XXL Nutrition

Fitshow, Milos Sarcev training video`s (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

maar serieus, zou die gast echt trainen met 60 kilo ? Ik denk het toch niet, hij neemt hier in dit filmpje echt een heel erg laag gewicht om iets duidelijker te kunnen demonstreren... dat is wel jammer, ik had liever gezien dat hij dat als opwarmset had gedaan, en terwijl Milos lekker doorkeuvelt hij zijn echte werkset zou hebben gedaan met zjin echte werkgewicht.

Ik geloof nooit dat je zo'n borst kunt ontwikkelen met gewichten onder de 60 kilo.
 
Alles kan, als je maar wil Wazzup.
 
Ik denk dat als je 200kg bankdrukt je dat gewicht ook omhoog lift met een hele hoop andere spieren van je rug en schouders, als je een lichter gewicht pakt en het puur met de borst omhoog drukt groeit je borst sneller denk ik. Tuurlijk kan je zo'n borst kweken met een gewicht van 60 kilo.
 
ff wat anders he;

hebben jullie die gozer gezien tijdens de laatste oefening; kabel-fly's.

je ziet op de achtergrond een neger die niet alleen met een spijkerbroek aan het trainen is, ff later is hij (tijdens!) de oefening ook nog aan het bellen.

lekker droog!
 
Een afgeknipte spijkerbroek is hardcore.
 
Trickolutions zei:
Ik denk dat als je 200kg bankdrukt je dat gewicht ook omhoog lift met een hele hoop andere spieren van je rug en schouders, als je een lichter gewicht pakt en het puur met de borst omhoog drukt groeit je borst sneller denk ik. Tuurlijk kan je zo'n borst kweken met een gewicht van 60 kilo.

En dat geloof je echt ? ? ? ? ? ? ?
 
wazzup zei:
maar serieus, zou die gast echt trainen met 60 kilo ? Ik denk het toch niet, hij neemt hier in dit filmpje echt een heel erg laag gewicht om iets duidelijker te kunnen demonstreren... dat is wel jammer, ik had liever gezien dat hij dat als opwarmset had gedaan, en terwijl Milos lekker doorkeuvelt hij zijn echte werkset zou hebben gedaan met zjin echte werkgewicht.

Ik geloof nooit dat je zo'n borst kunt ontwikkelen met gewichten onder de 60 kilo.
Die gast heet Marcelo Caraveo.
Hij doet die oefening normaal met 100-120kg.
Het feit dat ze soms wat langzamer trainen betekent niet dat het superlicht en niet explosief is, natuurlijk wel lichter als wanneer het tempo wat hoger ligt
 
beetje dom als ie over bodybuilding lult, met een schirtje met powerlifter erop
 
FrederX zei:
beetje dom als ie over bodybuilding lult, met een schirtje met powerlifter erop
:rolleyes:

Wat dacht Shawn Ray bij zichzelf toen hij die morgen opstond en dit shirtje aantrok?
12 keer in de top 5 van de Olympia geeindigd, maar toch een American Football shirt aan en over bodybuilding kletsen, beetje dom van hem.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verder hebben alle jongens in de BFTO altijd een shirt met bodybuilding erop aan :rolleyes:
 
Ik ga dat met bankdrukken zeker es in de praktijk brengen.
Maar dat met die squats, zijn dat nou full squats? Want hij zegt dat je de volledige rom moet gebruiken, volgens mij kan hij nog wel dieper???
En nog iets, dat met die lunges. Hij komt op een gegeven moment wel met z'n knieen voorbij z'n tenen. Ik meende dat dat zo slecht was?
 
FrederX zei:
beetje dom als ie over bodybuilding lult, met een schirtje met powerlifter erop

Wat maakt dat nou in vredesnaam uit ? ? ? ? ? ? ?
 
Nou idd wat een kansloze opmerking.. who ****ing cares?
 
relax dudes.. was maar een geintje.. damn :D


meteen negatieve karma van BOS.. lol

bedankt eikel
 
>>Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je FrederX opnieuw punten kan geven.<<

Had je er weer bijna 1 gehad
 
haha.. who cares..


maar ontopic, vind milos wel een beest van een kerel,
 
(Soulfly) zei:
Ik ga dat met bankdrukken zeker es in de praktijk brengen.
Maar dat met die squats, zijn dat nou full squats? Want hij zegt dat je de volledige rom moet gebruiken, volgens mij kan hij nog wel dieper???
Enig idee wat er met hem gebeurd is in januari 2002?
Zou er te mee te maken kunnen hebben dat zijn beweging in de eindstand wat beperkt is...

En nog iets, dat met die lunges. Hij komt op een gegeven moment wel met z'n knieen voorbij z'n tenen. Ik meende dat dat zo slecht was?
Waar had je dat op gebaseerd?

FrederX zei:
haha.. who cares..
Apparently you care, want je geeft weer negatieve karma terug ;)
 
Laatst bewerkt:
Vet! :thumbs:
Ik ga dat ook zeker in praktijk brengen :)
 
sja, wie de bal gooit kan m terug verwachten..

laten we ophouden met dit kinderachtige gedoe..
 
Trickolutions zei:
Ik denk dat als je 200kg bankdrukt je dat gewicht ook omhoog lift met een hele hoop andere spieren van je rug en schouders, als je een lichter gewicht pakt en het puur met de borst omhoog drukt groeit je borst sneller denk ik. Tuurlijk kan je zo'n borst kweken met een gewicht van 60 kilo.

Ooit gehoord van krachttoename??
 
Back
Naar boven