XXL Nutrition

Fitnesskoerier.nl bumperplates PTessentials

Bezoekers in dit topic

rabotgangster

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2010
Berichten
1.550
Waardering
262
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
20%
Zijn er hier mensen die al gekocht hebben bij fitnesskoerier.nl en zijn er mensen die bumpers hebben van ptessentials? Wat zijn jullie ervaringen daar mee?
Thx
 
Ik heb daar 2 jaar terug een dumbellrack gekocht en alles was netjes geregeld.

Bij ontvangst van het rack zat er op een plaat een paar grote krassen en na contact met hun klantenservice had ik binnen een paar dagen een geheel nieuwe plaat binnengekregen dus ze bieden goede service.
 
Beetje laat maar toch. Ik heb daar een poedercoated PTessentials kettlebell set gekocht in de gewichten 8/16/24/32. Ik had ze een mail gedaan met de vraag waarom deze kettlebells duurder zijn dan de vergelijkbare kettlebells van andere merken (bv. Rogue, Fitness-Seller, Simple Products etc). Misschien dat er iets anders was in de afwerking of dergelijk.

Ik kreeg netjes een antwoord met de vraag of de betreffende medewerker mij mocht bellen hierover. Hebben e.e.a. besproken en ik heb ze voor een mooie prijs mogen bestellen + deze waren gelijk uit voorraad leverbaar. Er was een foutje in de levering, ik had een 28 i.p.v. een 24 ontvangen. Omruilen was geen probleem en ging via de koerier. Enige jammer was dat de 24'er hierdoor beschadigd is. Deze heeft gewoon door de DPD-bus lopen rollen (eerste levering was met een pallet). De kettlebells waren goed verpakt, de doos was van binnen voorzien van het nodige beschermende foam. Daar lag het niet aan.

Bovenstaande gemeld en de klantenservice heeft mij (in overleg) een lakstift gestuurd om e.e.a. bij te stippen. Dingen beschadigen toch wel, vond het alleen wel jammer om hem beschadigd uit de verpakking te moeten halen. De kettlebells verder zijn echt mooi afgewerkt, handvatten zijn fijn en voelen premium aan. Geen voelbare naden en de kleurenindicatoren zijn strak geschilderd.

Groot voordeel is dat zij geen verzendkosten rekenen boven de 75 euro. Kortom, ik zou er zeker weer bestellen!
 
Back
Naar boven