MuscleMeat

Fitnessfaciliteit op vakantie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Louie86

Novice
Lid geworden
3 nov 2014
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m64
Massa
57kg
Beste allemaal Ik wil graag in oktober 5-7 dagen naar een allinclusive hotel met een goeie fitnessruimte. Bestemming; Europa met kans op zon ;) Heeft iemand ervaring hier mee? en zo ja kan iemand mij tippen wat ene goed hotel is? Alvast bedankt! Groetjes Louie
 
Of neem gewoon écht vakantie... Die week maakt ook niet veel uit.
 
op vakantie doe ik gewoon max push ups, pull ups en dips duurt 20min en kan je rest van de dag lekker met je dikke pens in de zon liggen.

voor cardio loop ik de hele dag rond want betaal gvd geen geld om in een ander land op mn gat te liggen
 
Geen zorgen over mijn rust hoor ;).
Ik ga meerdere keren per jaar op vakantie (altijd zonder te trainen) maar wij hebben nu eens zin om all-in te gaan en dan met fitnessfaciliteiten omdat mijn partner en ik trainen toch wel missen tijdens onze andere reizen. We willen het eens een keer ervaren hoe het is om op deze manier vakantie te vieren.

Als ik kijk op internet vind ik het lastig beoordelen of fitnessruimtes voldoen aan de uitrusting die wij in nl gewend zijn. Vandaag mijn vraag of iemand mij een hotel aan kan raden.
 
Geen zorgen over mijn rust hoor ;).
Ik ga meerdere keren per jaar op vakantie (altijd zonder te trainen) maar wij hebben nu eens zin om all-in te gaan en dan met fitnessfaciliteiten omdat mijn partner en ik trainen toch wel missen tijdens onze andere reizen. We willen het eens een keer ervaren hoe het is om op deze manier vakantie te vieren.

Als ik kijk op internet vind ik het lastig beoordelen of fitnessruimtes voldoen aan de uitrusting die wij in nl gewend zijn. Vandaag mijn vraag of iemand mij een hotel aan kan raden.

Meestal is het teleurstellend. Wat verwacht je van de fitnessruimte?
 
Geen zorgen over mijn rust hoor ;).
Ik ga meerdere keren per jaar op vakantie (altijd zonder te trainen) maar wij hebben nu eens zin om all-in te gaan en dan met fitnessfaciliteiten omdat mijn partner en ik trainen toch wel missen tijdens onze andere reizen. We willen het eens een keer ervaren hoe het is om op deze manier vakantie te vieren.

Als ik kijk op internet vind ik het lastig beoordelen of fitnessruimtes voldoen aan de uitrusting die wij in nl gewend zijn. Vandaag mijn vraag of iemand mij een hotel aan kan raden.

Ik ben een paar keer in een hotel geweest waar ze fitness faciliteit zouden hebben ..... bagger ..... er zijn er niet zo veel die uitgebreid en nuttige fitness ruimte bieden.
 
Of je gaat gewoon ergens heen waar ze gyms in de buurt hebben, simpel.
 
Op vakantie moet je vooral niet aan trainen denken.
 
Je kan beter zorgen dat je ergens een goeie stang opzoekt dan dat je ergens heengaat om de fitness bij het hotel.. Heb van de 20x in het buitenland vakantie 1x een mooie sportschool gehad met alles erop en eraan, maar dan nog waren bijv. de bankjes zacht en lag je net niet lekker. Wij zijn erg verwend met technogym enz..

Handstand pushups, 1 arm pushups, chins, front lever kan je op de meeste plekken wel doen. Als je perse wat wilt doen doe die dan. Ik deed zelf meestal niet meer dan een beetje doorbloeden, stilzitten wordt je toch ook stijf van :D
 
Op vakantie denk ik soms aan jou.

23mo95h.gif
 
Op vakantie moet je vooral niet aan trainen denken.

Het is vreemd maar er is hier niks aan gelogen..
ik vind dat zulke aparte topics, ik ga op VAKANTIE waar is de GYM :o

O jaZ ik ben een Pro :p
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ga naar mallorca, goeie gym daar!
 
mijn laatste gym op vakantie had t/m 10kg dumbells en 1 multistation apparaat haha waardeloos dus.
 
Ik snap OP wel. Trainen hoort bij mij bij ontspannen en dus ook bij vakantie.
 
Ik snap OP wel. Trainen hoort bij mij bij ontspannen en dus ook bij vakantie.

Precies!

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Het is vreemd maar er is hier niks aan gelogen.. ik vind dat zulke aparte topics, ik ga op VAKANTIE waar is de GYM :o O jaZ ik ben een Pro :p

Ik vind dat gelul eromheen juist apart. Als iemand graag wilt trainen tijdens vakantie, laat hem dan lekker trainen!
 
Precies!

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------



Ik vind dat gelul eromheen juist apart. Als iemand graag wilt trainen tijdens vakantie, laat hem dan lekker trainen!

NEEE !!! Je kan en mag niet iets anders doen en vinden dan een ander doet!
 
Back
Naar boven