XXL Nutrition

Flex Wheeler 1998

Bezoekers in dit topic

Labrada76

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 mei 2007
Berichten
12
Waardering
0
Ik heb een heel prangende vraag voor iedereen die hier iets mee kan doen,

Al Sinds 1998 ben ik op zoek naar duidelijke foto's van Flex Wheeler op de arnold Classic 1998. Daar zag ie er m.i. op zijn allerbest uit (net als in 1993 op de ASC, maar dan iets groter).
Op Youtube is wel een filmpje van Flex Wheeler, 'the best of', maar dat is een compilatie van Flex in de ASC van 1997, 2000, en de Olympia van 1993 en nog enkele andere wedstrijden, maar niet die van 1998.

Wie, o wie, kan mij hier aan helpen?
Alvast ontzettend bedankt!
 
Heb je hier al gekeken?

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik heb een heel prangende vraag voor iedereen die hier iets mee kan doen,

Al Sinds 1998 ben ik op zoek naar duidelijke foto's van Flex Wheeler op de arnold Classic 1998. Daar zag ie er m.i. op zijn allerbest uit (net als in 1993 op de ASC, maar dan iets groter).
Op Youtube is wel een filmpje van Flex Wheeler, 'the best of', maar dat is een compilatie van Flex in de ASC van 1997, 2000, en de Olympia van 1993 en nog enkele andere wedstrijden, maar niet die van 1998.

Wie, o wie, kan mij hier aan helpen?
Alvast ontzettend bedankt!

Volgens mij geen AC maar toch...............
Flex Wheeler, Bodybuilder
 
Laatst bewerkt:
daar zag hij er toch niet zo best uit...
veel vocht,beetje bloated...

dat is niet zo'n beste flex,wel beduidend meer massa dan de jaren voorheen,maar hij mist z'n droogte.
 
Hey Lat spread en mr.Mikey,
Hartstikke bedankt voor jullie moeite!!. Ik heb op de site die mr. Mikey me getipt had twee foto's van de AC 1998 gevonden. verder waren er vooral veel foto's bij van de Iron man die Flex uiteraard 5 keer gewonnen heeft en de Olympia 1993, 1998 en de AC 1993, 1997 en 2000.
Het blijkt dat de foto's van Flex van de AC 1998 heel moeilijk te vinden zijn. Ik heb hem zelf ook eens gemaild via zijn site die een paar jaar geleden nog online was. Toen kreeg ik de tip om te wachten tot zijn DVD 'the best of ...' uit zou zijn. Op Youtube zag ik een voorstuk van ca 7min. en wat denk je... Alles behalve de AC 1998. Soms denk ik wel eens dat hier niet te veel plaatjes van mogen bestaan omdat iedereen dan wel moet erkennen dat hij de beste aller tijden is.
.....Grapje, dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken natuurlijk, maar ik ben helemaal gek van Flex in die wedstrijd en baal ervan dat hier nauwelijks meer beeldmateriaal van te krijgen is.
 
Heb je al rondgevraagd op VS-boards? GetBig/BB.com ed.
 
Back
Naar boven