Fitness Seller

Fitnessfreak's Why So Serious Log

Bezoekers in dit topic

fitnessfreak82

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 mrt 2009
Berichten
1.200
Waardering
163
Lengte
1m75
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Welkom in mijn niet al te serieuze log!

Ik ben hier al jaren actief maar nog nooit een log bijgehouden, wat best jammer is want het is altijd leuk om dingen terug te lezen over de eventuele progressie die je maakt. Daar is deze log dan ook voor bedoeld. Om heel eerlijk te zijn is de kracht progressie er alweer een tijdje uit en zelfs een stuk minder geworden. Dit heeft mede te maken dat ik behoorlijk wat ben afgevallen in totaal 15 kg in vergelijking met het zwaarste wat ik heb gewogen.

Gelukkig is die 15 kg die ik kwijt ben wel voor het grootste gedeelte vet:D. Verder heb ik last van een muisarm (kantoorbaan) waar ik echt veel last van heb tijdens mijn trainingen en wat me het afgelopen jaar gewoon veel kracht heeft gekost en veel oefeningen gewoon niet of gedeeltelijk niet uit kan voeren. Vooral rug en biceps oefeningen evenals dumbbell oefeningen zoals shoulder press en incline dumbbell press dit i.v.m. het opgooien en in positie brengen van de dumbbells wat veel pijn oplevert.

Stats op dit moment zijn:
35 jaar
175 cm
78 kg
13% vet

Kracht stats @ 78kg en 13%: (singel reps doe ik nooit meer op dit moment)
Squat: 6x120 kg
Bench: 6x100 kg
Deads: 3x180 kg (tijdje niet meer gedaan i.v.m. muisarm)

Oude Pr's @ 93kg en 22% of in ieder geval in die periode
Squat: 1x160
Bench: 1x130
Deads: 1x210

Fysiek op dit moment: (domme foto betere foto heb ik nu niet)

IMG_2527.jpg



[afbeelding niet meer beschikbaar]Ik train op het moment 6 dagen per week waarvan 5 dagen per week in mijn lunchpauze van het werk. Dit zijn korte trainingen van 35 min. Hierdoor train ik 1 spiergroep per dag. Ik werk niet meer met een schema geen zin meer in en doe gewoon op dat moment waar ik zin in heb en vooral wat lukt op dat moment i.v.m. armblessure.

Qua voeding ben ik zeker ook niet zo strikt meer al doe wel IF want dat vind ik gewoon fijn. Ik train dagelijks rond 12.00 uur en mijn eerste maaltijd is altijd direct na de training en bevat zo tussen de 1300kcal en 1500kcal. Daarna thuis met mijn vrouw en kind een normale maaltijd met wat extra vlees voor de man des huizes. en in de avond vaak nog wat kwark o.i.d. Ik hou het allemaal niet echt bij wat ik precies eet wel jaren gedaan dus ik eet altijd ergens rond de 2500 en 3000 kcal en in het weekend vaak tussen de 3000 en 4000kcal.
Echt clean eten doe ik niet echt meer aan (dagelijks rijst kip vis etc) maar over het algemeen ik eet ik wel relatief gezond en let wel op eiwitten inname.

Zoals jullie zien is het allemaal niet al te serieus meer maar ik ben dan ook 35 jaar ben getrouwd en heb een kind dus al die gekkigheid heb ik wel achter me gelaten maar ik hoop er toch een leuke log van te maken.

Greetz FF:flex:
 
Training van vandaag: Schouders
Trainingsduur: 35 min

Side Raise:
8x8
8x10
8x12
8x14

Seated Shoulder Press (Smith)
10x40
10x60
10x80
dropset
8x80 8x60 8x40

Hexbar Shrugs:
10x60
10x80
10x100
8x100

Front Raise met schijven (dropsets)
10x20 ----> 10x10
10x20 ----> 10x10
8x20 ---> 10x10

Facepulls
4x12
Geen idee welke gewichten wel relatief zwaar

bent over one arm lateral raise met kabels
3 setjes niet zo zwaar en lekker strikt.

Wel een lekker training veel volume in een korte tijd maar dat vind ik lekker.

Voeding:
Appel
Banaan
halve bak kwark met 75 gram muesli
4 volkoren crackers met pindakaas
20 gram gemengde noten
2 proteinbars van XXL

Kcal geen idee maar ergens tussen de 1300 en 1500 kcal

Lekker vol gegeten wel weer uit te houden tot 18.00 uur vanavond
 
Welkom maat!
 
Maaltijd 2 voor vanavond is

Gekookte aardappelen
Spinazie
En 2 rundervinken

En dan als toetje een uurtje later een bakje Skyr (soort kwark)

Voor de zekerheid alles even in de eetmeter gegooid en dan kom ik uit op zoals verwacht tussen de 2500 en 3000 kcal vandaag precies.

2624kcal
Eiwitten 165
Koolhydraten 236
Vet 98

Voeding zal ik niet dagelijks gaan loggen want ik ben sowieso vrij autistisch qua postworkout en wijkt niet veel af van wat het nu is.
Mama’s dagelijkse prakje zal ik jullie ook niet mee belasten en dat bakje kwark in de avond geloven jullie vast ook wel...
 
Training van gisteren: Chest
Duur van de training: 30 min

Bench:
10x60
10x80
6x100
5x100

Dumbell Flyes:
10x14
10x16
8x18
6x20

Plate loaded incline chestpress superset met push ups.
10x60 - 12 push ups
10x80 - 12 push ups
8x100 - 10 push ups

Low Cable Chest Fly
Gewicht geen idee maar strict uitgevoerd.

Niet echt een super training want schouders waren redelijk op van de dag ervoor.
Normaal train ik geen borst naar een schouder training maar ik train soms met iemand samen dus in overleg toch maar chest gedaan.

Vanmiddag benen trainen is de planning
 
Training vandaag: Benen
Duur van de training: 35 min

Squat:
15x20
12x60
10x80
6x100
5x100
12x80 pfffffffffffffff POMP

Leg extension (stack)
4 sets gewicht geen idee, zwaar!

Hacksquat Plateloaded
3 sets middel zwaar hierna kruipen

Legcurl (stack)
5 sets middelzwaar

Wat kuitenwerk

Gewichten qua machines onthoud ik nooit maar is ook niet belangrijk natuurlijk.
We hebben de plate loaded lijn van Matrixx staan plate loaded lijn van Technogym en de gehele stack loaded lijn van Technogym je kent ze vast wel.
 
Back
Naar boven