Fitness Seller

Flauw vallen

Bezoekers in dit topic

Ik kwam via via hier terecht, zocht wat over flauwvallen wat je moest doen. En toen plots kwam ik hier.

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Ik ben wel een jonkie ;O Iedereen hier is +19 ofzo (a)
Niets dat ik er tegen ben hoor ;P

Welkom, vul meteen de DBB's Slet van het jaar verkiezing in
 
Dit werkt wel degelijk. Alleen als je dronken bent en je doet het kan je maag wel eens wat opspelen helaas...
 
Dit werkt wel degelijk. Alleen als je dronken bent en je doet het kan je maag wel eens wat opspelen helaas...

wat doe ik dan verkeerd? heb gehurkt overdreven hard zitten hijgen voor meer dan anderhalve minuut, rechtgesprongen en op mn arm geblazen en ik viel niet flauw???
 
wat doe ik dan verkeerd? heb gehurkt overdreven hard zitten hijgen voor meer dan anderhalve minuut, rechtgesprongen en op mn arm geblazen en ik viel niet flauw???

Daalde je ballen wel in erna?
 
Dit trucje is zoooo 2003!! Daar hebben we nu toch gewoon GHB voor?


:D
 
Ik kwam via via hier terecht, zocht wat over flauwvallen wat je moest doen. En toen plots kwam ik hier.

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Ik ben wel een jonkie ;O Iedereen hier is +19 ofzo (a)
Niets dat ik er tegen ben hoor ;P

:ds: ?
 
Deze puber heeft het de afgelopen maand toevallig ook een aantal keer gedaan. Het beste is idd als je stoned bent, echt vage shit zeg. :D Heb het ook helder geprobeerd en dat was ook wel vet.

Ik vroeg me ook al af in hoeverre dit nou invloed op je heeft..
 
Deze puber heeft het de afgelopen maand toevallig ook een aantal keer gedaan. Het beste is idd als je stoned bent, echt vage shit zeg. :D Heb het ook helder geprobeerd en dat was ook wel vet.

Ik vroeg me ook al af in hoeverre dit nou invloed op je heeft..
Flauwvallen is ****ing ongezond... Zoals hierboven al beschreven is het een veiligheidssysteem van je lichaam om extreme schade te voorkomen maar je beschadigt je hersens en dergelijke wel behoorlijk. Als je niet door een ziekte/blabla flauw valt zou ik het ook niet opzoeken....
 
heb het enkele keren geprobeert op internaat.
werkt voor geen zak bij mij x D
 
Jullie weten het echt niet hea!
Ik zou juist willen dat het niet gebeurde!
Ik val soms nog wel eens flauw van het hyperventileren!
En dat is niet leuk zeg ik je!

hyperventilatie= no attitude.

niet aanstellen
 
Lukt wel hoor Angelus, vroeger een keer gedaan

Ik kreeg ineens tunnelvision en al het geluid kwam uit de verte, 1 sec leek een minuut te duren.

Maar is vreselijk slecht dus ik probeer het nimeer :D
 
Lukt wel hoor Angelus, vroeger een keer gedaan

Ik kreeg ineens tunnelvision en al het geluid kwam uit de verte, 1 sec leek een minuut te duren.

Maar is vreselijk slecht dus ik probeer het nimeer :D

dan is het niet goed uitgelegd in de openingspost, want ik heb alles gedaan zoals het er stond en ik ging niet KO.
 
dan is het niet goed uitgelegd in de openingspost, want ik heb alles gedaan zoals het er stond en ik ging niet KO.


Ik deed het zo:
Hurken
Eerst diep en langzaam inademen
Dan langzaam korter en sneller beginnen ademen, dus oppervlakkiger eigenlijk
Na een minuut ofzo dan rechtstaan en op je arm blazen, maar zo dat er amper lucht kan ontsnappen en jij amper nog harder kan blazen.
En dan BOOM
Angelus KO

Er stonden wel mensen naast me om me op te vangen toen, mss niet zo'n goed idee als je alleen bent:p
 
Ik kwam via via hier terecht, zocht wat over flauwvallen wat je moest doen. En toen plots kwam ik hier.

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Ik ben wel een jonkie ;O Iedereen hier is +19 ofzo (a)
Niets dat ik er tegen ben hoor ;P

Pics?

De nieuwe hype van 2009 :P .

Seems so :p
 
Ehum, uhhh, enkele jaren geleden kwam een vage maat bij mij op school bij mij aankloppen. Hij vroeg mij en enkele andere vrienden of we mee gingen 'flauw vallen'. Wij, in het diepst van onze pubbertijd, op ontdekkingsreis van ons lichaam, stemde in en volgde hem naar een rustig grasveldje. Daar ging hij gehurkt op de grond zitten, plaatste zijn handen tussen zijn voeten en begon als een bezeten hijger te ademen. We keken elkaar een keer vreemd aan en grinnikten een keer. Maar hij hijgde gewoon door. Dit hijgen deed hij ongeveer een minuut a anderhalf. Toen stond hij snel op en blies in alle macht op zijn hand. En toen....kabats, klapte hij zo op de grond en bleef 10 seconde liggen. Toen deed hij zijn ogen open en keek alsof hij wakker werd na een avondje stevig doorzakken. Wij moesten natuurlijk allemaal hard lachen en dachten dat hij ons voor de gek hield. Dat moesten we zelf proberen. Dus wij met z'n alle gehurkt op dat veld en hijgen maar. Na een minuutje begonnen mijn handen te tintelen en besloot ik op te staan. Ik blies zo hard ik kon op mijn handen....
....langzaam deed ik mijn ogen open en dacht: 'holy ****, waar ben ik?' Ik kijk langs me en zie daar mijn maten versprijd en uitgeTd op de grond liggen met een gezichtsuitdrukking die boekdelen sprak. Tering, lekker gevoel! Daaaaaaamn riepen we allemaal, vaaaaaaaaag!!! In die maanden daarna heb ik dit nog wel eens vaker gedaan. Vooral als ik strondlazerus was is het extreem relaxed. Je word gewoon ff nuchter, word wakker en weet ECHT NIET hoe je daar komt.

Nou heb ik me door verschillende mensen laten vertellen dat dit extreem ongezond is en zelfs verlammingen van lichaamsdelen kan veroorzaken. Dit omdat het schijnbaar de luchtoevoer naar je hersenen blokkeerd. Ik doe het nu al lang niet meer, maar vraag me eigenlijk af of iemand het hier eens gedaan heeft, en eventueel weet of het echt zo schadelijk is?

thnx!

Haha dit deed ik vroeger ook altijd. Zelf een keertje in de klas en iedereen dacht dat ik alsof deed tot ze het zelf probeerden. Aardig gevoel idd, zeker als je helemaal zit te tintelen, net zoals bij een echte KO. :D

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

oh leuk, een 6 jaar oude topic.
 
Ehum, uhhh, enkele jaren geleden kwam een vage maat bij mij op school bij mij aankloppen. Hij vroeg mij en enkele andere vrienden of we mee gingen 'flauw vallen'. Wij, in het diepst van onze pubbertijd, op ontdekkingsreis van ons lichaam, stemde in en volgde hem naar een rustig grasveldje. Daar ging hij gehurkt op de grond zitten, plaatste zijn handen tussen zijn voeten en begon als een bezeten hijger te ademen. We keken elkaar een keer vreemd aan en grinnikten een keer. Maar hij hijgde gewoon door. Dit hijgen deed hij ongeveer een minuut a anderhalf. Toen stond hij snel op en blies in alle macht op zijn hand. En toen....kabats, klapte hij zo op de grond en bleef 10 seconde liggen. Toen deed hij zijn ogen open en keek alsof hij wakker werd na een avondje stevig doorzakken. Wij moesten natuurlijk allemaal hard lachen en dachten dat hij ons voor de gek hield. Dat moesten we zelf proberen. Dus wij met z'n alle gehurkt op dat veld en hijgen maar. Na een minuutje begonnen mijn handen te tintelen en besloot ik op te staan. Ik blies zo hard ik kon op mijn handen....
....langzaam deed ik mijn ogen open en dacht: 'holy ****, waar ben ik?' Ik kijk langs me en zie daar mijn maten versprijd en uitgeTd op de grond liggen met een gezichtsuitdrukking die boekdelen sprak. Tering, lekker gevoel! Daaaaaaamn riepen we allemaal, vaaaaaaaaag!!! In die maanden daarna heb ik dit nog wel eens vaker gedaan. Vooral als ik strondlazerus was is het extreem relaxed. Je word gewoon ff nuchter, word wakker en weet ECHT NIET hoe je daar komt.

Nou heb ik me door verschillende mensen laten vertellen dat dit extreem ongezond is en zelfs verlammingen van lichaamsdelen kan veroorzaken.
Dit omdat het schijnbaar de luchtoevoer naar je hersenen blokkeerd. Ik doe het nu al lang niet meer, maar vraag me eigenlijk af of iemand het hier eens gedaan heeft, en eventueel weet of het echt zo schadelijk is?

thnx!

Wat dacht je dan? Dat je voor de lol flauw valt?

**edit** lama, jezus wat een bump, doe normaal zeg.
 
2003 jezus

ik dacht al toen rob G zijn :
enkele jaren geleden kwam een vage maat bij mij op school bij mij aankloppen. Hij vroeg mij en enkele andere vrienden of we mee gingen 'flauw vallen'. Wij, in het diepst van onze pubbertijd,
 
Back
Naar boven