MuscleMeat

Flex Wheeler 1 week voor de <<O>> (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
3.884
Waardering
0
Flex 1 week voor de >

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
DAMN die gast is groot...
WTH, ze zijn allemaal groot... :D
 
Originally posted by smalluser
Ziet er awesome uit zeg man kolere massa all the way.

Trouwens......... Flex heeft ineens kuiten ? met omvang ? die heeft ie effe goed aangepakt !!! :D

Groet Smalluser :thumb:

Daar hebben ze ook injecties voor :P
 
Een aantal jaar geleden ging zelfs het gerucht dat hij implants in z'n kuiten had.
 
Die kuiten vielen mij ook direct op!!!!
HEEEEELE vreemde vorm zit er in..........Zal denk ik wel nep zijn!
 
:D :D Wahahahaaaaa :D :D

LOL @ smalluser!!!!
 
Toch vind ik zijn buik niet zo hard...
 
mmhhhhhhh... vooral de witte kousen zijn enorm sexy....!!!?
 
Persoonlijk vind ik zijn fysiek mooier dan dat van Coleman, das mijn mening natuurlijk. Vind Levrone trouwens ook een veel wreder lichaam hebben. Wat jullie?
 
hahahaha zeker smalluser alleen beetje veen synthol in zijn hoofd :D

Of je het mooier vind is eigen mening idd levrone heeft een mooie fysiek maar dat is meer een discussie waar de jury op moet beoordelen.
 
Uiteraard is het aan de jury om de punten te geven. Maar ik las alweer verhalen dat deze 'jury' op de afgelopen Olympia niet echt goed oplette?!

Er stond in dat zelfde bericht trouwens dat Coleman 'lichter' op het podium verscheen dan het jaar daarvoor, waar zit dat hem in, minder massa, meer symetrie?.....
 
Coleman kwam lichter op het podium omdat hij wel moest. anders had ie zeker verloren.
Al vind ik dat Gunther had moeten winnen maar goed...........
 
Originally posted by patrick
Coleman kwam lichter op het podium omdat hij wel moest. anders had ie zeker verloren.
Al vind ik dat Gunther had moeten winnen maar goed...........

helemaal mee eens, GUNTHER!!!!
 
Dat zeiden veel mensen die avond, zo schijnt er een staande ovatie voor Gunther zijn geweest. Ook stond er iets in dat bericht waarom hij waarschijnlijk volgens 'insiders' de «O» nooit zal winnen. Heeft te maken met de verhoudingen tussen armen en kuiten. Moet gelijk zijn ofsow, en das bij hem niet het geval.... Weet dit niet zeker, 21 inch?!

Maar als Coleman dus lichter op het podium verscheen, heeft hij dus aan spiermassa ingeleverd, dit voor de betere symmetrie!?

Schlierkamp woog 'droog' 280 pounds!!!!!
 
hij heeft wel iets qua massa verloren puur om zo hard en droog mogelijk op het podium te komen. De voorgaande jaren had hij zowieso geen concurrentie dus kwam soms wat te zwaar op het podium.

Wat betreft Gunther, de enige reden dat hij niet gewonnen heeft is omdat het gewoon een politiek spelletje was.
Gunther was juist een van de weinigen die symmetrisch perfect in elkaar stak.




groeten
 
Dit werd er over Gunther gezegd, of het waar is, ik weet het niet.

"He looked great, probably couldn't ever look better, but he'll never be Mr. Olympia. Gunter has 22-inch arms and 19-inch calves, not very symmetrical.

Ideally neck, arms, and calves should measure the same. Also a 35.5-inch waist gives him a blocky physique, but he definitely deserved higher than 5th place"
 
hoezo fotosoep :D
 
Back
Naar boven