XXL Nutrition

Flex Kamp 2005 besproken supplementen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

powerliften

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 jun 2004
Berichten
20
Waardering
0
Leek mij wel makkelijk om de door Rinus besloten supplementen in een lijstje te zetten. Je onthoud nooit alles dus hoop dat jullie nog aanvullingen hebben over inneemtijd, hoeveelheid, werking enz. Mede kamp gangers laat jullie horen.

Supplementen overzicht:

Kuur Gebruik ( voor bepaalde tijd dus )

Vitargo ( Na het trainen en voor het slapen )
MCT Olie ( tijden bulk )
Glutaminen
HMB
Isopure ( word door pro’s altijd gebruikt )
Creatine
Tribules

Vast

Multivitaminen ( Geen time release variant, die plas je uit en ligt daar dan te time releasen )
C1000
ZMA ( Inemen een uur voor je kwarkje )
Selenium ( voor je schildklier, inemen voor het slapen.)
 
Laatst bewerkt:
Leek mij wel makkelijk om de door Rinus besloten supplementen in een lijstje te zetten. Je onthoud nooit alles dus hoop dat jullie nog aanvullingen hebben over inneemtijd, hoeveelheid, werking enz. Mede kamp gangers laat jullie horen.

Supplementen overzicht:

Kuur Gebruik ( voor bepaalde tijd dus )

Vitargo ( Na het trainen en voor het slapen )
MCT Olie ( tijden bulk )
Glutaminen
HMB ( niet gebruiken, geldverspilling )
Isopure ( word door pro’s altijd gebruikt )
Creatine ( Kan je gebruiken maar moet je je voeding op aanpassen meer calorieën met name.
Tribules ( Leuk maar werkt maar 5 minuten kan wel na een AS kuur handig zijn als je je test weer op gang wil brengen.



Vast

Multivitaminen ( Geen time release variant, die plas je uit en ligt daar dan te time releasen )
C1000
ZMA ( Inemen een uur voor je kwarkje, regelt onder andere het zweten )
Selenium ( voor je schildklier, inemen voor het slapen.)

mm.
 
Hoeveel vitargo moest je nu nemen? En van welk mer? Van BMS of niet?

Crea nooit tijdens de kuur zei Rinus volgens mij ook.
 
ZMA regelt het zweten?
 
Biebel zei:
Hoeveel vitargo moest je nu nemen? En van welk mer? Van BMS of niet?

Crea nooit tijdens de kuur zei Rinus volgens mij ook.

Vitargo gewoon van het merk Vitargo, geel, blauw met witte emmers. Die zijn net zo goed en goedkoper als die van BMS. Rinus geeft mij ook altijd die.
 
ok thanks! Maar hoeveel moet je nemen? na het trainen wat, half uur later....
 
chunky zei:
ZMA regelt het zweten?

Dat was een van de werkzaamheden als je heel veel zweette en dan met naam als er een bepaalde geur aanzat kon dat bepaalde dingen regelen daarom probeer ik dit lijstje beetje compleet te krijgen.
 
powerliften zei:
Dat was een van de werkzaamheden als je heel veel zweette en dan met naam als er een bepaalde geur aanzat kon dat bepaalde dingen regelen daarom probeer ik dit lijstje beetje compleet te krijgen.

Jaaaa, nu wordt het duidelijk:rolleyes: :D
 
jorasho zei:

Ja Jorasho is natuurlijk altijd zo'n geval van wel of niet geloven heb het zelf nog niet gebruikt. Is wel hetzelfde als met creatine je moet wel weer je voeding erop af stemmem werd mij verteld.
 
powerliften zei:
Leek mij wel makkelijk om de door Rinus besloten supplementen in een lijstje te zetten. Je onthoud nooit alles dus hoop dat jullie nog aanvullingen hebben over inneemtijd, hoeveelheid, werking enz. Mede kamp gangers laat jullie horen.

Supplementen overzicht:

Kuur Gebruik ( voor bepaalde tijd dus )

Vitargo ( Na het trainen en voor het slapen )
MCT Olie ( tijden bulk )
Glutaminen
HMB
Isopure ( word door pro’s altijd gebruikt )
Creatine ( Kan je gebruiken maar moet je je voeding op aanpassen meer calorieën met name.
Tribules ( Leuk maar werkt maar 5 minuten kan wel na een AS kuur handig zijn als je je test weer op gang wil brengen.



Vast

Multivitaminen ( Geen time release variant, die plas je uit en ligt daar dan te time releasen )
C1000
ZMA ( Inemen een uur voor je kwarkje, regelt onder andere het zweten )
Selenium ( voor je schildklier, inemen voor het slapen.)


ik vind het een waardeloos lijstje eerlijk gezegd. Hebben ze dit op flexkamp aanbevolen?
HMB? Tribulus? Het werkt niet!

MCT olie alleen in bulk? Ik neem aan dat dat de goede vetten zijn. Die zijn juist ook belangrijk in de cut!!

Met creatine je voeding aanpassen en meer kcal? Waar slaat dat nu weer op ???

En zma en zweten begrijp ik ook al niet helemaal.
 
Smoothmold zei:
ik vind het een waardeloos lijstje eerlijk gezegd. Hebben ze dit op flexkamp aanbevolen?
HMB? Tribulus? Het werkt niet!

MCT olie alleen in bulk? Ik neem aan dat dat de goede vetten zijn. Die zijn juist ook belangrijk in de cut!!

Met creatine je voeding aanpassen en meer kcal? Waar slaat dat nu weer op ???

En zma en zweten begrijp ik ook al niet helemaal.

Zucht: Ik hoopte alleen dat iemand het lijstje met juiste informatie kan aanvullen heb alleen maar flarden natuurlijk opgenomen. Als iemand de juiste info heb zet ik het er graag bij. Mct olie heb je trouwens gelijk in. Creatine werkte volgens mij alleen in bepaalde gevallenen zma was het geval dat er ook een link was met je zweeten. Hmb werkte in bepaalde toepassingen zeer zeker werd er gezecht. Graag onderbouwingen en niet alleen maar commentaar.
 
Laatst bewerkt:
ik ben wel benieuwd wie aanvullende info hierover heeft ;)
 
En als iemand vertelt dat HMB een goede sup is, is deze persoon voor mij direct ongeloofwaardig en heeft hij zijn huiswerk niet goed gedaan.
 
Ja das altijd het frusterende smoothmold de een zegt dit de ander zegt dat net wie je wil geloven en persoonlijke ervaring denk ik.
 
Bij mij wordt MCT Olie ook alleen in de bulk aanbevolen, vanwege de calorieen.

@Biebel: ik denk dat het aan je trainingsdoel ligt hoeveel en op welke tijden je de Vitargo moet nemen. Ik zelf neem 40 gram Vitargo + 40 gram Whey na elke training. Ik neem het dus alleen op trainingsdagen. Maar ik hoor anderen ook wel eens dat ze 70 gram nemen na hun training en geloof ook 's ochtends of juist 's avonds maar dat weet ik niet zeker meer. Je kan Vitargo het beste met Isopure combineren.
 
rinus zei wel dat tribulus niet werkt hoor
nouja even citeren
"tribulus werkt wel, 5 minuten, dus als jij in 5 minuten spieren kunt bouwenga je gang."
 
nee, het is de laatste jaren in tal van wetenschappelijke studies aangetoond dat HMB totale geldverspilling is.
 
wat betreft die olieen. Er zijn heel wat proffesionele dietisten (in Amerika) die juist meer olieen toevoegen aan eetschema's. Er zijn gasten die onnoemelijk veel kcal innemen en spiermassa winnen en vet verliezen. Het belang van goede vetten wordt vaak nog onderschat. (en imo vaak bij gasten die al heel lang meedraaien en die altijd hebben geleerd dat vetten slecht zijn)
 
Smoothmold zei:
nee, het is de laatste jaren in tal van wetenschappelijke studies aangetoond dat HMB totale geldverspilling is.

Ja daar zal ik me is verder in gaan verdiepen dan. Heb je zelf nog dingen van die je zegt die moet je gebruiken. Daarom begin ook zoiets want piet zegt dit en jan zegt dat er zou gewoon is een knap overzicht moeten zijn.
 
Back
Naar boven