MuscleMeat

Flex Wheeler updates topic

Bezoekers in dit topic

Wat is jullie mening?
 
Tsja, zowel Levrone als Wheeler zijn beiden schoolvoorbeelden van bodybuilders die vanwege een gebrekkige mentaliteit niet alles uit hun carriere hebben weten te halen. De een (Flex) misschien nog wel meerdere mate dan de ander.

Wat fysiek betreft gaat mijn persoonlijke voorkeur toch uit naar Kevin. Wat je zelf al zegt, die extreem ronde en volgespoten armen en schouders van Flex vind ik echt een doorn in het oog. Die kerel heeft zo veel SEO gebruikt dat zelfs 20 jaar later, bij zijn comeback, zijn armen er nog steeds fucking raar uitzagen. Kevin zal geheid ook het een en ander gebruikt hebben, maar bij hem was het in ieder geval niet dusdanig zichtbaar. Voor de rest zijn Kevin zijn front en sideposes waarschijnlijk een van de beste ooit... Overigens niet alleen zijn armen en schouders waren echt crazy, maar ook zijn quads waren tijdens zijn piek echt bizar goed. Veel beter dan bij Wheeler, waarschijnlijk omdat quads een van de bodyparts is waar je juist geen SEO in kan spuiten :hahaha: Van achter is het wel een ander verhaal ja, Wheeler had veel meer detail in zijn rug... maar zelfs als hij die 2 back poses van Kevin zou winnen, zou Kevin wat mij betreft toch overall de winnaar zijn.

Qua persoonlijkheid enzo natuurlijk ook overduidelijk Kevin. Ik vind Flex maar een vervelende kerel... altijd wat met hem; gezeur, gezeik, gejank, drama, tragedie... Die kerel spoort gewoon niet. Superheftig natuurlijk wat hij nu allemaal meemaakt enzo, maar sommigen mensen roepen het ook een beetje over zichzelf af in het leven. Kevin daarentegen zegt eigenlijk louter verstandige dingen, vooral nu hij wat ouder is. Respect voor hem.
 
Yates had niet te klagen. Twee concurrenten die in wezen, en vooral in vergelijking met hem, geen klap uitvoerden. :roflol:

Toegeven, het schijnt dat Levrone elk jaar een aantal maanden niet trainde uit angst voor een nieuwe pec tear. Als dat echt zo was, dan heb ik daar begrip voor. Alleen snap ik de logica erachter niet.

When Kevin Levrone Beat Flex Wheeler: The Comeback After A Pec Tear


When Ronnie Coleman Was Beaten by Flex Wheeler

 
Niet trainen uit angst voor een nieuwe pec tear lijkt me meer een soort excuus. Je hoeft niet per se elke keer als je traint 200+ kg te benchen. Je kan ook high reps doen of machines of weet ik veel wat. Met zijn genetics had alles gewerkt. Die gast had er gewoon geen zin in om 365 dagen per jaar als een bodybuilder te leven.
 
Back
Naar boven