Fitness Seller

flexx's log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

gaat goed !!goede bench
 
thanx,straks squat en DL, bedoeling is weer pr's :)
 
Ja ok dan pak je maar met dl 2x70 1x80 1x90 1x100 1x110
Heb je genoeg kracht over om op die 100 te komen.
Het zit er wel in en dan heb ik je lekker laten winnen.

Als je eerst 4x80 doet is je kracht al minder.

Zoals hier boven ga ik het na de kerst ook doen.

gr jac
 
thanx,ga ik doen.ik doe dan wel eers een opwarm setje van 8x50
 
hahah zou ik wel doen ja@!!
 
net lb1

full squat
6x 60
4x 70
2x 80
2x 90 pr!!

deadlift
6x60
2x80
2x90
1x100 pr!
1x110 pr!

shrugs
3x8x 70kg

leg curl
8x 90
8x 90
8x 90

seated calves
3x8x 75kg

hanging leg raises
3x10

standed calves
3x8x 82,5


YEAH ,pr's baby, lekkere training.
 
Ja netjes je dl 100 en 110!!!
 
thanx,die 100 ging easy :), die 110 ging wel redelijk moeilijk en hij gleed bijna uit mn handen. train 1 keer per week op grip dus komt wel goed. :)
 
Zeker netjes , je gaat lekker.Hoe zit het met bovenkant borst qua massa? ik zie dat je vaak begint met bench press neem aan flat.. of begin je ook weleens met een bovenkant borstoefening en daarna bijv..bench press flat
Misschien dat je lichaam er goed op reageert door het een keer aftewisselen dus beginnen met een bench press incline of een fly oefening
misschien heb je er wat aan of doe je het al.. iig suc6 bro
 
Netjes man ... ik kan niet wachten om weer volluit te mogen trainen.
Het doet pijn als ik je log lees want ik wil ook knallen ...
Nog ffies dan mag ik weer ...
Maar jij succes je gaat goe man ......:thumb:
 
incline bp
8x60
6x70
4x75
3x80 pr!

dumbbell shoulder press
3x8x22

chinnen (onderhands)
8xBW +5kg
6x BW +10kg
4x BW +15kg
2x4 xBW (bovenhands)

Cable row
8x60
8x75
8x90

side raises
2x8x12

tricep cable pushdown
8x105
8x112,5
6x120

dumbbell preacher curl
8x14
6x16
6x16

jaja weer een pr!! damn het gaat goed deze week, was weer een lekkere training, volgende week ga ik maar 2keer trainen en doe ik effe rustig zodat ik in het nieuwe jaar weer kan gaan knallen:)
 
Zeker netjes , je gaat lekker.Hoe zit het met bovenkant borst qua massa? ik zie dat je vaak begint met bench press neem aan flat.. of begin je ook weleens met een bovenkant borstoefening en daarna bijv..bench press flat
Misschien dat je lichaam er goed op reageert door het een keer aftewisselen dus beginnen met een bench press incline of een fly oefening
misschien heb je er wat aan of doe je het al.. iig suc6 bro


thanx zoals je ziet doe ik ub2 beginnen met incline bp en gaat laatste tijd ook zeer goed, mn borst begint ook voller te worden :)
 
Netjes man ... ik kan niet wachten om weer volluit te mogen trainen.
Het doet pijn als ik je log lees want ik wil ook knallen ...
Nog ffies dan mag ik weer ...
Maar jij succes je gaat goe man ......:thumb:


thanx:) hoe lang duurt het nog voordat je weer voluit mag trainen?
 
:D heej oud collega en olympia dude, je bent serieus bezig zie ik:D

ga zo door.
 
thanx :) train je nooit meer smiddags?
 
thanx :) train je nooit meer smiddags?

heel zelden. school enzo:)
train vaak pas heel laat om een uur of 9:S ben vaak te lam om op mun scooter te stappen haha:D

maar om 7 uur is het ook altijd zo schijtdruk:S ideaal is eigelijk zoals jij om een uur of 4:)
 
klopt,rond een uur of 4 is er geen flikker te doen, alleen maandags wel eens
 
gister trouwens nog effe met een instructeur gepraat wanneer er nou eens zwaarde dumbbells komen ( gaan nu tot 30kg), hij gaat proberen te regelen dat ze tot 40 kg gaan,maar de baas wil het eigenlijk niet,omdat hij bang is dat er te grote jongens komen die al die huisvrouwen en oudjes wegjagen.
 
gister trouwens nog effe met een instructeur gepraat wanneer er nou eens zwaarde dumbbells komen ( gaan nu tot 30kg), hij gaat proberen te regelen dat ze tot 40 kg gaan,maar de baas wil het eigenlijk niet,omdat hij bang is dat er te grote jongens komen die al die huisvrouwen en oudjes wegjagen.

Jaaaa en dan raakt de gym zijn inkomsten bron kwijt he?
 
ja snap het ook wel een beetje, maarja ik wil wel zwaardere dumbbells en ik ben niet de enigste:)
 
Back
Naar boven