AndroidHealthClinic

flexx's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

klopt :) gaat steeds beter, volgende week deload, heb last van mn polsen.
 
ok mn training van vanmiddag omdat dbb vanmiddag down was ofzo?

borst

incline bp
10x55
8x65
6x75 ( laatste met klein beetje hulp)
3x80 ( laatste met klein beetje hulp)

Decline bp
10x60
8x70
6x80

Incline dumbbell fly
10x18
8x18
6x20

grrr ene idioot had cable station kapot gemaakt net voordat ik cable crossover wou gaan doen,en de andere is ook al kapot sinds vorige week,dus ben ik maar nog effe incline db press gaan doen.

incline db press
8x24
8x26
8x26

Wel lekkere training, de bedoeling was dat ik ook nog ging squaten,maar ik kom gewoon tijd te kort, dus ik hou het toch bij 1 keer per week squaten voorlopig, na de zomer als ik weer ga bulken komt dat wel goed. Morgen mn Bf laten meten als het goed is,ben benieuwd.
 
lekkere borsttraining ;) je hebt trouwens goed gegaind op die pic te zien ;)
 
thanx ik zat zo te denken vanmiddag ik heb toch bijna 9 kilo gegaind in 6maanden en bf is maar een klein beetje hoger :)
 
gaat goed kerel
 
Ja Ziet Er Goed Uit Jammer Van Die Cable (die Lompe Gasten Ook Altijd:d)
 
grrr ene idioot had cable station kapot gemaakt net voordat ik cable crossover wou gaan doen,en de andere is ook al kapot sinds vorige week,dus ben ik maar nog effe incline db press gaan doen.

Zelfde probleem hier
 
FLEX
grrr ene idioot had cable station kapot gemaakt net voordat ik cable crossover wou gaan doen,en de andere is ook al kapot sinds vorige week,dus ben ik maar nog effe incline db press gaan doen.

LUPPIE
jezus waar gebruiken ze de cablecross nog meer voor, behalve normaal trainen ??
 
geen idee :P

anywayz net mn BF laten meten, en het is 16,7% zat ik er dus niet veel naast want ik schatte zelf zo'n 16/17%. Ik ga eerst maar eens proberen om op 12% te komen, Als ik dan niet teveel spiermassa kwijt ben misschien nog naar de 10%.

Net buik getraind en 40min. crosstrainer. :)
 
hij had trouwens op 4 punten gemeten, tricep 7mm,bicep 6mm, rug 12mm, buik 16mm
 
geen idee :P

anywayz net mn BF laten meten, en het is 16,7% zat ik er dus niet veel naast want ik schatte zelf zo'n 16/17%. Ik ga eerst maar eens proberen om op 12% te komen, Als ik dan niet teveel spiermassa kwijt ben misschien nog naar de 10%.

Net buik getraind en 40min. crosstrainer. :)

Je oogt niet 16,7%. Minder juist.
 
vind je? mja ik ga echt mn best doen om droger te worden, heb mn abs al een jaar of 3/4 niet meer gezien:P
 
huidplooimeter bij tricep/bicep,rug en borst.
 
net schouders en armen getraind

standing MP
10x25
8x35 pr!
5x45 pr!
1x50 pr!

side raises
10x10
8x10
6x12

Dumbbell curl
8x16
8x16
6x16

preacher dumbbell curl
8x16
8x16
8x16

wide grip cabel curl
10x52,5
8x60
7x67,5

Cable tricep pushdown
10x75
8x90
8x90

dips
10xbw +15kg
10xbw +15kg
8xbw +20kg

close grip bp
10x50
8x60
8x60

en nog 30min. crosstrainer

opzich wel lekkere training, MP gaat lekker, maar bij die 50 dacht ik die kan ik wel 2 of 3 keer doen maar dat viel tegen :P
Morgen benen:)
Nu ga ik eens lekker eten en zonnebanken.
 
nette training maar wat puilt die tricep push down overal boven uit
 
Nette training weer!
 
Back
Naar boven