MuscleMeat

Flinke PIP quad

  • Topic starter rob91
  • Startdatum
  • Reacties 71
  • Weergaven 3K
  • Volgers 14

Bezoekers in dit topic

rob91

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2010
Berichten
5.466
Waardering
1.742
Lengte
1m87
Vandaag eerste inject gezet. Rechterquad, 1ml test e met insulinaald. Dat is nu pijnlijk geworden.

Aan het protocol ligt het niet, alles gedaan wat wordt aangeraden en alle tips geimplemteerd. Ik ben bang dat de olie niet diep genoeg is gegaan. Goeie les voor de volgende keer. Voortaan gewoon in kleine spiergroepen stoppen in het bovenlichaam.

Maar ik verwacht dat ik er wat dagen last van krijgen. Gek genoeg doet de injectiespot het minst zeer. Ongeveer 20cm lager rechtsboven mijn knie is het een zere boel. Ligt het inderdaad aan de diepte van je injectie en is dit door gelekte olie? Wat kan ik doen om het 'dragelijk' te maken de komende dagen? Ibuprofen, ijs en geduld hebben of kan ik meer doen?
 
Laatst bewerkt:
Insuline naald in je quads? :scratch:

Overigens kun je de eerste paar keer wel flinke last van pip hebben. Trekt vanzelf wel weg.

Zou in het vervolg toch een 25mm naald gebruiken.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Ibu's helpen idd prima
 
Insuline naald in je quads? :scratch:

Overigens kun je de eerste paar keer wel flinke last van pip hebben. Trekt vanzelf wel weg.

Zou in het vervolg toch een 25mm naald gebruiken.
waarom kan dat niet? gaat prima met een slin naald.
 
Slin voor quads is toch niet echt heel erg aan te raden volgensmij. Het zal vast kunnen maar advies is vaak toch 0,6x30 te gebruiken voor quads, die hoeft er dan niet perse helemaal in maar prima maat voor quads. Vind dat 'te grote naald' verhaal een beetje pussy praat. Ik zet al maanden elke dag en rouleer tussen glutes een quads, niks aan het handje.
 
Slin voor quads is toch niet echt heel erg aan te raden volgensmij. Het zal vast kunnen maar advies is vaak toch 0,6x30 te gebruiken voor quads, die hoeft er dan niet perse helemaal in maar prima maat voor quads. Vind dat 'te grote naald' verhaal een beetje pussy praat. Ik zet al maanden elke dag en rouleer tussen glutes een quads, niks aan het handje.
het gaat niet alleen om de grote van de naald ook om littekenweefsel.
 
het gaat niet alleen om de grote van de naald ook om littekenweefsel.

Daar heb je opzich wel een punt. Met name in mijn glutes heb ik daar soms merkbaar 'last' van.
 
waarom kan dat niet? gaat prima met een slin naald.

Moet je wel een onwijs laag vet% hebben denk ik wil je diep genoeg in de spier zitten?:scratch:

Vraag me überhaupt af of het wel helpt tegen littekenweefsel, de naald is dan wel dunner maar je zit wel langer met die naald in je been te roeren. Denk dat je meer littekenweefsel creeert door te bewegen met de naald dan door enkel de naald er in te drukken.
 
Met snelle esters zet ik ook met insu naald in quads, gaat prima.
 
Insuline naald in je quads? :scratch:

Overigens kun je de eerste paar keer wel flinke last van pip hebben. Trekt vanzelf wel weg.

Zou in het vervolg toch een 25mm naald gebruiken.

Lijkt vandaag niet erger te zijn geworden, dus wellicht is het inderdaad heel normaal wat ik voel en is er niks mis gegaan.

Ibu's helpen idd prima

Mooi, dan sla ik die in straks.

Slin voor quads is toch niet echt heel erg aan te raden volgensmij. Het zal vast kunnen maar advies is vaak toch 0,6x30 te gebruiken voor quads, die hoeft er dan niet perse helemaal in maar prima maat voor quads. Vind dat 'te grote naald' verhaal een beetje pussy praat. Ik zet al maanden elke dag en rouleer tussen glutes een quads, niks aan het handje.

Ik ga voorlopig niet meer in mijn quad zetten. Grotere naald ga ik eens proberen voor glutes.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Cal_
Ik zet ook dagelijks in m'n quads. 0.45x2.5 naald met een 1ml spuit. Gaat prima, olie komt er prima doorheen omdat de spuit smaller is.
 
Moet je wel een onwijs laag vet% hebben denk ik wil je diep genoeg in de spier zitten?:scratch:

Vraag me überhaupt af of het wel helpt tegen littekenweefsel, de naald is dan wel dunner maar je zit wel langer met die naald in je been te roeren. Denk dat je meer littekenweefsel creeert door te bewegen met de naald dan door enkel de naald er in te drukken.
met een 1ml slinpin ram ik de olie er nog sneller in dan met een gewone naald dus zit niet langer in me been te roeren ;-)
 
met een 1ml slinpin ram ik de olie er nog sneller in dan met een gewone naald dus zit niet langer in me been te roeren ;-)

Precies dit. Verbaasde me zelfs hoe snel die olie uit die dunne naald kwam. Ik zie dan ook echt 0,0 rede om grote naalden in je lichaam te steken als het niet per se hoeft (ivm diepte bijv).
 
De vraag is, ben je wel echt in je spier aan het injecteren? Volgensmij krijg je in vet ook gewoon lucht belletjes en je kunt ook zonder directe problemen in je vet injecteren, dit word ook opgenomen alleen veel langzamer.
 
De vraag is, ben je wel echt in je spier aan het injecteren? Volgensmij krijg je in vet ook gewoon lucht belletjes en je kunt ook zonder directe problemen in je vet injecteren, dit word ook opgenomen alleen veel langzamer.
de pip subq is 20x erger dus dat merk je wel en nee of je moet uber vet zijn met een slin pin zit je gewoon in spier.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Opzich als ik zo check bij mezelf is het erg hard en kan ook niets vast pakken, maar daar zit dan dus eigenlijk zo goed als niks tussen? Tussen huid en spier?
 
Cal_ korte edit.. in glute's zou je wss wel in vet zitten.. daarvoor moet je toch wel ripped zijn :P
 
Haha ja in glutes met slin is een no go:eek:
 
Nog even een vraag. Is 1ml teveel om in chest/triceps te doen? En injecteren jullie ook weleens in de lats?
 
Nog even een vraag. Is 1ml teveel om in chest/triceps te doen? En injecteren jullie ook weleens in de lats?
kan maar als het je eerste keer is zou ik beginnen met 0.5ml, lats is ook een prima spot prik ik ook.
 
Back
Naar boven