MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Al zicht op wanneer de safety squat bar weer leverbaar is?
 
verkopen jullie soms geen fat gripz
 
Nvm de 10kg schijven bleken uitverkocht te zijn dus deze krijg ik later nog binnen. Stond alleen niet op de factuur oid.
 
Ik vind jullie producten er echt bruut uit zien. Mocht ik ooit eens plek hebben voor een homegym dan ga ik zeker spullen bij jullie bestellen. :)

Ik wacht nu op de dipping belt van Barbarian. Heb 'm al besteld, maar is al een tijdje uitverkocht. Enig idee wanneer die weer in voorraad is?
 
Al zicht op wanneer de safety squat bar weer leverbaar is?
Normaal gesproken zijn die in de loop van deze week of uiterlijk begin volgende week weer uit voorraad leverbaar.

verkopen jullie soms geen fat gripz
Nee, die hebben we helaas niet in het assortiment.

Nvm de 10kg schijven bleken uitverkocht te zijn dus deze krijg ik later nog binnen. Stond alleen niet op de factuur oid.
De ontbrekende halterschijven worden inderdaad nageleverd zodra beschikbaar. Normaal gesproken heb je daarvan per e-mail bericht gekregen maar het kan zijn dat dat over het hoofd is gezien, vorige week was erg hectisch ivm de voorbereidingen voor de FIBO beurs :)
 
Ik vind jullie producten er echt bruut uit zien. Mocht ik ooit eens plek hebben voor een homegym dan ga ik zeker spullen bij jullie bestellen. :)

Ik wacht nu op de dipping belt van Barbarian. Heb 'm al besteld, maar is al een tijdje uitverkocht. Enig idee wanneer die weer in voorraad is?
Pfoe, lastig om te zeggen op dit moment. Deze dipping belt is een heel goed alternatief :)
 
Fat grips en bands zouden wel een mooie aanvulling op het assortiment zijn idd.

Zijn de bovenste en onderste dwarsbalken van de Barbarian Power Cage wel sterk genoeg om stevige bands aan te bevestigen? Lijkt me wel toch?

Al enig zicht op wanneer de Cage weer leverbaar is trouwens?
 
Fat grips en bands zouden wel een mooie aanvulling op het assortiment zijn idd.

Zijn de bovenste en onderste dwarsbalken van de Barbarian Power Cage wel sterk genoeg om stevige bands aan te bevestigen? Lijkt me wel toch?

Al enig zicht op wanneer de Cage weer leverbaar is trouwens?
Die zijn zeker weten sterk genoeg :)

De Power Cage zal zoals het er nu uitziet over circa drie weken weer binnenkomen.
 
Even een vraag hier, wat is de diameter van een rubber gripper 10 kg. halterschijf?
Ik wil ze nl. als dumbbellschijven gebruiken.
 
Ik heb een bestelling gezet bij fitnes seller en al reeds betaalt,
ik heb ergens gelezen dat je gebeld wordt voor een afspraak ofzo?
word het materiaal niet met de post verzonden dan?

groeten
 
Ik heb een bestelling gezet bij fitnes seller en al reeds betaalt,
ik heb ergens gelezen dat je gebeld wordt voor een afspraak ofzo?
word het materiaal niet met de post verzonden dan?

groeten
Er wordt op voorhand geen afspraak gemaakt, niet bij pakketzendingen en ook niet bij transportzendingen. Dat is verouderde informatie, heb je dat op onze eigen website gelezen?

Zodra je bericht krijgt dat de bestelling door ons is verzonden zal deze de volgende werkdag worden afgeleverd (in België eventueel binnen twee werkdagen).
 
Er wordt op voorhand geen afspraak gemaakt, niet bij pakketzendingen en ook niet bij transportzendingen. Dat is verouderde informatie, heb je dat op onze eigen website gelezen?

Zodra je bericht krijgt dat de bestelling door ons is verzonden zal deze de volgende werkdag worden afgeleverd (in België eventueel binnen twee werkdagen).

ok, bedankt!
had ik op bodynet gelezen ;)
groeten
 
net dipping belt+ gewichthefriem besteld, ben benieuwd hoe snel ie dr is ;)
 
Wat is de totaal benodigde diepte voor de Barbarian Power Cage inclusief het aanbrengen/ verwijderen van de safety bars?
 
wat gebeurd er met mijn verzonden materiaal als ik niet thuis ben? (stel meermaals niet thuis)..
 
wat gebeurd er met mijn verzonden materiaal als ik niet thuis ben? (stel meermaals niet thuis)..

Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Mede omdat er kennelijk geen afspraken omtrent de levering meer worden gemaakt...

Daarbij ben ik ook wel benieuwd of het hele pakket überhaupt wel door de deur pas. Ik heb namelijk een foto gezien van hoe de cage geleverd werd op een pallet en als ik dat zo zie denk ik niet dat dit door een gewone deur heen gaat...

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

Wat is de totaal benodigde diepte voor de Barbarian Power Cage inclusief het aanbrengen/ verwijderen van de safety bars?

En ook hier ben ik nieuwsgierig naar. Alleen dan voor de Power Cage System. Die is natuurlijk nog iets dieper dan alleen de cage.
 
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Mede omdat er kennelijk geen afspraken omtrent de levering meer worden gemaakt...

Daarbij ben ik ook wel benieuwd of het hele pakket überhaupt wel door de deur pas. Ik heb namelijk een foto gezien van hoe de cage geleverd werd op een pallet en als ik dat zo zie denk ik niet dat dit door een gewone deur heen gaat...

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------



En ook hier ben ik nieuwsgierig naar. Alleen dan voor de Power Cage System. Die is natuurlijk nog iets dieper dan alleen de cage.

Yep die is 15 cm dieper volgens fitness seller. Dat gaat 'm voor mij sowieso niet worden ivm ruimtegebrek. Heb nog even wat rondgekeken en een benadering gemaakt van de benodigde ruimte mbv de overzichtstekening op deze link: http://www.barbarian-line.com/en/bb-9030-sy.htm. Er van uitgaande dat de verhoudingen op de tekening kloppen kom ik op een totale diepte van zo'n 216 cm. Omdat de ruimte waar de cage in moet komen te staan 220 diep is, zal het er om houden :)
 
Yep die is 15 cm dieper volgens fitness seller. Dat gaat 'm voor mij sowieso niet worden ivm ruimtegebrek. Heb nog even wat rondgekeken en een benadering gemaakt van de benodigde ruimte mbv de overzichtstekening op deze link: http://www.barbarian-line.com/en/bb-9030-sy.htm. Er van uitgaande dat de verhoudingen op de tekening kloppen kom ik op een totale diepte van zo'n 216 cm. Omdat de ruimte waar de cage in moet komen te staan 220 diep is, zal het er om houden :)

Ah, jij bent ook aan het passen en meten! :D

Voor die van mij heb ik een stuk gereserveerd van ongeveer 2.40 bij 2.50 meter. Dan wil ik de system versie en een 2m lang stangetje. Hopelijk gaat dat allemaal net passen. ;) Gelukkig kan het aan één kant nog een klein stukje uitsteken, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.
 
Waarom zijn de barbarian cages momenteel niet leverbaar en wanneer zijn deze weer leverbaar?
 
Back
Naar boven