XXL Nutrition

Flex Camp 2005!!!!

Bezoekers in dit topic

ee jzie dat die meneer zwier ook mee gaat. ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet aangezien ook wel mee wil doen aan ybf wedstrijd
 
Haha ! Die meneer zwier is op dit moment aan het proberen wat massa te winnen ben nu een goede 8 kilo grote vvm dan 2 jaar geleden.

TNHC zal goed vertegenwoordigd zijn

Tot nu toe 3 mensen mischien dat jonathan (hier arms) ook nog wel mee gaat.

Heb er in ieder geval super veel zin in ! Hoop echt dat thomas schue komt ben meer een fan van de gestroomlijnde lichamen ipv de mass monsters.
 
heej zwier ..je komt nog bij mij uit de buurt ook. jij heb toch al een paar wedstrijden gedaan? hoe zwaar was je en hoe zwaar ben je nu? en leeftijd / lengte? :cool: greetz Tom
 
Ik ga dit jaar ook weer mee. Vorig jaar was het zeker leerzaam.. (en gezellig :D )
 
Info Flex kamp (inclusief het hier al geposte filmpje van Ed van Amsterdam) op www.muscletotaal.nl

Momenteel 24 inschrijvingen waarvan 7 betaald!

Mascha: al 4 vrouwen!
 
flex camp

Info Flex kamp (inclusief het hier al geposte filmpje van Ed van Amsterdam) op www.muscletotaal.nl

Momenteel 24 inschrijvingen waarvan 7 betaald!

Mascha: al 4 vrouwen!
 
In de heracles,beestig! My ****in' gym :banana:
 
Ben ook al ingeschreven en ook al betaald, tel de dagen af nu!!!!
 
Dat wordt daar zeker wel leerzaam en fun
 
Jazker. Heb er al veel zin in. Cool dat Ed v. A. komt!
 
Zoho, toch nog redelijk wat van het board die meegaan. was vorig jaar wel anders..
 
Het team personal coaches is uitgebreid naar acht personen. Er volgen er nog twee, waaronder een extra grote naam!

Gast: Ed van Amsterdam

Voeding: Rinus van der Zeijde (tevens supervisor) Jerry van der Vel

Coaches: Mascha Tieken Henk Visser Leen Koene Siggi Segers Ilya Vermeerbergen Rene Groenen Marc Depondt Mike van de Wiele

Voor transport van en naar hotel en eetgelegenheden hebben we beschikking over enorme bus voor 55 personen!

Inschrijvingen: 25 Betaald: 17
 
Klinkt weer allemaal goed Harry..

Geld komt eraan (begin volgende week) :D
 
kun je mieschien een acceptgiro sturen of moet het via een overboekings formulier.
 
Heb mijn geld al gestort vanuit België maar heb nog steeds geen bevestiging gehad.
Heeft iemand al bevestiging gehad van Harry???
 
Jep, ik kreeg een weekje na het overschrijven (vanuit NL) een bevestiging!
 
Goed initiatief! en het lijkt me leuk om mee te doen. Maar het is mij helaas te ver...
Volgend jaar in midden nederland? :D

Ik wens jullie met zijn allen veel trainingsplezier! en hoop dat iedereen dat er uit haalt
aan informatie wat hij verlangt!
suc6 met de organisatie en uitvoering.
:thumbup:
 
teddybeerke zei:
Heb mijn geld al gestort vanuit België maar heb nog steeds geen bevestiging gehad.
Heeft iemand al bevestiging gehad van Harry???

Harry is op vakantie. Ik had hem gemaild en kreeg zo'n automatisch mailtje terug. Is alweer een tijdje geleden dus hij zal binnenkort wel weer terug zijn.
 
Ja ik ben terug. Teddybeerke, wat is je echte naam, dan kijk ik het even na!


Ik heb nu 39 inschrijvingen. Meer dan de helft heeft betaald. Op het moment dat er 40 zijn schrijf ik degenen aan die nog niet betaald hebben, omdat we dan na een paar weken plaatsen vrij moeten gaan geven.

We moeten nog twee coaches vastleggen, maar eigenlijk is het meeste al geregeld. Als Rinus terug is van vakantie gaan we trainingsschema's maken en pas als iedereen betaald heeft de kamerindeling ed

Deze week moet ik veel vertalen en schrijven omdat ik door vakantie wat achter lig, volgende week stort ik me weer op het kamp.

PS Wie is Gathino van dit board, hij staat op de lijst maar ik heb verder geen gegevens van hem, of juist wel maar dan weet ik niet dat hij Gathino is :o
 
Back
Naar boven