MuscleMeat

Flex Camp 2005!!!!

Bezoekers in dit topic

Lijkt me wel leuk om mee te gaan! Ik ben de 25ste november jarig, kan ik meteen dat weekend m'n verjaardag vieren!! :D
 
Aimee zei:
Lijkt me wel leuk om mee te gaan! Ik ben de 25ste november jarig, kan ik meteen dat weekend m'n verjaardag vieren!! :D

Tracteer ik je op een shakie
 
ik verjaar het weekend ervoor op de 19de dus mag wel iets voor de birthday doen hè :-)
 
Harry gaat een strip act doen voor jullie, goed? :D
 
Strip act en een shaky? Deal!!! :D
 
Neem er nu 2 per dag, maar dan eet ik de rest van de dag wel niet meer! Drink alleen shakies!
 
wie gaat er nu eigenlijk allemaal mee?
 
Zo ik kom vrijwel zeker straks als ons pap thuis is meteen inschrijven.Maar ik ben 16 mag je dan ook mee.
 
big kelvin zei:
Zo ik kom vrijwel zeker straks als ons pap thuis is meteen inschrijven.Maar ik ben 16 mag je dan ook mee.

of course
 
Ik hoop dat er nog plaats is mijn ouders zijn er pas om drie uur en dan kan mezelf enschrijven.Maar wat voor info moet er in de email staan naam adres dat of iets.
 
er zal nog wel plaats zijn kerel, lijkt me ook wel erg nice om al die koppen achter die namen eeens te zien.
dan kunnen we eindelijk eens echt BEESTEN samen met alle geobseddeerde BB!!!
 
sign me up gegevens komen eraan.
 
Inschrijven via:
info@muscletotaal.nl
Graag:
Naam
Adres
Leeftijd
Geslacht
Telefoon
E-mail
Paspoortnummer/ID nummer

Betalen via:
giro 2251123 ten name van Harry de Jonge Dotterbeek 23 5501 BG Veldhoven


Voor mensen uit Belgie:
Swift PSTB NL 21
Postbank/INg Bank
FP Amsterdam
IBAN NL. 80PSTB000
2251123
Harry de Jonge
Dotterbeek 23
5501 BG Veldhoven
Nederland

Ook de reeds ingeschrevenen graag deze info naar mij mailen (maar zij krijgen ook direct mailtje.
 
Big kelvin is in tha house net ingeschreven yeah budy iw ill be there.
 
Kelvin staat op de lijst, evenals Ruud van D, Rob vd B, Lionel P, Tommy S, Zwier N, Mathias S, Silvester V, Ramon B, Armand de V, Rick B, Ruben S, Gathino, Danny de V, Ibi M, Barry J.
Dus mensen, wees er snel bij en....na inschrijving aub geld overmaken.
 
fromamsterdam zei:
Kelvin staat op de lijst, evenals Ruud van D, Rob vd B, Lionel P, Tommy S, Zwier N, Mathias S, Silvester V, Ramon B, Armand de V, Rick B, Ruben S, Gathino, Danny de V, Ibi M, Barry J.
Dus mensen, wees er snel bij en....na inschrijving aub geld overmaken.
Ok is goed
 
Back
Naar boven