Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom zijn de barbarian cages momenteel niet leverbaar en wanneer zijn deze weer leverbaar?

Staat een paar posts terug. De vraag is groter dan het aanbod. De fabriek kan de vraag niet aan. Daarom moeten ze telkens wachten tot de nieuwe zending weer binnen komt.

19 april zei Fitness-Seller dat de cages er over ongeveer 3 weken waarschijnlijk weer zouden zijn. Nu dus over ongeveer 2 weken, misschien iets langer. Tenminste, daar ga ik vanuit.
 
Moet je wel vooraf betalen of dat niet?
 
Ah, jij bent ook aan het passen en meten! :D

Voor die van mij heb ik een stuk gereserveerd van ongeveer 2.40 bij 2.50 meter. Dan wil ik de system versie en een 2m lang stangetje. Hopelijk gaat dat allemaal net passen. ;) Gelukkig kan het aan één kant nog een klein stukje uitsteken, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.

Yep, heb vandaag al een complete kamer verhuisd omdat het kamertje dat ik eerst wilde gebruiken te klein blijkt :(

240 bij 250 is wel krap, dan kun je er verder eigenlijk niets in kwijt.
Ik neem er denk ik een aparte wandpulley bij, dat is nog altijd beter dan een cage met pulley waar je geen safety bars in kunt plaatsen of waarbij de bars altijd op een vaste positie moeten blijven omdat je ze er niet uit kunt halen.
 
Wat is de totaal benodigde diepte voor de Barbarian Power Cage inclusief het aanbrengen/ verwijderen van de safety bars?
De safety bars zijn 100 cm lang dus je dient daarvoor bij de diepte van de cage zeker een meter erbij te tellen.

wat gebeurd er met mijn verzonden materiaal als ik niet thuis ben? (stel meermaals niet thuis)..
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Mede omdat er kennelijk geen afspraken omtrent de levering meer worden gemaakt...
Zoals aangegeven op de website worden zowel de pakketzendingen als transportzendingen de volgende werkdag (of max. 48 uur in België) door de leverancier aangeboden. Indien er dan niemand aanwezig is zal de leverancier een bericht achterlaten; de pakketdienst zal dan bij de buren afleveren of de volgende werkdag nogmaals proberen te leveren en met de transporteur kan contact worden opgenomen om een nieuwe afspraak in te plannen.

Waarom zijn de barbarian cages momenteel niet leverbaar en wanneer zijn deze weer leverbaar?
Omdat die uitverkocht is, zodra het artikel weer uit voorraad leverbaar is zal dat worden aangegeven in de productstatus op de website.

Moet je wel vooraf betalen of dat niet?
Dat hoeft niet, je kunt ook onder rembours bestellen, dan betaal je bij aflevering contant aan de leverancier. Bij vooruitbetaling krijg je inderdaad wel een korting op de gehele bestelling en daarnaast natuurlijk ook voorrang indien er van een product niet genoeg exemplaren beschikbaar zijn (zoals bij de Barbarian Power Cage vaak het geval is).
 
Yep, heb vandaag al een complete kamer verhuisd omdat het kamertje dat ik eerst wilde gebruiken te klein blijkt :(

240 bij 250 is wel krap, dan kun je er verder eigenlijk niets in kwijt.
Ik neem er denk ik een aparte wandpulley bij, dat is nog altijd beter dan een cage met pulley waar je geen safety bars in kunt plaatsen of waarbij de bars altijd op een vaste positie moeten blijven omdat je ze er niet uit kunt halen.[/QUOTE]

Leg uit? Ik volg je niet helemaal
 
240 bij 250 is wel krap, dan kun je er verder eigenlijk niets in kwijt.
Ik neem er denk ik een aparte wandpulley bij, dat is nog altijd beter dan een cage met pulley waar je geen safety bars in kunt plaatsen of waarbij de bars altijd op een vaste positie moeten blijven omdat je ze er niet uit kunt halen.

Leg uit? Ik volg je niet helemaal
Als ik het goed begrijp bedoelt hij de lange safety bars, bij een zeer krappe ruimte die niet diep genoeg is kunnen de safety bars dan niet helemaal eruit getrokken worden.
 
Zitten de voetsteunen voor het rowen niet in de weg als je de latpullsysteem wilt gebruiken? Of past het bankje daar precies tussen, aangezien de voetsteunen en beensteunen net boven elkaar bevinden. Misschien heb ik het mis hoor, maar als ik naar het artikel kijk dan valt me dat op. Kan je dan wel je benen goed kwijt bij de beensteunen

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Als ik het goed begrijp bedoelt hij de lange safety bars, bij een zeer krappe ruimte die niet diep genoeg is kunnen de safety bars dan niet helemaal eruit getrokken worden.

Dus als je ruimte zat hebt in je kamer is er niks aan de hand?
 
Zitten de voetsteunen voor het rowen niet in de weg als je de latpullsysteem wilt gebruiken? Of past het bankje daar precies tussen, aangezien de voetsteunen en beensteunen net boven elkaar bevinden. Misschien heb ik het mis hoor, maar als ik naar het artikel kijk dan valt me dat op. Kan je dan wel je benen goed kwijt bij de beensteunen
De Barbarian Multi Bench past er inderdaad precies tussen.
Dus als je ruimte zat hebt in je kamer is er niks aan de hand?
Haha nee, dan kunnen de safety bars gewoon eruit natuurlijk ;)
 
Yep, heb vandaag al een complete kamer verhuisd omdat het kamertje dat ik eerst wilde gebruiken te klein blijkt :(

240 bij 250 is wel krap, dan kun je er verder eigenlijk niets in kwijt.
Ik neem er denk ik een aparte wandpulley bij, dat is nog altijd beter dan een cage met pulley waar je geen safety bars in kunt plaatsen of waarbij de bars altijd op een vaste positie moeten blijven omdat je ze er niet uit kunt halen.[/QUOTE]

Leg uit? Ik volg je niet helemaal
Als ik het goed begrijp bedoelt hij de lange safety bars, bij een zeer krappe ruimte die niet diep genoeg is kunnen de safety bars dan niet helemaal eruit getrokken worden.

De power cage met pulley is 15 cm dieper dan de variant zonder pulley, dus heb je bij de power cage met pulley nog eens extra diepte nodig om de safety bars te kunnen plaatsen/ verwijderen.
De safety bars zijn 100 cm lang dus je dient daarvoor bij de diepte van de cage zeker een meter erbij te tellen.
Dit lijkt niet helemaal correct, want de uiteinde van de staander is niet gelijk aan het uiteinde van de complete cage. Zie bijgevoegde illustratie; de totaal benodigde diepte is 100 cm + de lengte van de rode lijn.
 
Laatst bewerkt:
Dit lijkt niet helemaal correct, want de uiteinde van de staander is niet gelijk aan het uiteinde van de complete cage. Zie bijgevoegde illustratie; de totaal benodigde diepte is 100 cm + de lengte van de rode lijn.
Voor het gemak zei ik dat je uit moet gaan van een meter omdat je natuurlijk ook nog wat ruimte wilt om het bankje te kunnen verplaatsen :)

De exacte cijfers: zoals ik al zei is de safety bar 100 cm lang. De safety bar zit niet precies tussen de voorste en achterste paal in maar steekt aan de voorkant circa 20 cm uit, de afstand van safety bar tot het voorste punt van de Power Cage is nog eens circa 20 cm. Dus, de minimale extra afstand die je nodig hebt voor het verwisselen van de safety bars is, zonder ook maar ietwat speling, circa 65 cm.
 
is gewoon over mn haagje gesmeten, is ok voor mij :p
Haha, dat heb ik toch al een keer of twee eerder gehoord van Belgische klanten maar dat is niet zo netjes natuurlijk.. er had net zo goed iets beschadigd of zoek kunnen raken! Stuur mij aub even je bestelnummer door zodat ik dit kan doorgeven aan de leverancier.
 
was enkel een barbell en haag is maar een meter, voor mij maakt het geen probleem hoor!
ben zelf blij dat ik nu niet meer hoef te wachten :D

bestelnummer: 111422

groeten
 
Voor het gemak zei ik dat je uit moet gaan van een meter omdat je natuurlijk ook nog wat ruimte wilt om het bankje te kunnen verplaatsen :)

De exacte cijfers: zoals ik al zei is de safety bar 100 cm lang. De safety bar zit niet precies tussen de voorste en achterste paal in maar steekt aan de voorkant circa 20 cm uit, de afstand van safety bar tot het voorste punt van de Power Cage is nog eens circa 20 cm. Dus, de minimale extra afstand die je nodig hebt voor het verwisselen van de safety bars is, zonder ook maar ietwat speling, circa 65 cm.

Ok thanks! Dat bankje kunnen we op een andere manier ook wel wegkantelen dus dat zal het probleem niet zijn, met de bars is dat een ander verhaal :)
 
Fitness Seller,

Ik heb twee vragen:
- Als ik nu een Barbarian kooi bestel, krijg ik er een uit de komende lading of is die al uitverkocht? In het geval dat de lading al is uitverkocht, hoe lang duurt het voordat ik hem ontvang?

- Ik woon in een gehorige studentenwoning. Bieden de vloermatten voldoende geluidsdemping om binnen zwaar te kunnen deadliften?
 
Fitness Seller,

Ik heb twee vragen:
- Als ik nu een Barbarian kooi bestel, krijg ik er een uit de komende lading of is die al uitverkocht? In het geval dat de lading al is uitverkocht, hoe lang duurt het voordat ik hem ontvang?

- Ik woon in een gehorige studentenwoning. Bieden de vloermatten voldoende geluidsdemping om binnen zwaar te kunnen deadliften?
Zoals het er nu naar uitziet zouden er meer dan voldoende Power Cages moeten binnenkomen.

De vloermatten bieden een aardige demping en verminderen eveneens de trillingen, ik kan daar echter geen specifieke waarde aan vastplakken en ik zou helaas niet weten hoe dat in jouw woning uitvalt. Het zal in ieder geval wel stukken beter zijn dan wanneer je de bar op de vloer zelf laat vallen :p
 
nvm
 
Laatst bewerkt:
Zoals het er nu naar uitziet zouden er meer dan voldoende Power Cages moeten binnenkomen.

Hopelijk ben ik bij de gelukkigen. Ik wacht immers al een tijdje op mijn power cage...

Op 19 april heb je gezegd dat de power cages zouden binnenkomen over 3 weken. Dat zou dus rond 10 mei zijn. Klopt deze datum nog altijd?
Ik kan niet wachten om eens zwaar door te trainen met zulke cage :cool:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven