XXL Nutrition

Fitnessecto's road (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DL zag er top uit maat, easy gewicht voor jou :D
 
Miss dat je de barbell te smal pakt bij squat, kreeg ik altijd steken van in schouder.

Nette pr op deadlift!
 
DL zag er top uit maat, easy gewicht voor jou :D
Thanks kerel, ben benieuwd wat mijn max na de cycle is. Oude PR was 170, verwacht nu 175+ te trekken. Stiekem hoop ik op 180 hehe.

Miss dat je de barbell te smal pakt bij squat, kreeg ik altijd steken van in schouder. Nette pr op deadlift!

Thanks. Ja, daar zat ik ook al aan te denken inderdaad, pak hem redelijk smal. Volgende keer proberen wat wijder te pakken.
 
Het doorspitten van random logs betaald zich af, ik heb iemand gevonden waar ik mij aan kan evenaren!
Ze noemen mij wel, ectorob. Ik heb vroeger op extreem ondergewicht gezeten(ja de BMI circel gaf rood, extreem ondergewicht aan) en ben laatste tijd veel moeite aan het investeren in aankomen.

Onze lifts zitten ook erg in de buurt volgens mij en we trainen ongeveer even lang (ik heb ook geen wedstrijdambitie maar hel wel iets meer de powerlift kant op denk ik.). Ik zal ongetwijfeld inspiratie uit dit log kunnen putten, veel succes!

succes met de 180 deadlift!
 
Het doorspitten van random logs betaald zich af, ik heb iemand gevonden waar ik mij aan kan evenaren! Ze noemen mij wel, ectorob. Ik heb vroeger op extreem ondergewicht gezeten(ja de BMI circel gaf rood, extreem ondergewicht aan) en ben laatste tijd veel moeite aan het investeren in aankomen. Onze lifts zitten ook erg in de buurt volgens mij en we trainen ongeveer even lang (ik heb ook geen wedstrijdambitie maar hel wel iets meer de powerlift kant op denk ik.). Ik zal ongetwijfeld inspiratie uit dit log kunnen putten, veel succes! succes met de 180 deadlift!

Leuk! Heb jij ook een logje?

180kg deadlift is pas over een 5-tal weken, eerst de cycle maar af maken. Met aankomen heb ik nu gelukkig niet heel veel moeite meer. Ik moet wel richting de 4k kcal eten, maar dan lukt het wel. Natuurlijk nog wel de echte ecto bouw met lekker dunne polsen etc.

Bij mij heeft de BMI cirkel gelukkig nooit rood aan gegeven, altijd in het gele gezeten. (<55kg op bijna 1.80).

Ik vind wat kracht-gericht trainen ook leuk, alleen maxen heb ik niet heel erg veel mee omdat ik er altijd op faal haha.

Succes met het trainen en aankomen!!!







Prima UB training gehad.

MP
5x40
2x5x45
4x47,5
3x50
Ben helemaal klaar met de MP, wat een kut oefening. Ga hem vervangen voor seated db shoulder press.

Triangel pulldown
10x65
10x70
8x75 PR
Voelde lekker en niet eens heel zwaar

Paused BP
8x65
6x70
5x75
Tevreden mee.

DB row
10x35
10x37,5
Geen zin meer, was warm.

High-low Cable fly
12x12,5
7x15 --> Deed iets verkeerd en was toen alle spanning kwijt waardoor ik niet verder kon
12x10

Low machine row
12x30
12x27,5

High machine row
12x25
Mijn rug en ik hadden er geen zin meer in, vermoeid.

Facepulls
15x25
15x30
12x35

Rope pulldown
2x12x35
10x40
10x30 korte rust


DB curl
2x10x15 Concentrated, helemaal niks cheaten. Voelde goed, lekkere burn.

Rope hammer curl
12x25
10x25
Sicke burn.




Lekkere training, ondanks dat ik wat vermoeid was, weinig zin had en het warm was. Ik ben er tevreden over.
 
waarom ben je gestopt met 5x5 military press? vorige week deed je 5x5x40 en nu ineens iets heel willekeurigs. Waarom niet 5x5x42,5 and so on? Ik kan jouw benchpress plan ook niet echt volgen naast dat het smolov is maar ook paused bench 3 sets. 4k kcal eten is erg netjes, wat is jouw geheim?

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

ah ik had niet zo goed gelezen, je wilde ook stoppen met smolov ofzo. Zitten zieke bench sessies tussen btw! en een squatsessie van 10x3 kan ik al helemaal niet aan tippen.
 
prima training.

Heb zelf met MP/OHP ook een tijd gehad dat ik het waardeloos vond, toen tijdje DB press en nu weer OHP en het gaat lekker.
 
waarom ben je gestopt met 5x5 military press? vorige week deed je 5x5x40 en nu ineens iets heel willekeurigs. Waarom niet 5x5x42,5 and so on? Ik kan jouw benchpress plan ook niet echt volgen naast dat het smolov is maar ook paused bench 3 sets. 4k kcal eten is erg netjes, wat is jouw geheim? ---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ---------- ah ik had niet zo goed gelezen, je wilde ook stoppen met smolov ofzo. Zitten zieke bench sessies tussen btw! en een squatsessie van 10x3 kan ik al helemaal niet aan tippen.

Heb van smolov twee cycles gevolgd, maar nu ik in de cut zit is dat volume gewoon te veel. Daarnaast vind ik het ook gewoon saai. Bij bank is nu gewoon 1x per week 3 zware sets, gewicht per set verhogen. 1x pw Paused BP idem dito.

MP zit ik al heel lang mee te sukkelen, maar elke keer loop ik rond die 47,5/50 vast. Ik heb ooit 5x5x47,5 gedrukt. Nu ik hem als eerste oefening deed dacht ik hem wat zwaarder te kunnen pakken, maar dat was dus niet zo. Ben er gewoon even klaar mee en heb zin in seated db presses, die me meer liggen en die ook fijner aanvoelen.

Geheim qua 4k kcal binnen krijgen bedoel je? Gewoon stouwen maat, na een paar weken went het wel. Continu eten, veel kleine maaltijden. Als je het niet binnen krijgt kan je ook nog altijd ultra fine oats met melk drinken. Lekker veel kh, vult niet heel veel omdat het vloeibaar is.

prima training. Heb zelf met MP/OHP ook een tijd gehad dat ik het waardeloos vond, toen tijdje DB press en nu weer OHP en het gaat lekker.

Hopen dat ik hetzelfde heb. Zou leuk zijn als ik over een half jaartje ofzo weer OHP pak dat ik dan met 55kg kan reppen.

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Edit:

Heb voor DL en Squat nu wel een vast schema, geen bekend schema maar een schema dat een bekende van een vriend van me heeft gemaakt. Maar de squat bestaat uit 1 light en 1 heavy day. DL bestaat uit 1 heavy day en 1x SLDL (2x DL is klote voor je CNS).
 
Net even bij de gym geweest, wat ik gedaan heb:

4 sets calf press
3 sets hanging leg raise (dip positie)
3 sets rollouts
20 minuten cardio
15 minuten wat schouderstabiliteit

Morgen nog even ochtend cardio, denk dat ik even hard ga lopen.

Vandaag ga ik me niet echt aan mijn voedingsschema houden. Ben bij mijn ouders en ik eet hier vanavond mee en heb ook wel zin in wat cheat. Daarnaast vier ik vanavond mijn verjaardag waarbij er wat hapjes aanwezig zullen zijn. Ik probeer tussen de 3000 en 3500 kcal uit te komen, dit lijkt me realistisch. Als het meer is zal dit ook niet schadelijk zijn voor een keer. Ik zie het ook als een soort van refeed.

Fijn weekend allemaal!
 
Redelijke LB training gehad. Was erg sloom en had een gebrek aan focus. Dit heb ik altijd in mijn tentamenweken omdat mijn koppie bij het leerwerk is.

Wu squat (vermeld het een keer, misschien zijn er nog mensen met tips qua warming up)
2x12x20 (BB)
8x40
6x60
4x80
1x100

Squat 4x2-4x107,5
4-4-3-4
Vond de 4e set eindelijk wat focus, toen ging hij redelijk makkelijk omhoog.

SLDL DB
12x35 (gewicht per DB)
10x37,5
6+3x40 Na 6 reps begaf mijn grip het. Toen dumbells 10 seconden neergelegd en daarna nog 3 reps gedaan)

Kuiten in leg press
4x12-15

Front squat
6x70
5x80
4x85
4x90 PR
Laatste set ging echt lekker. Dit was ook de enige set deze hele training waar ik echt een goede focus had. Oefening gaat steeds beter, is ook een kwestie van techniek denk ik.

Standing leg curl
12x35
10x35
Lekker licht gedaan, hamstrings waren al aardig vermoeid. Hierna zaten ze ook goed vol.


Ongeveer 1,5 uur over de training gedaan, veel te lang. Dit omdat ik wat sloom was en weinig zin had. Ook had ik in mijn achterhoofd dat ik als ik thuis kwam de hele avond zou moeten studeren, dit zal ook niet aan mijn tempo bijgedragen hebben. Ondanks een gebrek aan focus toch een prima training waar ik met een tevreden gevoel op terug kan kijken.
 
Als je eerst kunt studeren om dan te gaan trainen. Dit werkte voor mezelf het beste, aangezien ik mezelf dan kon belonen haha :D In ieder geval een mooie training. Hoop zelf over een tijdje ook dergelijke gewichten te verzetten haha
 
Nette gewichten man! Heerlijk om de tentamenstress even te ontvluchten met een lekkere training :)
 
lkkre training, kwa sq warmup vind ik met iets meer gewicht als de BB fijner dus met 40kg ofzo
 
Als je eerst kunt studeren om dan te gaan trainen. Dit werkte voor mezelf het beste, aangezien ik mezelf dan kon belonen haha :D In ieder geval een mooie training. Hoop zelf over een tijdje ook dergelijke gewichten te verzetten haha
Nette gewichten man! Heerlijk om de tentamenstress even te ontvluchten met een lekkere training :)

Thanks!

Jup, ik heb ook eerst gestudeerd, maar toen mijn concentratie op was toch maar gekozen om naar de gym te gaan. En het gevolg is dat ik nu nog bezig moet hehe.
 
Lekkere training vandaag, schouders niet apart aangepakt omdat ze wat vermoeid aanvoelden.

BP
6x80
6x82,5
4x87,5

Seated cable row
10x70
10x75
8x80

Incline db press
8x30
8x32,5
5x35 --> Was al moe van de 8x32,5

Lat pulldown
10x60
8x65
8x60
Nice, voelde goed.

CGBP
8x60
6x65 PR
5x70 PR
4x75 PR
Nooit zwaarder dan 60 gegaan, vandaar allemaal PR haha. Voelde erg lekker aan, heb nu ook wat gearcht en hem iets wijder vastgepakt dan ik eerst altijd deed.

T-bar row (gewicht in schijven)
12x40
10x50
6x60 Tering zwaar.. Wel lekker.
10 kg plates gebruikt, zodat ik hem wat verder omhoog kon trekken.

BB curl
10x30
6x35
Niet echt fijn, volgende keer gewoon weer lekker ez-bar curl. Voelde dit meer in mijn onderarmen.

DB concentration curl
10x12,5
8x12,5

Endorotatie
2x20x10

Exorotatie
15x5
12x5
Deze twee voor schouder stabiliteit

DB shrugs
8x32,5
8x30
 
LB getraind, ik merk dat het herstel iets minder begint te gaan. Had vandaag nog wat last van mijn benen, met name van mijn hamstrings. Die db SLDL zullen er ook wel in gehakt hebben.

Deadlift 3x2-4x150
3x4x150 PR
Weer lekker overal het maximale gehaald. Volgens het schema moet ik per week 4.2kg ophogen, dit kwam afgerond uit op 5kg per week. Door afronding moest ik nu eigenlijk 147,5 doen, maar hier had ik weinig zin in dus gewoon weer met 5kg opgehoogd. Ging prima, laatste set was wel zwaar maar ging nog vlot genoeg. Was wel vervelend dat ik nog wat last had van vermoeide hamstrings, gelukkig toch gehaald.

Squat 3x4-5x100
4 - 5 - 5
Eerste set viel flink tegen, benen waren toch vermoeider dan ik had verwacht. Tweede en derde set wat meer schrap gezet voor elke rep en mijn adem ingehouden tijdens de reps. Ook elke keer 2-3 sec bovenin een restpauze. Hierdoor kon ik ze zonder al te veel moeite wel halen.

Front squat
5x60 Allemaal paused
5x70
5x75
4x85
Zeker tevreden met de front squat, had niet verwacht dat het nog zo goed zou gaan na deadlift en direct na squat. Front squat gaat echt mijn oefening worden!

Standing leg curl niet gedaan, wou mijn hamstrings wat rust gunnen om te herstellen.

Kuiten in smith, gewicht in schijven
12x60
2x10x65
10x60




Heb een nieuwe goal voor mezelf gezet mbt tot de deadlift. Voor het nieuwe studiejaar begint (september) wil ik 2.5x bw gedeadlift hebben. Ik verwacht tegen die tijd 74-75kg (skinny as fuck) te wegen, hierbij hoort een deadlift van 185-187.5kg. Zullen ook een aantal niet-trainingsweken tussen zitten, maar ik ga ervoor! Zou leuk zijn als ik hem haal.
 
Nice die Deadlift maat. Volgende week in Groningen allebei knallen op de Deadlift! Ben benieuwd of je je goal gaat halen! :)
 
Nice die Deadlift maat. Volgende week in Groningen allebei knallen op de Deadlift! Ben benieuwd of je je goal gaat halen! :)

Volgende week 3x3-5x147,5. Is 2.5kg zwaarder dan nu, aangezien elke -1 rep voor +5kg staat in dit schema. Hopen dat ik ze weer maximaal kan trekken.
 
Dikke deadlift:D
 
Dikke deadlift:D

Thanks kerel, sinds ik deadlift als eerste oefening doet gaat hij erg hard.




Paused BP (1 sec paused)
6x70
6x75
4x77.5
8x65 3 sec paused
Merk echt dat mijn sticking point onderin ligt met de bench press, mijn lockout is sterk. Goed de focus leggen op de paused BP de komende tijd.

DB row
3x8x40

Seated db shoulder press
10x20
8x22.5
6x25
7x22.5
Nice, heb het idee dat ik sterker ben dan voor mijn schouderblessure. Coördinatie is nog niet helemaal super.

Lat pulldown
12x55
8x65
8x60
Op deze oefening word ik ook steeds sterker. Hij voelt ook steeds beter aan.

Cable chest press machine
12x21
8x24.5
8x21
Op zich wel fijn omdat ik aan het eind van de beweging steeds opnieuw uit stilstand moet beginnen. Ook een beetje paused idee dus. Vind het alleen geen super oefening, zoek nog steeds ook goede oefening om als tweede borst-oefening te doen deze dag. Hoef niks incline, ik vind 1x per week incline wel genoeg. Suggesties?S

Seated cable row
10x70
10x65
10x60
Rug was al aardig op.

Reverse db fly
10x6
10x7
Rear delts waren ook al aardig op.

Ez bar curl gewicht in schijven
10x20
8x22.5
8x20
Biceps waren ook aardig op.

DB overhead extension
15x22.5
8x25

Rope pulldown
12x40
12x35

BB holds
25 sec 100kg
15 sec 100kg
?? sec 70kg tijd niet bijgehouden, zal rond de 25-35 sec zijn geweest.
 
Back
Naar boven