

Ben benieuwd iig :) Enig idee aan wat voor termijn dit zal worden gepubliceerd?
 
Moet te realiseren zijn lijkt me?
De voorste of juist de achterste rollers op 3 verschillende gaten kunnen monteren zodat deze om 60×60, of 70×70, of 80×80 palen passen. En de platen van de trolley op de drie maten kunnen monteren dmv busjes o.i.d.

Ben benieuwd iig :) Enig idee aan wat voor termijn dit zal worden gepubliceerd?
Natuurlijk is dat te realiseren, we maken vrijwel alle accessoires voor alle series. Daar gaat het niet om in dit geval. Het gaat er vooral om of we dit ook compatibel maken met de huidige Jammer Arms of dat we een nieuw systeem maken enkel voor een specifieke serie.

Geen idee of dat nog iets is voor dit jaar of volgend jaar.
 
  • Like
Waarderingen: RiPo
Ik geloof dat iemand hier eens vroeg naar de 80 lbs Nüobells, die zijn binnenkort leverbaar in mat zwarte uitvoering :cool:

 
Zijn jullie van plan om de Ironmaster Ultimate Row Handle te gaan verkopen? Past goed in jullie assortiment ;)

5_11_White_UltimateRowHandle_3UP.jpg
 
Zijn jullie van plan om de Ironmaster Ultimate Row Handle te gaan verkopen? Past goed in jullie assortiment ;)
Nope. Met hoe zij tijdens COVID met hun dealers zijn omgegaan (of in ieder geval met ons, twee jaar lang niets leveren) denk ik niet dat wij ooit nog iets van IronMaster in ons assortiment zullen opnemen.
 
Kan iemand mij hier vertellen wat de maat is van de lto-750 125kg gewichtstapel?
Het gaat met name om de maat vanaf de bevestiging aan het rack onderaan tm de achterkant. (Footprint dus)
 
Kan iemand mij hier vertellen wat de maat is van de lto-750 125kg gewichtstapel?
Het gaat met name om de maat vanaf de bevestiging aan het rack onderaan tm de achterkant. (Footprint dus)
Dat is circa 40 cm. Ik zal de maattekeningen later vandaag toevoegen aan onze website 👍
 
  • Like
Waarderingen: RiPo
Jullie verkopen de ATX Belt Squat Machine met een leverage arm, volgens GarageGymReviews kan dit slecht zijn voor je knieen:
We don't recommend lever based belt squats due to the sheering forces that occur on the knees

Hoe zien jullie dat? :)
 
Back
Naar boven