Fitness Seller

Flexchallenge

Bezoekers in dit topic

Ik heb me ingeschreven voor de flexchallenge van volgend jaar maar nu begin ik er al een beetje over te stressen.. Ben ik in december wel al goed genoeg om mee te doen aan de challenge? Qua figuur etc. Ik hoefde niks door te geven van vp of gewicht ofzo.
 
Ik heb me ingeschreven voor de flexchallenge van volgend jaar maar nu begin ik er al een beetje over te stressen.. Ben ik in december wel al goed genoeg om mee te doen aan de challenge? Qua figuur etc. Ik hoefde niks door te geven van vp of gewicht ofzo.

Zoek begeleiding die persoon kan je precies vertellen of het goed gaat komen en een plan maken om in december te pieken.
 
Een tip

Zorg dat je in januari op of onder 12% zit. Ik moest nu eerst naar 12% cutten en daarna pas bouwen.
 
Ik heb me ingeschreven voor de flexchallenge van volgend jaar maar nu begin ik er al een beetje over te stressen.. Ben ik in december wel al goed genoeg om mee te doen aan de challenge? Qua figuur etc. Ik hoefde niks door te geven van vp of gewicht ofzo.

Ze zullen je wel wegwijs maken tijdens de challenge, gewoon dan goed hun schema's opvolgen
 
Like I said, zorg dat je rond de 12% zit dan hoef je dat bij het begin van de challenge er niet allemaal af te cutten en kun je gelijk bouwen. Ze meten en wegen je en daar wordt je schema op gemaakt.
De vorige meting, dus een periode van 8 weken, was ik 3.5% vet kwijt en 10 cm buikomtrek.
 
Ze zullen je wel wegwijs maken tijdens de challenge, gewoon dan goed hun schema's opvolgen

Ja oké daar heb ik ook vertrouwen in maar wil in de periode voor de challenge ook wel al wat serieuzer aan het werk en zou het ook fijn vinden als ik er al goed bij sta aan het begin :p

---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

Like I said, zorg dat je rond de 12% zit dan hoef je dat bij het begin van de challenge er niet allemaal af te cutten en kun je gelijk bouwen. Ze meten en wegen je en daar wordt je schema op gemaakt.
De vorige meting, dus een periode van 8 weken, was ik 3.5% vet kwijt en 10 cm buikomtrek.

Ja ik had zelf in gedachte om rond de 15% te komen, maar met wat discipline zou lager misschien ook lukken. Ben van plan om cut schema's te laten maken bij evelien nellen volgende maand. Bedankt voor de tip! Doe jij dit jaar mee? Hoe bevalt het?
 
Ik doe dit jaar mee ja. Zaterdag weer een meting. Ben tot nu toe sinds eind januari 11 kg kwijt, bijna 14 cm buikomtrek. Vorige meting was ik 3.5% vet kwijt in een maand.
Ben benieuwd naar zaterdag.
Bevalt goed, trainingen zijn lekker pittig. Deze maand lag de focus op kracht.

Oh ik zie nu pas dat je een vrouw bent. Vergeet die 12% dan maar. Denk dat je als vrouw onder de 20% goed zit. Nadruk ligt bij vrouwen vooral op de kont en benen.
 
Ik doe dit jaar mee ja. Zaterdag weer een meting. Ben tot nu toe sinds eind januari 11 kg kwijt, bijna 14 cm buikomtrek. Vorige meting was ik 3.5% vet kwijt in een maand.

Ben benieuwd naar zaterdag.

Bevalt goed, trainingen zijn lekker pittig. Deze maand lag de focus op kracht.



Oh ik zie nu pas dat je een vrouw bent. Vergeet die 12% dan maar. Denk dat je als vrouw onder de 20% goed zit. Nadruk ligt bij vrouwen vooral op de kont en benen.


Scaleo, hoe is de Flex Cup verlopen voor jou?
 
Back
Naar boven