AndroidHealthClinic

Flex Wheeler updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

What world has come to ...people are celebrating and cheering up a steroid and diuretic and synthol addict who has lost his kidneys and yet again taking drugs to wear thong ..this clown is on verge of losing his donated kidney as well

amen
 
Is wel erg onzorgvuldig met zijn gezondheid omgesprongen
 
Je zou ook kunnen zeggen: “Hij leeft tenminste nog”.
 

Net zoals Arnold die zei dat Ferrigno eigenlijk betere genen had dan hem.
 
Want??? Ken jij alle ins and outs?
Kan je over iedereen wel zeggen die bijvoorbeeld kanker krijgt of een andere ernstige ziekte.

Die ken ik ongetwijfeld zeker niet. Wel genoeg om er wat over te zeggen in mijn optiek. Vreemd wel, dat je mij ergens van beticht, en vervolgens zelf met dergelijke onzinnige claims komt zonder te weten of ik er überhaupt iets vanaf weet.

Het schijnt dat hij een genetische aandoening aan zien nieren had. Of dit daadwerkelijk het geval is, of in het rijtje niet gediagnosticeerde hartaandoeningen van menigeen overleden bodybuilders toebehoort is verder niet erg relevant. Ondanks deze nieraandoening, die hij wel degelijk leek te hebben of het nou iets genetisch is of later bepaald door gebruik van het een en ander daargelaten; Streefde hij met hulp van de nodige middelen, met succes een groot bodybuilder te worden. En nee, ik weet ken niet alle 'ins and outs' maar dat fysiek heeft hij niet behaald door de creatine van body en fitshop in ieder geval. Vervolgens is hij dusdanig ziek geworden dat hij een niertransplantatie nodig had, dat betekent dus een orgaan van een ander. Wel of niet in leven is ook niet erg relevant. Wel relevant is dat hij een 'tweede kans' heeft gekregen van een ander. Dat hem ook niet afhield van zijn comeback in 2017, waar hij wederom niet naar de creatine greep. Dat hij nu een deel van zijn been heeft moeten afzetten omdat hij, zoals hij zelf zegt in een levensbedreigende situatie verkeerde; is wat mij betreft simpelweg een opeenstapeling van verkeerde domme keuzes.
 
Die ken ik ongetwijfeld zeker niet. Wel genoeg om er wat over te zeggen in mijn optiek. Vreemd wel, dat je mij ergens van beticht, en vervolgens zelf met dergelijke onzinnige claims komt zonder te weten of ik er überhaupt iets vanaf weet.

Het schijnt dat hij een genetische aandoening aan zien nieren had. Of dit daadwerkelijk het geval is, of in het rijtje niet gediagnosticeerde hartaandoeningen van menigeen overleden bodybuilders toebehoort is verder niet erg relevant. Ondanks deze nieraandoening, die hij wel degelijk leek te hebben of het nou iets genetisch is of later bepaald door gebruik van het een en ander daargelaten; Streefde hij met hulp van de nodige middelen, met succes een groot bodybuilder te worden. En nee, ik weet ken niet alle 'ins and outs' maar dat fysiek heeft hij niet behaald door de creatine van body en fitshop in ieder geval. Vervolgens is hij dusdanig ziek geworden dat hij een niertransplantatie nodig had, dat betekent dus een orgaan van een ander. Wel of niet in leven is ook niet erg relevant. Wel relevant is dat hij een 'tweede kans' heeft gekregen van een ander. Dat hem ook niet afhield van zijn comeback in 2017, waar hij wederom niet naar de creatine greep. Dat hij nu een deel van zijn been heeft moeten afzetten omdat hij, zoals hij zelf zegt in een levensbedreigende situatie verkeerde; is wat mij betreft simpelweg een opeenstapeling van verkeerde domme keuzes.
Nog nooit zulke incoherente argumentatie gelezen.

Oh nee, daarmee doe ik amir1121 tekort. Maar je hebt een goede 2e plaats.
 
Verklaar jullie nader, aangezien jullie wel alle in en outs lijken te hebben.
 
Flex Wheeler / Flex Lewis.

Hebben die gaste ook nog echte voornamen als Greg of Craig?
 
"Flex" heeft nog wel iets (voor Wheeler), maar "King Kamali", a.k.a. Shahriar Kamali, terwijl je geen reet wint... Koekoek!

King Coleman :thinking:
 
Arminius

Wie vond jij nou eigenlijk beter? Levrone of Wheeler?

Trouwens nog even terugkomende op het bovenstaande, King Kamali had beter Mongoloid Kamali kunnen heten
 
Wheeler was sowieso beter. Alleen heb ik een probleem met z'n (vermoedelijke) SEO gebruik.

Flex heeft het alleen maar aan zichzelf te danken dat Levrone een paar keer boven hem eindigde. Yates zegt niet zomaar dat hij alleen Wheeler als een echte dreiging zag. Niet Ray, Levrone, noch Nasser. (kan me niet meteen voor de geest halen wat hij over Cormier dacht)

De consensus is ieder geval dat Wheeler niet die bizarre buitenaardse mentaliteit had.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven