Fitness Seller

flexx's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jammer van je pols maar een goeie langeworkout.
waarom armen en benen???
 
omdat ik normaal 5dagen train,maar omdat het maandag konginnedag was,kon ik deze week maar 4 keer trainen.
 
net borst getraind en de bedoeling was ook nog squaten maar was bezet dus maar effe leg press gedaan

Plate loaded advanced chest press
12x50
10x70
8x90
6x100 pr!

Incline bp
10x50
10x55
8x60

Decline bp
10x60
10x70
8x75

Incline cable fly(gewicht per kant)
10x15
10x18
10x18

Leg press
12x90

zo da was een lekkere borst training, had die incline cable fly nog nooit gedaan blijf ik zo een tijdje doen vind ik veel fijner aanvoelen dan met dumbbells, weer 2 pr's dus het ging goed:)
10x120
10x140
8x160 pr!
 
lekker bro maar wat is die

Plate loaded advanced chest press??
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zoiets alleen dan iets kleiner en ander merk. voelt wel goed aan:)
 
oke daar kun je zeker pr's mee maken.
ik heb wel eens incline op zo'n ding getraint.
 
net rug getraind

Bor
10x55
10x65
8x70
6x75

Chinnen
breed
8xbw
6xbw
smal
8xbw
8xbw

cable row
10x75
10x90
8x97,5

bb Shrugs
12x70
10x85
8x100 rep pr!
6x115 pr!

20min. cardio

lekkere training! weer een pr,het gaat weer lekker :D
 
oja had ook nog effe kuiten getraind vanmiddag

seated calves
15x50
15x50
15x50

standed calves
15x60
15x60
15x60
 
Incline cable fly(gewicht per kant)
10x15
10x18
10x18

zo da was een lekkere borst training, had die incline cable fly nog nooit gedaan blijf ik zo een tijdje doen vind ik veel fijner aanvoelen dan met dumbbells, weer 2 pr's dus het ging goed:)

Incline cable flyes zijn zeker lekker om te doen, ik las ook dat je decline benched,
ik doe deze ook af en toe als fly versie, decline cable flyes, ook zeker een aanrader om te doen.

Je kan gewoon een verstelbaar bankje gebruiken om op te liggen, knie holtes komen op het uiteinde waar normaal je hoofd rust.
 
thanx voor tip,dus eigenlijk gewoon achterstevoren op bankje liggen?
 
Jup ... en als je geen verstelbaar bankje hebt douw je toch een paar plates eronder aan 1 kant ?

Trainingen gaan lekker bro !
 
thanx, denk dat het wel gaat lukken ,volgende week eens proberen.

MOrgen deadliften en schouders,heb er zin in:)
 
thanx voor tip,dus eigenlijk gewoon achterstevoren op bankje liggen?

Precies :thumbs:

Op deze manier decline benchpress ik ook, aangezien we geen decline hebben, soms moet je innovatief zijn :D
 
wij hebben wel een decline benchpress,laatst geprobeert om dumbbell press erop te doen maar ging niet lekker om te gaan liggen met die dumbbells.
 
net getraind

deadlift
10x60
10x80
8x90
4x100

toen kwam er een gozer naar me toe die al 20 jaar traint ofzo,dat ik mn rug veel te bol trek,dus ik voer mn deadlift al hele tijd verkeerd uit, dus hij voor doen ,de beweging naar boven trok ik veel te veel uit mn benen ,ik begin goed maar daarna trekt mn rug bol,dus voorlopig ga ik met laag gewicht de goede uitvoering aanleren,de bewging naar beneden vind ik al helemaal moeilijk om mn rug hol te houden.

Staand mp
10x40
8x45
5x50

Seated shoulder dumbbell press
10x20 zonder rust 10x10
10x18 zonder rust 10x10
damn mn schouders brandden de laatse paar reps daarna kon ik mn armen amper omhoog krijgen,voelt goed,blijf ik zo een tijdje doen.

cable side raises
10x7,5
10x7,5
10x11

eerste keer dat ik deze deed licht begonnen maar voelde goed aan:)

bent over one arm side raises
10x8
10x8
8x10

ook eerste keer, voelde zwaar aan,mn achterkantschouders lopen best wel achter dus ga ik ook hard aanwerken.

geen tijd meer voor cardio,komt morgen wel :)
toch een lekkere training opzich.
 
thanx:)
 
Gaan we gezellig allebei de deadlift techniek opnieuw aanleren ;)
 
haha jah:) eigenlijk wel balen maarja zo doorgaan is ook niet goed, gaat dus lang duren voordat ik daar weer een pr op kan halen:P
 
haha jah:) eigenlijk wel balen maarja zo doorgaan is ook niet goed, gaat dus lang duren voordat ik daar weer een pr op kan halen:P

Beter dat dan dat je rug naar de kloten is en je helemaal niet meer kan trainen.
 
Back
Naar boven