AndroidHealthClinic

Flex Wheeler op de NPC in USA (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boforli

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
8.772
Waardering
309
Flex op de NPC vorig weekend :thumbup: toparmen nog steeds,spijtig dat hij zijn shirt niet uitdeed

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wel ****ing goeduitziende synthol armen dan. Als het synthol is moet ik mijn complimenten geven. Zo hoort het gebruikt te worden.
 
een echte true natural freak
 
Wel ****ing goeduitziende synthol armen dan. Als het synthol is moet ik mijn complimenten geven. Zo hoort het gebruikt te worden.

Tsja daardoor is de rest wel uit verhouding, maar hij is geen Valentino idd. ;)
 
Wel ****ing goeduitziende synthol armen dan. Als het synthol is moet ik mijn complimenten geven. Zo hoort het gebruikt te worden.

James laat ik er niet achter komen he...:D
 
Wel ****ing goeduitziende synthol armen dan. Als het synthol is moet ik mijn complimenten geven. Zo hoort het gebruikt te worden.

Z'n armen zien er hierdoor wel goed uit, maar er is uiteraard een reden waarom hij alleen z'n armen showt. De rest is compleet uit verhouding er door.

Sowieso, velen van de Mr. Olympia deelnemers gebruiken synthol. Alleen daar hoor je niemand over, omdat er een paar mongolen zijn die het als freakshow middel gebruiken.
 
6iqrh4.jpg
 
Ziet ie er nu zo uit?
Of het is een scheven pic of ik vond em er eerst echt veel beter uitzien! Meer in proportie doendertijd!
 
Z'n armen zien er hierdoor wel goed uit, maar er is uiteraard een reden waarom hij alleen z'n armen showt. De rest is compleet uit verhouding er door.

Sowieso, velen van de Mr. Olympia deelnemers gebruiken synthol. Alleen daar hoor je niemand over, omdat er een paar mongolen zijn die het als freakshow middel gebruiken.

:duh:
meen je dat??? doeme.. AAS kan ik mee leven, zijn tenminste "spieren" maar SYNTHOL das belachelijk... :thumbdown:
 
hij heeft zo vaak voor de camera toegegeven dat ie geen synthol in zn armen heeft, neem aan dat ie niet liegt! zou een domme zet zijn..
 
Alle top pro's gebruiken het. Misschien niet op de contest maar wel ernaar toe hoor.
 
Dat gelul over synthol de hele tijd --
op Muscular Development forums lopen ze daar ook altijd over te zeiken.

Dave Palumbo heeft laatst definitief bevestigd dat er geen synthol in Flex z'n armen zit. Dave mag je gerust een expert noemen dus laat het dan ook een keer af zijn met de beschuldigingen.

Flex was vroeger al zoals hij zelf zegt 'all biceps'!
 
vin dik ook, als ze alles van AS kunnen gebruiken,wrom zou die die domme shit nemen
 
Dat gelul over synthol de hele tijd --
op Muscular Development forums lopen ze daar ook altijd over te zeiken.

Dave Palumbo heeft laatst definitief bevestigd dat er geen synthol in Flex z'n armen zit. Dave mag je gerust een expert noemen dus laat het dan ook een keer af zijn met de beschuldigingen.

Flex was vroeger al zoals hij zelf zegt 'all biceps'!

oja natuurlijk omdat dave t zegt is t zo uiteraard.
naiviteit ten top? :rolleyes:
 
Natuurlijk gebruiken ze synthol. Jezus, ze spuiten zichzelf al de tering in voor een "mooi" lichaam, dus dan zou je als je de kans had ongelijkheden bij te werken dit toch ook doen.

Niet zo naïef doen mensen.
 
ik twijfel of het syntol is als ik zo naar zn bicep kijk want hij heeft nog wel een mooi ronding erin zitten .Maar als ik dan naar zn andere arm kijk die is even groot en die spant hij niet aan. Maar goed hij was in mijn ogen destijds de beste BBer dus hij heeft zn strepen al verdient dus niets meer dan respect voor deze man met of zonder synthol.
 
Alle top pro's gebruiken het. Misschien niet op de contest maar wel ernaar toe hoor.

??? hoe werkt dat ? die prul is toch een soort olieachtig iets?
komt en gaat dit dan zo maar naar believen?
 
Zijn biceps zijn altijd wel een soort van uit verhouding geweest:

F4EC3BF741D947A282F7F6F023168C3A.jpg
 
Back
Naar boven