XXL Nutrition

Fitness voor uitgaan

Bezoekers in dit topic

Slegers

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Hier zijn waarschijnlijk al talrijke topics over geweest maar ik kan eigenlijk op mijn vroeg nog steeds geen antwoord vinden. Ikzelf zou graag fitnessen voor het uitgaan gewoon omdat ik me dan lekker in m'n vel voel maar iedereen zegt dat het eigenlijk slecht is voor je. Maar het is nu echt gewoon slecht als je dit doet en ga je daadwerkelijk spieren verliezen of heeft het gewoon niet zoveel nut omdat je (bijna) geen spieren gaat bijmaken?

dankje!

Wie zegt dat het slecht is dan ?

Jij wilt zeker met je opgepompte spiertjes showen tijdens het uitgaan? Da's triest bro.

Van 1x fitnessen ga je geen spieren opbouwen, dus van een keer uitgaan na het trainen zal je ook niks verliezen.
Als je er echt zeker van wil zijn dat je niks verliest, eet dan goed na je training en drink voldoende water in de nacht

Vraag het me zelf ook wel af, enige redenen die ik kan bedenken waarom men verteld dat het slecht is, is omdat je je lichaam tijdens het trainen al 'stress' geeft en vermoeid, en dit bij het stappen enkel erger wordt, en dus trager herstel?

Trouwens volledige broscience deze post :rolleyes:

pomp altijd men schouders, borst en biceps vol voor ik uitga tot de aders er uitknallen dan een strak tshirtje aan yeah! bitches

• Topic Starter Topic Starter
dus in principe kan je beter fitnessen voor het uitgaan dan gewoon niet? want als ik zou fitnessen voor uitgaan zou ik 2* maar per week m'n biceps kunnen doen en ik doe dit nu maar 1* per week

dan moet je wel je benen ook 2 x per week trainen
anders gaan je armen dikker dan je benen worden :P

Als je een matige alcoholinname hebt die avond of water drinkt, is er niks mis mee. Ik heb een vriend die in zijn cut ook gewoon uitging, maar dan BOB was en zoveel danste dat het eigenlijk cardio werd.

Alleen jammer dat zon pomp na een paar minuten weer weg is

:trollface:

Iedereen heeft zo zijn redenen om te trainen. De ene doet het recreatief, de andere wil echt Arnold achterna gaan en de andere wil model worden voor Abercrombie and Fitch.

even voor de duidelijkheid: ik wil niet fitnessen voor "m'n spiertjes te showen" als ik uitga ik doe dit gewoon omdat ik me dan lekker in m'n vel voel en heel actief en vrolijk ben...

even voor de duidelijkheid: ik wil niet fitnessen voor "m'n spiertjes te showen" als ik uitga ik doe dit gewoon omdat ik me dan lekker in m'n vel voel en heel actief en vrolijk ben...

Gewoon zelfde als met trainen; laag volume hoge intensiteit.
Knal een halve liter whiskey achterover in plaats van 3 liter bier om de kcal te beperken.

Als je de tijd er voor hebt, waarom zou je dan je training overslaan. Als je maar wel doucht voor t uitgaan :lifter:

Ik zou alleen benen trainen voordat je uitgaat.. Als je bijvoorbeeld je biceps hebt getraind voor het uitgaan, en je houdt jouw drankje in je rechterhand, krijg je alleen maar een pomp in je rechterarm. Daardoor creëer je in feite een onbalans in je spieren. Voor je het weet ben je aan het deadliften en scheurt opeens je zwakkere overbelaste bicep af. Als je toch per se biceps wilt doen voordat je uitgaat, dan moet je proberen tijdens het uitgaan te alternaten tussen beide armen.

Terug
Naar boven