MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Had in de haast verkeerde bestelling geplaatst (facepalm) en dus moest ik hem annuleren.. erg prettig dat dit gewoon kon door een mailtje te sturen, gratis is en het binnen een kwartier beantwoord werd. Thanks!
Haha, foutje kan gebeuren. Mooi dat het al geregeld is :)
 
Ik zie dat de Barbarian halterschijven van 10kg momenteel niet op voorraad zijn. Enig idee wanneer ze weer te verkrijgen zijn?
 
De Black Mamba en Ram Bar zijn hetzelfde als de Power Bars, enkel de coating van de sleeves en de bar zelf is telkens anders. De lagering en het materiaal is hetzelfde.

Als je geen olympische lifts of CrossFit gaat uitvoeren en de halterstang dus niet gaat laten vallen, kun je ook de goedkopere ATX Econ Power Bar aanschaffen. Die is perfect voor normale oefeningen en ook zwaar belastbaar.

Ik heb de black mamba besteld :)
Bedankt voor jullie snelle reacties!
 
Ik zie dat de Barbarian halterschijven van 10kg momenteel niet op voorraad zijn. Enig idee wanneer ze weer te verkrijgen zijn?
Voor vragen over levertijden van uitverkocht artikelen neem je het beste even contact op (e-mail of telefoon) met onze klantenservice. Er zijn overigens verschillende Barbarian halterschijven: 30 mm, 50 mm, gietijzer, rubber.

Zijn er plannen om een sumo versie van de weerstandsband platform te verkopen (deze: http://www.fitness-seller.nl/weerstandsband-platform/ )? De huidige is te smal om sumo deadlifts met bands te doen.
Nee daar zijn helaas geen plannen voor op dit moment. Wellicht interessant voor de nieuwe ATX serie maar dat zal dan sowieso pas in 2015 worden, na de eerste productierondes.

Ik heb de black mamba besteld :)
Bedankt voor jullie snelle reacties!
:thumbs: Bedankt voor de bestelling

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

NIEUW

Nieuwe producten deze week:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ATX Parallel Press Bar / Camber Bar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ATX Multi Grip Bar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ATX Short Multi Grip Bar

kb-necklace.jpg

Kettlebell Ketting

kb-keychain.jpg

Kettlebell Sleutelhanger


Bekijk alle nieuwe producten hier.

 
Ik heb de bestelling goed ontvangen! Helaas heb ik maar 1 powerband mini groen gekregen maar had er 2 besteld.
Kunnen jullie aub hier naar kijken? Het gaat om order 100152882
 
Ik heb de bestelling goed ontvangen! Helaas heb ik maar 1 powerband mini groen gekregen maar had er 2 besteld.
Kunnen jullie aub hier naar kijken? Het gaat om order 100152882
Wat jammer zeg. Had je hierover niet al een e-mail gestuurd naar onze klantservice? Anders alsnog even doen. Zij zullen het in ieder geval nakijken en indien nodig zo spoedig mogelijk oplossen.

http://www.fitness-seller.nl/barbarian-rubberen-olympische-grip-halterschijven/

http://www.fitness-seller.nl/set-halterschijven-100-kg-rubber-gripper-barbarian-50-mm/

Bij de set staat de gewichtsaanduiding in het wit erop, bij de losse schijven niet, is dit correct?
Zijn dit twee verschillende soorten schijven?
Zijn inderdaad gewoon dezelfde halterschijven. Zie de foto's van de losse halterschijven, zonder witte opdruk dus.
 
Laatst bewerkt:
Ok, bedankt voor de snelle informatie.
Mijn volgende bestelling komt er maandag of dinsdag aan.

Kun je met enkelstraps leg curls imiteren? Mijn budget is even op omwille van aankoop rubberen schijven :)
Bankje + leg curl uitbreiding is voor binnen paar maand dan.
 
Ok, bedankt voor de snelle informatie.
Mijn volgende bestelling komt er maandag of dinsdag aan.

Kun je met enkelstraps leg curls imiteren? Mijn budget is even op omwille van aankoop rubberen schijven :)
Bankje + leg curl uitbreiding is voor binnen paar maand dan.
Super :thumbs:

Dat kan inderdaad, bijvoorbeeld aan een kabelstation of in combinatie met fitnesselastieken of power bands.
 
Hebben jullie die leg extension/curl uitbreiding van barbarian in de showroom liggen? En de Megatec RAS bench? Ik wil morgen een bestelling doen en die deze week ophalen. Kan ik meteen die even uitproberen voor de volgende uitbreiding vd home gym....Ik heb nogal lange benen en wil het eerst ff uitproberen als het kan. De RAS bench heb ik al.
 
Komt er ook een hele nieuwe barbarian line ? Zie dat er al een tijd minder op voorraad is.
Ben genteresseerd in een power-rack met 2 weight stacks en smith-gedeelte (bijv. monster full functional gym)
 
Hebben jullie die leg extension/curl uitbreiding van barbarian in de showroom liggen? En de Megatec RAS bench? Ik wil morgen een bestelling doen en die deze week ophalen. Kan ik meteen die even uitproberen voor de volgende uitbreiding vd home gym....Ik heb nogal lange benen en wil het eerst ff uitproberen als het kan. De RAS bench heb ik al.
MegaTec RAS Multi Bench wel, de Leg Lift Accessoire helaas niet. Ik zal eens kijken of we tijd hebben om er een klaar te maken voor de showroom maar dat kan ik helaas niet beloven.

Edit: de Leg Lift Accessoire ligt inmiddels ook in de showroom :)

Komt er ook een hele nieuwe barbarian line ? Zie dat er al een tijd minder op voorraad is.
Ben genteresseerd in een power-rack met 2 weight stacks en smith-gedeelte (bijv. monster full functional gym)
Nee er komen geen hele nieuwe toestellen. Wat je beschrijft is inderdaad een bestaand toestel uit de Barbarian Pro Line:
http://www.fitness-seller.nl/monster-full-functional-gym/
 
Laatst bewerkt:
MegaTec RAS Multi Bench wel, de Leg Lift Accessoire helaas niet. Ik zal eens kijken of we tijd hebben om er n klaar te maken voor de showroom maar dat kan ik helaas niet beloven. Nee er komen geen hele nieuwe toestellen. Wat je beschrijft is inderdaad een bestaand toestel uit de Barbarian Pro Line: http://www.fitness-seller.nl/monster-full-functional-gym/
OK, lijkt me een heel compleet rack voor de home gym. Wanneer is het weer leverbaar ?
Twijfel nog tussen Megatec multigym of een Titan maar het Barbarian rack lijkt tot nu toe de beste keuze (afhankelijk van de levertijd.. ga niet wachten tot 2015 :) )
 
Laatst bewerkt:
OK, lijkt me een heel compleet rack voor de home gym. Wanneer is het weer leverbaar ?
Twijfel nog tussen Megatec multigym of een Titan maar het Barbarian rack lijkt tot nu toe de beste keuze (afhankelijk van de levertijd.. ga niet wachten tot 2015 :) )
Zou ik je zo helaas niet kunnen zeggen maar dat duurt nog zeker een maand. Mail het beste even naar onze klantenservice :)
 
MegaTec RAS Multi Bench wel, de Leg Lift Accessoire helaas niet. Ik zal eens kijken of we tijd hebben om er een klaar te maken voor de showroom maar dat kan ik helaas niet beloven.

Edit: de Leg Lift Accessoire ligt inmiddels ook in de showroom :)



Super, tot morgen!
 
100153225 besteld.

Maandag kom ik de leg press en die megatec RAS multi bench eens testen, ik veronderstel dat de barbarian extensions ook wel op die megatec passen? (leg curls)
 
Eergisteren mijn powerhook gesneuveld :( Gisteren dus maar een nieuwe besteld :)
 
100153225 besteld.

Maandag kom ik de leg press en die megatec RAS multi bench eens testen, ik veronderstel dat de barbarian extensions ook wel op die megatec passen? (leg curls)
Juist, alle accessoires zijn compatibel met de Barbarian en MegaTec bankjes.

Eergisteren mijn powerhook gesneuveld :( Gisteren dus maar een nieuwe besteld :)
Bij ons gekocht? Dan kun je altijd even een schademelding doen, mocht hetgeen binnen de garantie vallen.
 
J
Bij ons gekocht? Dan kun je altijd even een schademelding doen, mocht hetgeen binnen de garantie vallen.

Haha, die dingen zijn al enkele jaren oud hoor ;) En goed gebruikt geweest. Verbaasde me zelfs dat ze het
zo lang hebben uitgehouden :) Heel tevreden over. En voor die prijs kan je ze niet liggen klooien imo :)
 
Back
Naar boven