XXL Nutrition

flexx's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

2x70 of 1x 102.5 is een flink verschil dacht ik?
 
thanx ,ooit dip ik net zo zwaar als jou:)

Zie eigenlijk maar vrij weinig mensen nog dippen,laat staan dat ze weighted zijn.Allemaal machine verslaafd:D 25kg is toch al heel wat om aan je middel te hangen maar aangezien je er ook genoeg reps mee kan maken is het voor jou alleen nog maar een kwestie van tijd flexx;)
 
2x70 of 1x 102.5 is een flink verschil dacht ik?

mja kracht gaat achteruit nu in de cut, heb in bulk al eens paar keer 80 incline gedrukt, verschil was eert nog groter,maar is al een heel stuk bijgetrokken.
 
Zie eigenlijk maar vrij weinig mensen nog dippen,laat staan dat ze weighted zijn.Allemaal machine verslaafd:D 25kg is toch al heel wat om aan je middel te hangen maar aangezien je er ook genoeg reps mee kan maken is het voor jou alleen nog maar een kwestie van tijd flexx;)

nu je het zegt, ik heb bij ons nog nooit iemand zien dippen, laat staan weighted :), morgen WEIGHTED chinnen:)
 
Heb je een goed punt, met dat dippen, bij ons ook nog niet gezien. ;)
Weighted chinnen wel.
Plezier morgen.
 
nu je het zegt, ik heb bij ons nog nooit iemand zien dippen, laat staan weighted :), morgen WEIGHTED chinnen:)

Nice,ben benieuwd naar je resultaten,chinnen is ook geen gemakkelijke oefening voor velen,laat staan WEIGHTED:D
 
Effe mijn log niet kunnen bijhouden omdat mijn internet het niet doet typ nu op mijn gsm.dus post alleen effe de pr's van deze week. Bor 6x80. Weighted chins 3x bw +20. Weighted dips 8x bw +30. Static holds 150 kg 33 sec
 
zo net getraind

incline bp
10x50
8x60
5x70

Plate loaded advanced chest press
10x60
8x70
6x80

Cable crossover
10x45
8x60
6x75

Machine fly
10x37,5
8x45
6x60

Squat
5x5x60
3x3x70
2x2x80

wel lekkere training,voelde wel lekker aan, morgen weer knallen met rug:)
 
lekker man , best zware cable crossovers !! kom ik met mijn 8x15 hooguit ? of verschillen die machines zo in gewicht ?
 
lekker man , best zware cable crossovers !! kom ik met mijn 8x15 hooguit ? of verschillen die machines zo in gewicht ?

zal denk ik ook wel schelen en is alle 2 de kanten samen he,nie per kant:P
 
net getraind

chins
12xbw
8xbw +10kg rep pr!
5xbw +20kg pr!

Bor
10x60
7x70
gestopt kreeg pijn in mn rug

Low cable row
10x67,5
8x 82,5
6x 97,5

BB shrugs
10x70
8x90
6x110 pr!
15x60

Damn ik blijf maar pr's scoren bij de rugtraining , ging weer lekker alleen k*t dat ik last van mn rug kreeg tijdens Bor, denk dat dat komt omdat ik gister gesquat heb. trouwens best wel erge spierpijn in mn benen,had vorige week benen niet getraind.
__________________
 
Nice! Goeie chins overigens!
 
knallen met die pr's
 
jeps gaat goed, trouwens heb je vaak last van je rug ?
 
Netjes pik:thumb:Jij komt er wel!!!

Voor BOR kan je ook een schuin bankje gebruiken en er met je buik op gaan liggen en dan roeien,zo doe ik ze ook.;)
 
Back
Naar boven