AndroidHealthClinic

Flex Camp 2005!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik leg maar zast wat opzij..eet ik wel wat minder de komende tijd:D
 
Update!

Okay, hier alvast wat resultaten van een meeting van gisteravond over het kamp.

1) Datum: 27-28 november 2005
2) Lokatie: Heracles Gym Westerlo
3) Hotel: Vivaldi (3 sterren)
4) Kosten: 210 euro
5) Personal coaches: 10 Nederlandse en Belgische kampioenen, plus misschien een drievoudig Duits wereldkampioen (nog niet zeker)
6) Hoofdgast: nog niet vastgelegd, maar voornaamste kandidaat tot nu toe is onze eigen prof Ed van Amsterdam
7) In de Flex oktober (half sep. komt die uit) komt de grote aankondiging, en al eerder op www.flexmagazine.nl
8) Betalen via giro 4752020 ten name van H. de Jonge onder vermelding Flex Camp Ook Belgen kunnen op dit nummer storten, maar ik ben bezig met een Belgisch nummer omdat het voor hen soms wat moeilijk is geld op een Nederlands nummer te storten.
9) Vol = Vol Maximaal 40 personen
10) Sponsor: supplementen worden beschikbaar gesteld door...te volgen
(wel al vastgelegd)
11) Diverse verrassingen

Duur? Yeah right...pffff
 
^ Is betaling dan ook gelijk inschrijving? Of dien je dit eerst via een ander kanaal aan te geven?

- Lionel
 
lionel zei:
^ Is betaling dan ook gelijk inschrijving? Of dien je dit eerst via een ander kanaal aan te geven?

- Lionel

Eerst inschrijven inderdaad, anders betalen mensen terwijl het al vol is. Inschrijven via flexmail@chello.nl of info@muscletotaal.nl

Bovenstaande details zijn resultaat van meeting gisteren, definitief wordt alles komende maandag, vanaf dan kan men inschrijven!
 
misschien een mega lompe vraag maar wat houdt zo´n kamp in??

Met zijn allen gezellig 2 dagen trainen? :shrug:
 
Peoples zei:
misschien een mega lompe vraag maar wat houdt zo´n kamp in??

Met zijn allen gezellig 2 dagen trainen? :shrug:

Het meeste staat wel in de thread van vorig jaar:

[Link niet meer beschikbaar]
 
thnx Lionel!! :D

Andere vraag: Zijn er ook nog bepaalde eisen die ze stellen?? Mag je ook een beginner zijn bijvoorbeeld??
 
Peoples zei:
thnx Lionel!! :D

Andere vraag: Zijn er ook nog bepaalde eisen die ze stellen?? Mag je ook een beginner zijn bijvoorbeeld??


Jazeker! Het grootste deel van de deelnemers bestaat uit beginners en halfgevorderden. Vorig jaar was er geen enkele wedstrijdbodybuilder bij, maar sindsdien hebben al 3 deelnemers (MET SUCCES!) aan een wedstrijd meegedaan en ze vertelden allemaal veel aan het kamp gehad te hebben.

Het kamp bestaat uit seminars, trainingen, je kunt al je vragen kwijt en het is natuurlijk heel gezellig met zijn allen. Eten, wat drinken etc etc
 
fromamsterdam zei:
Jazeker! Het grootste deel van de deelnemers bestaat uit beginners en halfgevorderden. Vorig jaar was er geen enkele wedstrijdbodybuilder bij, maar sindsdien hebben al 3 deelnemers (MET SUCCES!) aan een wedstrijd meegedaan en ze vertelden allemaal veel aan het kamp gehad te hebben.

Het kamp bestaat uit seminars, trainingen, je kunt al je vragen kwijt en het is natuurlijk heel gezellig met zijn allen. Eten, wat drinken etc etc

Lijkt mij wel een hoop fun maar harry klopt het dat je bij de xxl-gym bent geweest een paar maanden geleden zoja jammer dat ik er niet was.
 
De prijs is zeker niet hoog, ga maar eens een seminar bezoeken in de IT-wereld. 450 euro voor een dagje geneuzel en dan krijg je vaak niet eens een lunch die de prijs rechtvaardigt.
 
IK GAAAAAAAAA hoop dat ik er veel leer wat zich gaat uiten in echte groei :cool: Heb er wel zin in. zit me al helemaal lekker te maken: zou zo graag een keer een wedstrijd willen draaien zodat ik iedereen in mijn omgeving die een negatief beeld heeft van bodybuilding de mond te snoeren. zelfs me best maat zegt : jij bent geen bodybuilder vriend ..sorry maar dan moet je veel groter zijn :mad: laat flexkamp maar komen...uhhh ik rijd wel naar u toe
 
big kelvin zei:
Lijkt mij wel een hoop fun maar harry klopt het dat je bij de xxl-gym bent geweest een paar maanden geleden zoja jammer dat ik er niet was.

Ja ik heb daar getraind met Rene Groenen. Nice Gym!
 
Tommyboy zei:
IK GAAAAAAAAA hoop dat ik er veel leer wat zich gaat uiten in echte groei :cool: Heb er wel zin in. zit me al helemaal lekker te maken: zou zo graag een keer een wedstrijd willen draaien zodat ik iedereen in mijn omgeving die een negatief beeld heeft van bodybuilding de mond te snoeren. zelfs me best maat zegt : jij bent geen bodybuilder vriend ..sorry maar dan moet je veel groter zijn :mad: laat flexkamp maar komen...uhhh ik rijd wel naar u toe

Iedereen die het podium op durft verdiend mijn respect :thumb:
 
Tommyboy zei:
IK GAAAAAAAAA hoop dat ik er veel leer wat zich gaat uiten in echte groei :cool: Heb er wel zin in. zit me al helemaal lekker te maken: zou zo graag een keer een wedstrijd willen draaien zodat ik iedereen in mijn omgeving die een negatief beeld heeft van bodybuilding de mond te snoeren. zelfs me best maat zegt : jij bent geen bodybuilder vriend ..sorry maar dan moet je veel groter zijn :mad: laat flexkamp maar komen...uhhh ik rijd wel naar u toe

Tommyboy je bent de eerste officieel ingeschrevene. Begin volgende week krijgen de mensen die zich hebben ingeschreven bericht en info over hoe te betalen ed.
 
my mind's made up! ik ga mee:D
 
thnx to harry en monsterstrenght (weet je echte naam even niet) :cool:
 
Enhum DAMES het is natuurlijk ook voor jullie.
Helaas waren er vorig jaar maar twee dames maar ik hoop dat er dit keer meer zullen zijn.

Go for it girls!!
 
fromamsterdam zei:
Tommyboy je bent de eerste officieel ingeschrevene. Begin volgende week krijgen de mensen die zich hebben ingeschreven bericht en info over hoe te betalen ed.


Tot wanneer kun je hiervoor inschrijven??
 
Dani, Hertje, Aimee, Purple:bow:
 
Back
Naar boven