XXL Nutrition

Fitshow, Milos Sarcev training video`s (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beast N°1 zei:
ja ik weet het niet hoor , maar ik denk toch dat milos iets meer weet als IEDEREEN hier op het board qua training.

Dus jij relateert kennis aan de grootte van zijn biceps?
 
hehehe... rest-pause is volgens Milos dat je onderaan even stopt... hmmm.. dat is niet wat de rest van de wereld met rest-pause sets bedoelt.

Overigens wordt er een FLV-file gedownload (zoek maar in je temporary internet files) die je met FLV-player stand-alone kunt afspelen.
 
wazzup zei:
Overigens wordt er een FLV-file gedownload (zoek maar in je temporary internet files) die je met FLV-player stand-alone kunt afspelen.

Goeie tip, dank!
 
Hier de player: [Link niet meer beschikbaar]
 
wazzup zei:
hehehe... rest-pause is volgens Milos dat je onderaan even stopt... hmmm.. dat is niet wat de rest van de wereld met rest-pause sets bedoelt.

Overigens wordt er een FLV-file gedownload (zoek maar in je temporary internet files) die je met FLV-player stand-alone kunt afspelen.

Is toch maar een bestandje van 931kb?
 
Hij weet zoveel van training maar is wel de kleinste pro uit mijn collectie bfto filmpjes ... :D
 
eduardjanssen zei:
Wat is er zo gek aan inner and outher chest? Een pro weet toch wel waar hij over praat.

Ja precies, het gaat toch ook over de NADRUK, het stimuleert MEER of MINDER de binnenkant borst, ik snap niet waarom er over gezeurd wordt. In dat krachttrainings boek van Frederic Delavier hebben ze het ook over de nadruk leggen op binnenkant of buitenkant borst. Dus waarom zouden we hier nog over discusieren?

Over het filmpje: SUPER, ik deed het nooit 100% goed, ik ga dit zeker volgen zoals hier beschreven is! Bedankt!
 
Trickolutions zei:
. Dus waarom zouden we hier nog over discusieren?


Omdat het onzin is! !

Waarom ? Dat is op het forum (en andere) al 1001 keer uitgelegd en ik heb dan ook geen zin het hele verhaal weer te gaan herhalen.

Laat voor de verandering de "believers" maar eens aantonen waarom het wel kan. En dan bedoel ik niet met het overbekende die of die pro/bekende zegt dat het kan dus is het zo, maar komt met steekhoudende argumenten.

Ik heb deze vraag trouwens ook op ander boards gesteld en heb nog steeds geen antwoord opgekregen waaruit zou blijken dat je wel degelijk de binenkant (of buitenkant) kan accentueren.


BTW, dat boek wat je aanhaalt is er nu niet een om over naar huis te schrijven
 
Trickolutions zei:
Ja precies, het gaat toch ook over de NADRUK, het stimuleert MEER of MINDER de binnenkant borst, ik snap niet waarom er over gezeurd wordt. In dat krachttrainings boek van Frederic Delavier hebben ze het ook over de nadruk leggen op binnenkant of buitenkant borst. Dus waarom zouden we hier nog over discusieren?

Over het filmpje: SUPER, ik deed het nooit 100% goed, ik ga dit zeker volgen zoals hier beschreven is! Bedankt!

NADRUK?

Net als de onderkant van je biceps?
 
3XL zei:
BTW, dat boek wat je aanhaalt is er nu niet een om over naar huis te schrijven

Er staan wel mooie illustraties in.
 
idd, leuke plaatjes en best wel informatief voor beginners. Maar niet een boek waar ik m'n kennis op zou basseren.
 
Hehe, nu gaat dit toch geen topic worden over believers en non-believers van inner en outer chest he. Is gewoon een leuk filmpje, dus hoeven we daar ook niet over te zagen:)
 
willem9 zei:
Hehe, nu gaat dit toch geen topic worden over believers en non-believers van inner en outer chest he. Is gewoon een leuk filmpje, dus hoeven we daar ook niet over te zagen:)

ja idd, zwaar OFF TOPIC :D

I like Milos :D komt tenminste wat uit tijdens zn video's, unlike our braindead mr O
 
:roflol: mooi he, ik dacht er is toch niemand die het tegen gaat spreken dus laat ik er maar mee beginnen dan volgt de rest vanzelf. En zie daar :D, ik geloof geen reet van wat die vent verkondigt. Kijk een beetje naar de anatomie en je snapt het. De reden waarom je je binnenkantborst zogenaamd benadrukt is omdat je rom groter word.
 
Ach, zolang we in dit topic blijven discuseuren blijft het bovenin staan en kunnen mensen het oorspronkelijke bericht lezen en het filmpje bekijken :)
 
He dit is mijn thread en als er off topic gelult gaat worden is dat over naakte wijven, tieten, poesjes en andere geiligheid.

EN NIET OVER DIE ****ING BINNENKANT BORST WEL OF NIET TRAINEN!!!!!! :mad:

Anders komt er een slotje op en ga ik naar bodynet! ;)
 
Ik dacht dat jij heel andere associaties had bij "binnenkant borst(en)" Jopie ? :)

Oh wacht je zegt het zelf al

****ING BINNENKANT BORST

Leuk filmpje wel trouwens, mooie langzame uitvoering, mooi gecontroleerd (maar tja, als zo'n reus gaat bankdrukken met 60 kilo dan verwacht ik ook niet anders, een echte werkset was ook wel leuk geweest).
 
wazzup zei:
Ik dacht dat jij heel andere associaties had bij "binnenkant borst(en)" Jopie ? :)

Oh wacht je zegt het zelf al



Leuk filmpje wel trouwens, mooie langzame uitvoering, mooi gecontroleerd (maar tja, als zo'n reus gaat bankdrukken met 60 kilo dan verwacht ik ook niet anders, een echte werkset was ook wel leuk geweest).

Dat zegt hij juist in dat filmpje :D Dat het beter is een lichter gewicht te pakken en de oefening gecontroleerT uit te voeren. Met een zwaar gewicht gaat dat veel moeilijker. Hij heeft duidelijk wel gelijk, ik snap best dat een gast die 200kg drukt minder massa aanmaakt dan iemand die 100kg pakt en de oefening veel beter uitvoert. Maarjah er was al eens eerder zo'n filmpje gepost van een vent die huge gewichten lift :eek: Dat was inderdaad leuker om te zien, maar dit is informatiever.
 
Back
Naar boven