AndroidHealthClinic

FLEX' Bodybuilder van het Jaar 2007 Verkiezing ! (1 bezoeker)

Wie moet Bodybuilder van het Jaar 2007 worden?


  • Totaal stemmers
    101
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
FLEX Magazine Nederland organiseerd samen met DBB de "FLEX' Bodybuilder van het Jaar 2007 Verkiezing". De winnaar zal eervol met foto en tekst verschijnen in de editie van Mei 2008. De winnaar krijgt bovendien een bon ter waarde van 200 euro vrij te besteden op de Muscletotaal webshop!

[edit] Voor de duidelijkheid: de deelnemers van deze wedstrijd zijn de BB van de maand winnaars van 2007.

Reglement:

1. Iedereen mag stemmen, maar slechts één stem per persoon. Kloontjes zullen verwijderd worden. Stemmen gebeurd publiekelijk zodat iedereen mee kan controleren.
2. Bij gelijkstand zal er een tweede poll plaatsvinden om uit te maken wie de uiteindelijke winnaard wordt.
3. Deelnemers MOETEN een grote foto kunnen voorzien. Als een winnaar geen foto kan voorzien zal hij gedisqualificeerd worden en zal de eerstvolgende in rij de prijs ontvangen.

Hoe lang duurt de stemming?

De stemming duurt precies één week.

Moet ik een berichtje achterlaten in dit topic na het stemmen?

Hoeft niet, maar is wel zo beleefd :)

Wanneer is de prijsuitreiking?

Over één week kennen we de winnaar, deze mag de bon twv 200 euro in ontvangst nemen. In Mei verschijnt de editie met Bodybuilder van het jaar 2007.

Succes!
 
9?
Terwijl een jaar 12 maanden heeft?

Hoe komt ? :)

Mijn stem gaat naar G-men.
 
Enkele maanden geen deelnemers + 1 overgeslagen helaas.
 
Enkele maanden geen deelnemers + 1 overgeslagen helaas.

Zal ik jou eens nomineren dan ? :D

Wat voor bon ? Is dat een tegoed bon van 1 van de sponsors?
 
Ik was aan het twijfelen tussen KaLe en g-men...toch voor g-men gekozen omdat hij er super bijstond op de YBF!!
 
Er vanuit gaande dat hij naturel is: G-men.

Twijfelde ook tussen Kale en G-men. Allebei: respekt!
 
Kale, is gewoon pure motivatie als zo'n kerel in altijd in jou gym aanwezig is tijdens je training :thumbup:
Doet niks af aan de prestaties van alle anderen
 
Stem voor Aimee, mooi fysiek en mooi gezichtje de er perfekt boven op past..... en lekker vel :)
 
Heb op OS gestemd.

Alleen sanca ontbreekt :(
 
Heb op OS gestemd.

Alleen sanca ontbreekt :(

Ik heb ook op OS gestemd, die kerel straalt BB gewoon uit, hij doet er al het mogelijke voor en van hem gaan we imo nog wat mogen verwachten


:sad:
 
wat dacht je van een rijtje met links naar fotos? kheb geen zin om alle shit op te zoeken
 
kale for sho

brute strenght combineert met massive body i like
 
Kale, is gewoon pure motivatie als zo'n kerel in altijd in jou gym aanwezig is tijdens je training :thumbup:
Doet niks af aan de prestaties van alle anderen

wie ben jij dan???

g-men zonder twijfel
 
G-Men,

Heeft mijn stem gekregen, heb pas setje foto's gezien en dat zag er netjes uit.

Sorry voor de andere deelnemers(sters) ik mag er maar 1 kiezen.
 
Ik heb op Kale gestemd. Maar 't is moeilijk. Imho zijn ze bijna allemaal de overwinning waardig.
 
wie ben jij dan???

g-men zonder twijfel

Ben dat dunne kereltje die als een vd weinige jonkies bijna altijd in 't achterste gedeelte traint. Train meestel of helemaal in 't zwart of helemaal in 't wit.
Heb net wat foto's van je gezien maar 'k kan me niet herinneren dat 'k je ooit gezien heb ???
 
DavyO

Heb DavyO destijds genomineerd:cool: dus nu ook even mijn stem naar Davy,
hoewel alle deelnemers natuurlijk mijn stem verdienen...wat een kwaliteit:thumbs:.
 
Back
Naar boven