Fitness Seller

Fitness Turnhout

Bezoekers in dit topic

Slegers

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Ik en een vriend van me zijn van plan om na de examens (over maandje) te gaan fitnessen. Maar nu weten we niet echt waar we dit moeten doen er zijn verschillende sportscholen in turnhout (i-fitness, do-it, basic fit...)

Maar ikzelf fitness nog niet zo lang (m'n vriend al wel) en we zouden graag naar 'n sportschool gaan waar niet te veel 'marginaal' volk rond loopt... Er zijn hier heel veel jongeren in Turnhout van rond de 17-18-19 waaraan je wel ziet dat ze fitnessen maar niet gek breed zijn en als je er dan bv. nog maar even naar kijkt of weet ik veel ze problemen beginnen te zoeken en in zo'n fitness wlllen we dus niet belanden...

Momenteel zouden we kiezen voor Do-It , is dit een goede keuze? of zijn er betere mogelijkheden...?

Alvast bedankt!

De sportschool in kwestie moet minimaal een squat rek, bench, olympische halter en genoeg schijven hebben. Zou dat als belangrijkste eisen stellen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben gisteren met LO naar Do-It geweest met school. Er is eigenlijk niemand bij me in de klas die echt fitnesst en ikzelf fitness ook nog niet lang (4 maanden) en iedereen wou gewoon even alle toestellen uitproberen en dit heb ik gewoon maar mee gedaan. Ik was even aan het benchen en ik vroeg aan 'n vriend van mij of hij ook eens wou maar hij is heel mager en totaal niet sterk dus hij begon alleen met de baar te benchen terwijl ik als 'helper' achter 'm stond omdat hij de baar niet bepaald recht hield. Toen keek ik even rond en zag ik iemand breed glimlachen naar ons hij was ons dus 'n beetje aan het uitlachen. (het moet er ook wel heel idioot hebben uitgezien, benchen met alleen de baar en dan nog moeten helpen ook...)

Maar zoals ik al zij fitness ik dus nog maar 4 maanden en ik bench dus nog maar met +- 40 kilo. Zullen er daar mensen zijn die mij raar aan gaan kijken/uit lachen? want iedereen die er was toen wij waren was al wel van redelijke leeftijd en allemaal vrij breed. Maar als ze me zitten uit lachen/ hele tijd me bekijken zou ik liever thuis blijven fitnessen...

Iemand hier ervaring mee?

Turnhout? Dan kun je beter op een zelfverdedigingssport gaan voordat je in mekaar getrapt wordt door een stel levenloze kneuzen :o

daarom dat ik dus niet in 'n fitness il terugechtkomen waar al deze 'stoere boys' komen :)

Kan ik op zich wel begrijpen, maar je moet niet uitwijken naar een andere gym omdat er dat soort gastjes rondlopen. :thumb:

Iedere gym heeft wel een paar gasten van tussen de 16 - 18 die denken dat ze awesome zijn.

Gewoon naar de dichtstbijzijnde gym gaan en lekker sporten :D

Ik woon zelf ook in Turnhout en ik begrijp wel wat je bedoelt ;)
Ben een paar keer met een vriend naar Basic Fit gegaan en hier staat echt veel stuff om op te trainen. Je moet er wel bijnemen dat het volk er iets marginaal getint is en het er vaak zeer druk is.

Zelf ga ik nog vaak naar Windekind omdat dit vlak bij men deur is. Meer een fitness voor oudere mensen die cardio willen doen. Daarom ga ik binnenkort ook naar Basic fit voor in de weekends. Door de week train in in Nieuwpoort (internaat). Dus veel ga ik er niet zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ik woon zelf ook in Turnhout en ik begrijp wel wat je bedoelt ;)
Ben een paar keer met een vriend naar Basic Fit gegaan en hier staat echt veel stuff om op te trainen. Je moet er wel bijnemen dat het volk er iets marginaal getint is en het er vaak zeer druk is.

Zelf ga ik nog vaak naar Windekind omdat dit vlak bij men deur is. Meer een fitness voor oudere mensen die cardio willen doen. Daarom ga ik binnenkort ook naar Basic fit voor in de weekends. Door de week train in in Nieuwpoort (internaat). Dus veel ga ik er niet zijn.

bij Basic fit kan je alleen 'n abonnement voor 'n heel jaar pakken en ik ga vanaf september op kot in Hasselt en daar is 'n Healtcity op 100 m van me kot dus dan ga ik daar 'n jaarabonnement nemen... dus ik ga nu nog 'n abonnement voor 4 maanden nemen en ik denk dat het Do-it gaat worden... of heeft er iemand betere? iemand al in Do-it gefitnesst?...

Basic fit zit vol irritanten marokkanen. Do-it is goedkoper dan i-fitness denk ik.

Do It is gewoon top, spijtig dat het te ver van men deur is, is wel meer BB gericht en niet fitness

• Like
Waarderingen: Ano_200622
en zal ik raar aangekeken/uitgelachen worden als ik zo'n old school fitness met meer bodybuilders als fitnessers maar bench met 40-50 kilo?...

en zal ik raar aangekeken/uitgelachen worden als ik zo'n old school fitness met meer bodybuilders als fitnessers maar bench met 40-50 kilo?...

Nope, dat lijkt me sterk.. iedereen moet ergens beginnen.
En als er wel grote vent met al 10 jaar trainingservaring jou uitlacht dan is het echt een ontzettende kneus.

Je kan beter in een tent trainen met serieus trainende bodybuilders en fitnessers dan in een tentje waar voornamelijke irritante pubertjes trainen.

Nope, dat lijkt me sterk.. iedereen moet ergens beginnen.
En als er wel grote vent met al 10 jaar trainingservaring jou uitlacht dan is het echt een ontzettende kneus.

Je kan beter in een tent trainen met serieus trainende bodybuilders en fitnessers dan in een tentje waar voornamelijke irritante pubertjes trainen.

Ok, ik ga na m'n examens daar beginnen... :)

Terug
Naar boven