- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Ehum, uhhh, enkele jaren geleden kwam een vage maat bij mij op school bij mij aankloppen. Hij vroeg mij en enkele andere vrienden of we mee gingen 'flauw vallen'. Wij, in het diepst van onze pubbertijd, op ontdekkingsreis van ons lichaam, stemde in en volgde hem naar een rustig grasveldje. Daar ging hij gehurkt op de grond zitten, plaatste zijn handen tussen zijn voeten en begon als een bezeten hijger te ademen. We keken elkaar een keer vreemd aan en grinnikten een keer. Maar hij hijgde gewoon door. Dit hijgen deed hij ongeveer een minuut a anderhalf. Toen stond hij snel op en blies in alle macht op zijn hand. En toen....kabats, klapte hij zo op de grond en bleef 10 seconde liggen. Toen deed hij zijn ogen open en keek alsof hij wakker werd na een avondje stevig doorzakken. Wij moesten natuurlijk allemaal hard lachen en dachten dat hij ons voor de gek hield. Dat moesten we zelf proberen. Dus wij met z'n alle gehurkt op dat veld en hijgen maar. Na een minuutje begonnen mijn handen te tintelen en besloot ik op te staan. Ik blies zo hard ik kon op mijn handen....
....langzaam deed ik mijn ogen open en dacht: 'holy ****, waar ben ik?' Ik kijk langs me en zie daar mijn maten versprijd en uitgeTd op de grond liggen met een gezichtsuitdrukking die boekdelen sprak. t*ring, lekker gevoel! Daaaaaaamn riepen we allemaal, vaaaaaaaaag!!! In die maanden daarna heb ik dit nog wel eens vaker gedaan. Vooral als ik strondlazerus was is het extreem relaxed. Je word gewoon ff nuchter, word wakker en weet ECHT NIET hoe je daar komt.
Nou heb ik me door verschillende mensen laten vertellen dat dit extreem ongezond is en zelfs verlammingen van lichaamsdelen kan veroorzaken. Dit omdat het schijnbaar de luchtoevoer naar je hersenen blokkeerd. Ik doe het nu al lang niet meer, maar vraag me eigenlijk af of iemand het hier eens gedaan heeft, en eventueel weet of het echt zo schadelijk is?
thnx!
....langzaam deed ik mijn ogen open en dacht: 'holy ****, waar ben ik?' Ik kijk langs me en zie daar mijn maten versprijd en uitgeTd op de grond liggen met een gezichtsuitdrukking die boekdelen sprak. t*ring, lekker gevoel! Daaaaaaamn riepen we allemaal, vaaaaaaaaag!!! In die maanden daarna heb ik dit nog wel eens vaker gedaan. Vooral als ik strondlazerus was is het extreem relaxed. Je word gewoon ff nuchter, word wakker en weet ECHT NIET hoe je daar komt.
Nou heb ik me door verschillende mensen laten vertellen dat dit extreem ongezond is en zelfs verlammingen van lichaamsdelen kan veroorzaken. Dit omdat het schijnbaar de luchtoevoer naar je hersenen blokkeerd. Ik doe het nu al lang niet meer, maar vraag me eigenlijk af of iemand het hier eens gedaan heeft, en eventueel weet of het echt zo schadelijk is?
thnx!