Fitness Seller

flexx's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

lekkere training flexx door gaan zo en die je zusje de groeten van mij ghehe
 
k*tzooi, krijg net te horen dat ik niet ben aangenomen op de functie waar ik vorige weeek sollicitatiegesprek van heb gehad, hoop dat uitzendburo snel wa anders vind,want ik heb geen zin om thuis te gaan zitten.
 
Ja dat is klote zeg....
Hopelijk vind je sneL wat anders!
 
ik baal hier zo van want waar ik nu werk moet ik er 31dec uit en daar zou ik dan 2jan. kunnen beginnen. heel mn dag verpest.
 
Kom op :shrug: er komt echt wel een andere baan voor jou aan!!
Ik begrijp wel dat je erg baalt zou ik ook doen trouwens.

Hopelijk vind je snel iets anders.
 
chinnen
8xBW +5kg
2x6x BW +10kg
4x BW +12,5kg

Dumbbell row
8x24
2x6x26
4x28

incline bp
8x55
2x6x60
4x70

dumbbell shoulder press
8x22
2x6x24
4x26

side raises
3x8x12

tricep cable pushdown
8x90
8x97,5
8x105



dumbbell preacher curl
8x14
2x6x16
4x18

lekkere training :)
 
Ziet er goed uit ja. Keep up the good work :thumbs:
 
oja ik was aan het chinnen en zo gast zei zo van je kan em beter bovenhands pakken,ik pak em altijd onderhands, maakt dat veel uit ofniet? bovenhands is wel een heel stuk zwaarder.
 
oja ik was aan het chinnen en zo gast zei zo van je kan em beter bovenhands pakken,ik pak em altijd onderhands, maakt dat veel uit ofniet? bovenhands is wel een heel stuk zwaarder.
jeps komt omdat je biceps meer meewerkt onderhands en is dus makkelijker. volgens mij is allebij wel goed.
 
ja daarom doe ik em eigenlijk ook onderhands omdat ik dan gelijk ook meer biceps train, mja ik doe wel afwisselen.
 
nuttige discussie, kom er nu dus achter dat ik onjuiste namen gebruikte voor pull-ups en chins.. tnx mates ;)

goede biceps acties flex!
 
ik heb het gevoel dat mn bicepkracht steeds beter gaat, heb nu best wel spierpijn in mn biceps, last van mn pols heb ik nu ook goed onder controle,bij dumbbell curls probeer ik mijn pols naar binnen draaiend te houden. Barbell curls heb ik al een hele tijd niet meer gedaan, binnenkort weer eens proberen.
 
gaat lekker dus. ik zou niet forceren met te veel gewicht
 
nee doe ik ook nie, ik heb geen zin in blessures:) ,had ik dat scooterongeluk maar niet gehad:)
 
Nette training hoor,Flexx;) ;)

Chinnen met extra gewicht .....super hoor
 
thanx,moet erbij zegge dat het onderhands is dus een stuk lichter omdat je biceps een stuk meewerken, ik ga vanaf nu bovenhands en onderhands afwisselen.
 
net lb2

stiffed leg deadlift
8x60
2x6x70
4x80

squat
8x60
2x6x70
4x80

shrugs
3x8x65

leg curl
3x8x90

standed calves
8x75

Weighted sit-up
3x8x bw + 10kg

wel lekkere training,met kuiten gestopt want had nog spierpijn van vorige keer, normaal hebben die ook een dag langer rust,maar gaat deze week niet door omstandigheden:)
 
thanx,moet erbij zegge dat het onderhands is dus een stuk lichter omdat je biceps een stuk meewerken, ik ga vanaf nu bovenhands en onderhands afwisselen.

onderhands voel je dus ook wel in je rug? ik d8 dat het eigenlijk een pure biceps oefening was...
afwisselen is natuurlijk altijd goed ;)

goede training weer man!
 
thanx , nee voel je ook zeker wel in je rug hoor :)
 
Close grip onderhands is naar mijn idee beter, als je de armen er meer bij betrekt is dat juist goed want die zijn de zwakste schakel in pull bewegingen, je kunt zo je rug dus zwaarder belasten, met bovendien een langere ROM.
 
Back
Naar boven