Fitness Seller

Flex Wheeler & BOS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bestoldschool

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
2.485
Waardering
0
Nu dat ik meer als 500 posts heb kan ik hem eidelijk posten. :)

BOS zat hier even in een dipje vorig jaar juli dus ik was soepstengel formaat... :sad:

flexbos.jpg
 
Coole foto die ik van hem had gekocht.

flexw.jpg
 
Echt kewl dit BOS :thumb:
 
wat een giga armen
 
wie van de 2 ben jij nou ??? ;)
 
Ik ben die zwarte met die verticale rode streep over zijn lichaam aan de linker kant van die gozer met dat kruis om zijn nek. :)
 
damn wat een gast !
vet hoor bos !
 
alleen dat betalen voor een foto ??

dat vind ik niet kunnen.
 
hij had die foto ook aan jouw kunnen geven
 
Originally posted by Bodyman
hij had die foto ook aan jouw kunnen geven

Had gekund ja. Maar je weet toch wel wat het kost om een jaartje op prof nivo te gebruiken?!
Jongens moeten ergens hun geld mee verdienen!!
 
Ik veronderstel dat dit unieke foto's zijn met zelfgeplaatste handtekening...
Moeten idd ergens mee bijverdienen..hoeveel betaal je daar voor BOS?
Waar is dat trouwens ergens dat jij al die pros tegenkomt :p
 
Ja dit (en nog 3 andere foto's) waren idd foto's die hij zelf voor me heeft getekend. (heb daar ook nog een foto van)
1 foto was $10 en ik kom ze allemaal hier tegen op dit kleine eilandje!!! (Dexter Jackson en Greg Kovacs waren ook hier en ik zag Eddie Robinson een milkshakie bij Burger King wegwerken toen hij even van de cruiseboot af was)

Eind mei ga ik met Allison naar the Night of the Champions in New York waar Tom en Milos waarschijnlijk weer zullen debuteren (Allison doet daar mee met de Pro Figure competition) en in october zijn we in Las Vegas bij de Olympia, dus ik zal wat extra memory cards voor m'n digitale aanschaffen!! :D
 
I wish I wish I wish

Originally posted by bestoldschool
Ja dit (en nog 3 andere foto's) waren idd foto's die hij zelf voor me heeft getekend. (heb daar ook nog een foto van)
1 foto was $10 en ik kom ze allemaal hier tegen op dit kleine eilandje!!! (Dexter Jackson en Greg Kovacs waren ook hier en ik zag Eddie Robinson een milkshakie bij Burger King wegwerken toen hij even van de cruiseboot af was)

Eind mei ga ik met Allison naar the Night of the Champions in New York waar Tom en Milos waarschijnlijk weer zullen debuteren (Allison doet daar mee met de Pro Figure competition) en in october zijn we in Las Vegas bij de Olympia, dus ik zal wat extra memory cards voor m'n digitale aanschaffen!! :D
 
Originally posted by bestoldschool
Ja dit (en nog 3 andere foto's) waren idd foto's die hij zelf voor me heeft getekend. (heb daar ook nog een foto van)
1 foto was $10 en ik kom ze allemaal hier tegen op dit kleine eilandje!!! (Dexter Jackson en Greg Kovacs waren ook hier en ik zag Eddie Robinson een milkshakie bij Burger King wegwerken toen hij even van de cruiseboot af was)

Eind mei ga ik met Allison naar the Night of the Champions in New York waar Tom en Milos waarschijnlijk weer zullen debuteren (Allison doet daar mee met de Pro Figure competition) en in october zijn we in Las Vegas bij de Olympia, dus ik zal wat extra memory cards voor m'n digitale aanschaffen!! :D

Maar Bos, welk eilandje is dat dan? Ik kan over een jaar stage (3 maanden)gaan lopen op Aruba of Suriname (trouwens ook in L.A., New York, Thailand, China en nog veel meer landen).

Maar het lijkt me wel mooi om op een plek te zitten waar veel hardcore gasten komen en wonen en waar ook fanatiek getrained wordt.

Groeten J.
 
1 van de 5 Ned. Antillen! :)
Het is echt niet zo dat je die gasten hier constant ziet hoor.
Misschien 1 dag/jaar zie je eens iemand lopen die hier even op vakantie is.

Als ik jou was zou ik toch naar de meer ontwikkelde landen gaan waar je meer kunt leren op je stage en dan kun je daarna alsnog even een paar jaar in suriname ofzo gaan werken.
Heb gehoord van de stagiaires hier in alle beroepstakken dat het weer, feesten, zon en strand geweldig zijn maar de stage is knudde door gebrek aan materiaal of medewerking van derden.

Dus suc6 met de keuze! :)
 
Bedankt BOS!
 
Back
Naar boven