Fitness Seller

Fitness software. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

-Ma3stro-

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
2.370
Waardering
11
Gebruiken jullie ook software om je trainingsresultaten bij tehouden(leuke grafiekjes enzo). Ben vandaag zelf een beetje opzoek geweest alleen heb niet echt geweldig programma's gevonden :/.
 
geen software gewoon pen en papier net zo makkelijk
 
even een ontzettend bescheiden schopje :) Heb namelijk 9 maanden later nog steeds geen echt goed werkende software gevonden :) ProTrack schijnt wel erg ok te zijn, maarja die hebben geen trial versie. Iemand anders die goede software gebruikt om zijn vorderingen bij te houden?
 
ga hier ff kijken...

crosstrainer 5

This is a nutrition, strength, fitness and endurance training program. The program is entirely calendar-driven with a provision to track and analyze psychological factors affecting goal achievement. There is also an expanded heart-rate monitoring section with heart-rate meter import facilities.

Users can set their own nutritional goals and monitor their behaviors in preparation for events, or as part of their daily lives. The program includes over 10,000 food items, and users can add, remove and combine their favorite foods and food groups.

is wel een 30-dagen trail, maar ik zal een zoeken achter een crack, serial...

:D
 
tnx dude zal em eens testen :thumb:
 
crack...

CrossTrainer v5.1.0.0 by LAXiTY

crosstrainer gewoon uit de lijst selecteren, de download werkt

komen wel enkele idiote pop-ups en een dom wicht begint wat te lullen dus zet je geluid maar af

:D
 
Zit er al een tijdje over te denken zelf een java programma er voor te maken, vooral omdat veel programma's die er voor zijn niet de mathematische tuckage heeft die ik graag wil hebben in een appictaie (terug rekenen naar 1rm uitgaande van de gegevens van 1 bepaalde set)
 
ah als je een beetje kloot met dat crosstrainer valt er best lekker mee te werken.
 
ga naar een fitness school en vraag aan hun om software :D
 
Ja Fraggo dat wilde ik net zeggen, gewoon in excel maken, kan je hele leuke grafieken mee maken en is heel overzichtelijk!
 
Originally posted by -Ma3stro-
ah als je een beetje kloot met dat crosstrainer valt er best lekker mee te werken.
'k heb het net geinstalleerd .... en ik ben best wel onder de indruk !
 
werkt die crack ook?

:D
 
Originally posted by FraGGo
ik gebruik gewoon Excel

En ik gebruik gewoon Corel Quattro Pro :p

Maar serieus, het zou wel leuk zijn iets te hebben om die 1RM waarden en % of zo te berekenen.
Voor ik aan KT deed, was ik heel fanatiek met noteren van fietsgegevens, ook van hartslagmeter (helaas niet te downloaden).
Momenteel ben ik niet meer zo fanatiek met noteren van waarden, maar heb bijv. wel weer gisteren nog eens naar de gegevens van brevetten gekeken.
Het aardige van zelf maken is natuurlijk dat het precies doet wat jij wilt (al ziet het er soms niet uit).

Om een voorbeeld te noemen, voor brevetten oefen ik nog meer op het minimaliseren van pauzetijden dan op vergroten van de fietssnelheid, dus noteer ik altijd stop-start tijden bij controles e.d. om achteraf te berekenen hoeveel tijd ik 'verprutst' heb door niet te fietsen.. helaas is dat vooral 's nachts niet te filmen :(

Maar om weer terug te komen op KT: ik vind het noteren van die gegevens nu eigenlijk nog leuker dan dat fietsspul... dat weet ik onderhand wel.
Ik noteer reps en gewicht, laat het bij elkaar optellen en geef dan in een kolom de waarde tov een referentiepunt (meestal de 1e of 2e keer dat ik een oefening doe). Maar het ziet er allemaal nogal primitief uit... dus... kom op met een verslag over dat progje!
Eerlijk gezegd zijn mijn berekening voor gewicht en vet% het leukst.. daar heb ik nogal wat creativiteit in gestopt... jammer alleen dat het ideale vet% bij een steeds lager gewicht komt te liggen... als ik 0 kg MLM had verloren had ik er nu al opgezeten.. nu moet ik nog 6 kg door.

Espi
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Esperantisto

....nu moet ik nog 6 kg door....

Espi

Dan ben je er toch al bijna??? :D ff volhouden nog! ;)

Maarum ik gebruik ook gewoon excel, berekeningen als ik die erin moet hebben dan maak ik er wel een macrootje voor... ik zal volgende week eens lekker kloten kijken of ik een template ofzo kan maken...
 
Software?! Ik gebruik helemaal nooit software en ik noteer ook nooit hoeveel sets en reps ik heb gemaakt. Ik train altijd op gevoel en probeer zo veel mogelijk te pakken. Als je het mij vraagt kost dat allemaal veels te veel tijd en in die tijd kan ik ook een extra maaltijd naar binnen werken :) It's all in my brain man!
 
Foei, foei Rob!

OK, het kost tijd, maar het is toch wel leuk te zien wat je hebt gedaan. Bovendien kon ik zo wel mijn 15RM en 10RM waarden gokken aan de hand van oudere trainingen.

Espi (meten = weten)
 
Als ik wil zien wat ik gedaan heb dan pak ik wel een foto van 3 jaar geleden waar in in een zwembroek op sta en ga daar na wel ff in de spiegel kijken. :)

Neej maar ik snap dat het voor sommige maybe fijn is, maar ik heb zoiets nooit gedaan. Ik weet altijd wel hoeveel ik kan drukken en trekken en train toch altijd op gevoel. Maar ieder z'n eigen ding he :)
 
Gebruik een .xls sheetje om het eea qua oefeningen neer te zetten.

Voor de rest helemaal niets.
 
gebruik nu ook al een tijdje niets, maar ik vond gister mijn oude trainingsboekje terug, en tis toch leuk om dat terug te lezen.
 
Back
Naar boven