MuscleMeat

flexx's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mja bij bestellen iets verkeerd gegaan dus kreeg een S, moet een M misschien wel een L zijn, heb gevraagd of ik in winkel kan ruilen, woon er toch maar 10km vanaf.

Whehehehe :roflol: Waarom ben je dan niet gewoon naar die winkel gegaan ipv online te bestellen?! Jij luie vlegel! :roflol:
 
juist omdat ik lui ben:P zit liever beetje op dbb :P
 
hmm k*tzooi,had toespraak op mn werk en dat liep uit, dus heb niet kunne trainen,dus schouders en deadliften komt morge aan de beurt
 
net getraind

schouders

MP
10x3x 57,5

machine side raises
10x32
9x40
8x42

cable reverse fly
10x30
10x45
8x52,5 pr

toen effe gedeadlift om techniek weer beetje onder de knie te krijgen, ging begin niet helemaal lekker, trok mn rug weer bol,maar toen ik naar boven keek ging het een stuk beter, nog wat tips gehad van een man die in zn toptijd 340kg pakte.

Mp ging ook nog redelijk easy,dus ben tevreden vandaag:)
dalijk effe naar muscletotaal tank top ruilen.
 
lekker traininkje voor een bb'er :P


Heb je nog wat gepakt qua gewicht op de deads, of ben je gewwoon licht, high rep ofzo gebleven?
 
ja ben niet zwaarder gegaan dan 80 kg, voelde al redelijk zwaar en kreeg al dikke pomp in mn onderrug,komt wel weer,eerst techniek weer goed onder de knie krijgen ,gewichten komen wel weer :D
 
wat een beest trouwens eigenaar van muscletotaal
 
True, Harry is a Big Guy :D

Je hebt je shirtjes nu?
 
ja 1tje andere had ie nie in mn maat,stuurt ie nog na.
 
Komt inorde dan :)
 
thanx man:)
 
BOR
10x60
10x70
8x80
6x85


Chins
10xbw
7xbw +5
5xbw +10

seated cable row
10x90
10x105
9x112,5

BB shrugs
12x85
10x105
10x125
10x135


weigthed dips
12xbw
10x bw +25
9xbw +50
8xbw +50

lying dumbbell tricep extension
10x13
10x14
8x15

wel redelijke training, zweette me kapot, ga vanaf volgende week weer eens bill starr doen,ben dit schema effe beu, en na bill starr cutten :P
 
Ga je voor de advanced of de intermediate ?
 
intermediate, sla week 1 over want dat vind ik wel erg licht en dit is 2e keer dat ik bill starr ga doen
 
Sterke dips weer! Die intermediate is toch de linaire versie?
 
thanx :) jup linear:)
 
Netjes, netjes, sucses met Bill Starr :)
 
netjes , wisselen van schema is gewoon nodig op zijn tijd - for the mind and for the muscles
 
Potverdomme, sterke dips!!!
 
Back
Naar boven