Fitness Seller

Fitnesscentrum in a'dam ZO?

Bezoekers in dit topic

An_G

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 aug 2003
Berichten
948
Waardering
1
Ik zoek naar een goede maar niet al te verre Fitnessplek en op dit moment ligt mijn oog op Henny Pleizier (http://www.hennypleizier.nl/ is namelijk bij mij om de hoek) en Marcha (http://www.marcha-fitness.nl/ ook niet al te ver) dus wilde ik weten of er toevallig iemand van dit forum op 1 van deze 2 plekken traint en mij misschien van enige info kan voorzien.

Via http://fitness-centranoord.pagina.nl/ heb ik al naar verschillende Fitnessplekken kunnen kijken maar ze zijn bijna allemaal gewoon te ver weg en ik heb gewoon niet de tijd om al te ver te reizen om te gaan trainen.

Dus als iemand van jullie ook in Amsterdam Zuid-Oost traint zou ik graag willen weten waar....
 
Trainde wel eens bij Hennie Plezier.

Geen hardcore bb school, meer fitness. Niets voor mij dus.
 
Hennie ziet er mooi uit!! Maatje van mij heeft er gewerkt. Hoop dames die af willen vallen.
 
Big Steve zei:
Hennie ziet er mooi uit!! Maatje van mij heeft er gewerkt. Hoop dames die af willen vallen.
waar fitnessen jullie eigenlijk ?
veel mensuh uit a'dam..
 
Ik train nu niet meer in Amsterdam maar in Purmerend
 
Mjah ik ben ook niet echt een hardcore BB, maar ik wil wel echte MASSA gaan aanzetten en vet% verlagen, maar dus absoluut niet in de richting als die pro's maar meer in de richting van Natural BB en van die atletishe lichamen die je op de Olympishe spelen ziet, dus ik weet dan niet in hoeverre ik dan goed zal zitten bij H-P??

@MrJ: Hoe bedoel je met meer Fitness, je zou in principe bij hun ook voor massa kunnen trainen toch? of hoeso niet..........

Maar weten jullie anders een ander goed Fitnesscentra (in a'dam ZO) waar ik kan gaan traine?
Of kan ik in principe wel bij HP gaan............
 
An_G zei:
Mjah ik ben ook niet echt een hardcore BB, maar ik wil wel echte MASSA gaan aanzetten en vet% verlagen, maar dus absoluut niet in de richting als die pro's maar meer in de richting van Natural BB en van die atletishe lichamen die je op de Olympishe spelen ziet, dus ik weet dan niet in hoeverre ik dan goed zal zitten bij H-P??

@MrJ: Hoe bedoel je met meer Fitness, je zou in principe bij hun ook voor massa kunnen trainen toch? of hoeso niet..........

Maar weten jullie anders een ander goed Fitnesscentra (in a'dam ZO) waar ik kan gaan traine?
Of kan ik in principe wel bij HP gaan............

J doelt op het feit dat er veel meer apparaten zijn i.verhouding.t losse gewichten e.d.

beetje voor oude dikke (lieve) dames die liever op de stepper gaan dan squaten :P
 
Owke maar kan je daarmee dan niet effectief massa opbouwen??

en hebben jullie dan enig idee waar een fitnesscentrum (in a'dam ZO) is waar ik dat wel zou kunnen doen? (dus hoe ik het nu snap; een fitnesscentrum met losse gewichten)
 
je bent 17 dus als je gaat studeren kan je via de HVA fitnessen voor 100 euro per jaar bij zuid wtc.

zuid oost ..er is er 1 midden in de bijlmer same met een kung fu club ofzo.
 
Tja, de dumbbells gaan daar tot 32kg, je kan niet squaten, niet deadliften, niet los schuindrukken, geen losse neckpress etc. etc.

Maar om te beginnen is het misschien wel wat.
 
Back
Naar boven