Fitness Seller

flexx's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Als je je handdoek ergens omheen hangt en dan daaraan gaat hangen train je je grip nog meer.. waarom denk ik daar nu pas aan.. :o

Static Holds mixed grip of double overhand?

sheurt mn handdoek dan nie uit?:P

en die static holds zijn double overhand.
 
Neuh.. je handdoek overleeft het wel.
 
Bulk dan door tot voor de zomer en ga dan cutten.. die paar wintermaanden kan je dan net zo goed nog ff proberen om wat massa te pakken.

mja ik kijk wel hoeveel schade de decembermaand met zich meebrengt, mn plan was eigenlijk tot de 80 kg doorbulken en dat wil ik dan in maart bereikt hebben en dan tot de zomer cutten naar een 8/9 %.
 
mja ik kijk wel hoeveel schade de decembermaand met zich meebrengt, mn plan was eigenlijk tot de 80 kg doorbulken en dat wil ik dan in maart bereikt hebben en dan tot de zomer cutten naar een 8/9 %.
hoezo schade ik ben groot geworden door bier:p nee gekheid. je kunt best wel zuipen kan echt geen kwaard zolang je het maar niet elke dag gaat doen ;)
 
tijdens het cutten in die maanden ga ik ook gewoon drinken en lekker eten. die dag erna neem ik gewoon een balansdag ghehe. ken je dat van tv ?
 
haha balansdag,wat een irritante reclame, maar het drinken is nog niet zo'n probleem, ik drink niet zo gek veel (meer :p ),maar ik moet in december nog minimaal 4 keer uiteten :D.
 
haha balansdag,wat een irritante reclame, maar het drinken is nog niet zo'n probleem, ik drink niet zo gek veel (meer :p ),maar ik moet in december nog minimaal 4 keer uiteten :D.

uiteten kun je gezond doen maar die 4 keer kan geen kwaard ook al is het ongezond met lekker veel drank erbij ghehe:D
 
2keer word het wokken,zoveel vlees en vis naar binnen werken totdat mn buik op ontploffen staat:) het gaat trouwens weer goed met mn gewicht, gister op de sportschool 77,4 :) mja dat is dan wel met kleren en redelijk volle maag, zaterdagochtend weer op lege maag op de weegschaal en ik verwacht dat ik toch wel rond de 74,5 zit :)
 
net ub2

bb row
8x40
2x6x45
4x50

chinnen
8xBW
2x6xBW +5kg
4xbw +10kg

Incline BP
8x45
2x6x50
6x60

Dumbbell shoulder press
8x18
2x6x20
4x22

dumbbell side raises
3x8x10

tricep cable pushdown
8x75
2x6x82,5
4x90

one handed preacher curl
8x10
2x6x12
4x14

wat een belachelijke lichte training hehe,verder niet veel te melden.
 
Ik zou je pulls en benen een hoge prioriteit gaan geven in je schema, in een ideale wereld zou je evenveel moeten rowen als benchen:p!
 
Ik zou je pulls en benen een hoge prioriteit gaan geven in je schema, in een ideale wereld zou je evenveel moeten rowen als benchen:p!
bij mij is het andersom row meer dan dat ik bench:o
 
net ub2

bb row
8x40
2x6x45
4x50

chinnen
8xBW
2x6xBW +5kg
4xbw +10kg

Incline BP
8x45
2x6x50
6x60

Dumbbell shoulder press
8x18
2x6x20
4x22

dumbbell side raises
3x8x10

tricep cable pushdown
8x75
2x6x82,5
4x90

one handed preacher curl
8x10
2x6x12
4x14

wat een belachelijke lichte training hehe,verder niet veel te melden.

als je het te licht vind verzwaar je het tog klaar
 
mja ik wil elke week verzwaren daarom zo licht :P,komt goed hehe
 
net lb2

stiffed leg deadlift
8x60
2x6x65
4x70

squat
8x60
2x6x65
4x70

shrugs
3x8x55

bench press
25x50
6x80
4x90
2x100 pr!

leg curl
3x8x75

standed calves
3x10x60

seated calves
3x10x55

lekkere training, vriendc van me ging bankdrukken en ik had daar ook wel zin in :) ging ech ****ing lekker, die 50kg vloog omhoog, en 100kg 2 keer :)
 
heb je gisteren ook al niet borst getrainind ? zo jah doe dit dan niet weer !!
 
haha ja ,ik weet het het is niet goed,ik doe het ook niet meer,maarja voor die ene keer maakt da ook niet veel uit.
 
nette training ja je kan beter je borst laten rusten voor de rest geen aanmerkingen
 
heb je gisteren ook al niet borst getrainind ? zo jah doe dit dan niet weer !!

Bullshit, een spier hoeft niet hersteld te zijn om opnieuw getrained te kunnen worden!
 
Bullshit, een spier hoeft niet hersteld te zijn om opnieuw getrained te kunnen worden!
nee niet helemaal maar dat was die spier ook nog niet naar 1 dag imo je breekt er alleen maar mee mee af dan dat je opbouwd
 
Back
Naar boven