AndroidHealthClinic

FloRida's schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ziet er goed uit, maar is het niet een beetje teveel voor 1 dag?

Ik heb alle tijd van de wereld om rustig en goed te trainen :D

En er staan best veel sets in per oefening, normaal deed ik 3x8, maar als dit beter is, wil ik het best even uitproberen voor een tijdje

Kan prima 3x8. Te veel? Dit kun je in een goed uurtje prima doen.
 
Kan prima 3x8. Te veel? Dit kun je in een goed uurtje prima doen.

Cool, dan ga ik je schema een maandje volgen, ik hoop dat het aanslaat :D

Heb je mess nog wat tips of suggesties voor me, wat ik nog meer kan doen? :P

PS. Ik vind 1 dag rust in het weekend wel genoeg, zou ik zondag niet weer beginnen met workout A, en dan weer het schema zo afgaan? Dus zeg maar 1 dag trainen, 1 dag rust, en dat steeds om en om.
 
Cool, dan ga ik je schema een maandje volgen, ik hoop dat het aanslaat :D

Heb je mess nog wat tips of suggesties voor me, wat ik nog meer kan doen? :P

PS. Ik vind 1 dag rust in het weekend wel genoeg, zou ik zondag niet weer beginnen met workout A, en dan weer het schema zo afgaan? Dus zeg maar 1 dag trainen, 1 dag rust, en dat steeds om en om.

Voor je PS. ben ik heel concreet: WEEKEND COMPLETE RUST. Dan kan je lichaam zich optimaal herstellen.

Verder moet je afwachten, na een maandje zul je geen wonderen zien of merken maar als het goed is werkt dit prima.

Extra tip: Ik weet je BF zo niet maar als die vrij laag is: VEEL ETEN. Doe je dat? NOG MEER ETEN :p.
 
gast bij 5 herhalingen van 3 setjes voel je nix.. Je moet je spieren wel belasten He.


btw check je status lmao echt een lachertje!


''This is the real hOOd, if you dont like it **** off and it will be all gOOd''

Dan wil ik wel is met je trainen, en jou laten voelen dat 5 herhalingen van 5 setjes echt wel gevoel geeft. Ik weet niet wat er mis is met mij status, voor 2 maanden trainen op men 14e vind ik dat ik hier te vreden mee kan zijn, maar ik wil altijd meer. Laten we zen topic niet verder vervuilen, stuur maar een pm als je discussie aan wilt gaan.

Edit; jouw stats zijn veel grappiger trouwens voor een 18 jarige xD

Maar goed, kap met vervuilen dus.
 
Dan wil ik wel is met je trainen, en jou laten voelen dat 5 herhalingen van 5 setjes echt wel gevoel geeft. Ik weet niet wat er mis is met mij status, voor 2 maanden trainen op men 14e vind ik dat ik hier te vreden mee kan zijn, maar ik wil altijd meer. Laten we zen topic niet verder vervuilen, stuur maar een pm als je discussie aan wilt gaan.

Edit; jouw stats zijn veel grappiger trouwens voor een 18 jarige xD

Maar goed, kap met vervuilen dus.

Niet op reageren Bas, ik weet dat het soms sterker dan jezelf is maar nu krijg je keer op keer actie ==> reactie.
 
Niet op reageren Bas, ik weet dat het soms sterker dan jezelf is maar nu krijg je keer op keer actie ==> reactie.

Ok dude ten eerste ik ben begonnen op mn 18e.. (beginnen op je 14e met krachttrainen HHAHAHA? ga vballen joh )

In 8 maanden heb ik 80 kg meer kunnen drukken ...

trouwens 1x60 KG bankdrukken zie ik als 3 x 8 x (40KG).. tis maar dat je het weet;)

status: bankdrukken 3x90 kg

btw shhhh.. dont talk trash like any nigger is gonne accept your trash ass shit
 
Laatst bewerkt:
Ok dude ten eerste ik ben begonnen op mn 18e..

In 8 maanden heb ik 80 kg meer kunnen drukken ...

btw shhhh.. dont talk trash like any nigger is gonne accept your trash ass shit

Jij snapt de context niet hé? "Ik weet dat het soms sterker dan jezelf is" betekent dat het moeilijk is niet te reageren op een reactie. Vooral als deze uitlokkend is. Maja.
 
Jongens, kom op, ga maar in PM het gevecht met elkaar aan, maar laat mijn topic erbuiten, ok?
 
Jongens, kom op, ga maar in PM het gevecht met elkaar aan, maar laat mijn topic erbuiten, ok?

Daar probeer ik voor te zorgen, maar helaas. ;)
Als je nog vragen hebt pm me gerust of laat een bezoekersberichtje achter, kan ook via het topic.
 
Ok thanks ;D
 
Dat geldt ook voor jou knul ;)

Ben ik mee bezig EPK, ik zit momenteel in de bulk. Zie signature elke weeg voor gewichtupdates.
 
Ben ik mee bezig EPK, ik zit momenteel in de bulk. Zie signature elke weeg voor gewichtupdates.

wat ben jij toch verschrikkelijke kerel, anderen advies geven met je 50kg bw ofsow...

@ topicstarter: ik eet veel en af en toe een shakeje, goede tip voor bulk "de jesaja triplle" men neme liter volle melk, liter chocomel en liter halfvolle melk iedere dag + 1 shake en gewoon je standaard maaltijden (wat brood tussen door en stevig avond eten) daarbij doe je 3x per week press-pull-lb met wat assistance en je zult groeien. oefeningen:
- push
bench press
mp
incline bench press
paralel bar dips
cgbp
push press
- pulls
bb rows
db rows
t bar rows
chin ups
pull ups
powercleans
- lb
deadlift
squat
frontsquat
lunges

Wisselveel af naar wat jij leuk vind en spiergroepen (doe niet 3x benchvariant maar wissel af tussen bv oh en bench, tussen verticale pulls en horizontale pulls) voeg daarbij wat assistance (buik/kuiten/armen) en je hebt een leuk afwisselend schema voor 3x per week, wissel af in reps, 5x5, 4x8 waar je zin in hebt doe alleen nooit 2 weken hetzelfde blijf progressie maken (meer gewicht, meer reps, meer sets) en houd het eten vol en je word een beest... grts. dominique
 
wat ben jij toch verschrikkelijke kerel, anderen advies geven met je 50kg bw ofsow...

@ topicstarter: ik eet veel en af en toe een shakeje, goede tip voor bulk "de jesaja triplle" men neme liter volle melk, liter chocomel en liter halfvolle melk iedere dag + 1 shake en gewoon je standaard maaltijden (wat brood tussen door en stevig avond eten) daarbij doe je 3x per week press-pull-lb met wat assistance en je zult groeien. oefeningen:
- push
bench press
mp
incline bench press
paralel bar dips
cgbp
push press
- pulls
bb rows
db rows
t bar rows
chin ups
pull ups
powercleans
- lb
deadlift
squat
frontsquat
lunges

Wisselveel af naar wat jij leuk vind en spiergroepen (doe niet 3x benchvariant maar wissel af tussen bv oh en bench, tussen verticale pulls en horizontale pulls) voeg daarbij wat assistance (buik/kuiten/armen) en je hebt een leuk afwisselend schema voor 3x per week, wissel af in reps, 5x5, 4x8 waar je zin in hebt doe alleen nooit 2 weken hetzelfde blijf progressie maken (meer gewicht, meer reps, meer sets) en houd het eten vol en je word een beest... grts. dominique

Dat is nou iets voor mij!

Hartelijk bedankt :D
 
Na de zomervakantie wou ik overgaan op gewoon het beste schema ( met het meest kracht/massa rendement )

Ik heb 7 dagen in de week tot mijn beschikking en een complete sportzaal

Iemand alvast een leuk idee?
 
mijn bovenstaande is een goed idee maar wat je ook kan doen als je veel tijd hebt (rust ) en veel kan eten:

volume split:

dag 1) squat dag
squat:
opbouwen tot 1-8rm
5x5 iedere week gewicht opvoeren
3x 8 iedere week het gewicht opvoeren
1 rep out set met lichtgewicht
+ assistance (leg curls/extentions/buik/kuiten)

dag 2) bench dag
bench press
opbouwen tot 1-8rm
5x5
3x 8
+ 1 lightweight rep out
+ assistance: flyes/side raises/skullcrushers

dag 3)
deadlift
zelfde als squat/bench
+ assistance: pullups/rows/shrugs/curls

dit is wel heel zwaar maar mits je genoeg rust en voer krijgt spreekt dit alle vezels aan (je doet zowel high rep als low reps met veel gewicht) en train je hgeel intensief, wel raad ik je hiermee aan om om de maand een deload weekje in te lassen of zelfs een week complete rust
 
wat ben jij toch verschrikkelijke kerel, anderen advies geven met je 50kg bw ofsow...

@ topicstarter: ik eet veel en af en toe een shakeje, goede tip voor bulk "de jesaja triplle" men neme liter volle melk, liter chocomel en liter halfvolle melk iedere dag + 1 shake en gewoon je standaard maaltijden (wat brood tussen door en stevig avond eten) daarbij doe je 3x per week press-pull-lb met wat assistance en je zult groeien. oefeningen:
- push
bench press
mp
incline bench press
paralel bar dips
cgbp
push press
- pulls
bb rows
db rows
t bar rows
chin ups
pull ups
powercleans
- lb
deadlift
squat
frontsquat
lunges

Wisselveel af naar wat jij leuk vind en spiergroepen (doe niet 3x benchvariant maar wissel af tussen bv oh en bench, tussen verticale pulls en horizontale pulls) voeg daarbij wat assistance (buik/kuiten/armen) en je hebt een leuk afwisselend schema voor 3x per week, wissel af in reps, 5x5, 4x8 waar je zin in hebt doe alleen nooit 2 weken hetzelfde blijf progressie maken (meer gewicht, meer reps, meer sets) en houd het eten vol en je word een beest... grts. dominique

Oh dus ik moet m'n mond houden? Nou als we dan toch over gewicht gaan lopen bitchen over jouw interpunctie skills.
 
wat ben jij toch verschrikkelijke kerel, anderen advies geven met je 50kg bw ofsow...

@ topicstarter: ik eet veel en af en toe een shakeje, goede tip voor bulk "de jesaja triplle" men neme liter volle melk, liter chocomel en liter halfvolle melk iedere dag + 1 shake en gewoon je standaard maaltijden (wat brood tussen door en stevig avond eten) daarbij doe je 3x per week press-pull-lb met wat assistance en je zult groeien.

Wisselveel af naar wat jij leuk vind en spiergroepen (doe niet 3x benchvariant maar wissel af tussen bv oh en bench, tussen verticale pulls en horizontale pulls) voeg daarbij wat assistance (buik/kuiten/armen) en je hebt een leuk afwisselend schema voor 3x per week, wissel af in reps, 5x5, 4x8 waar je zin in hebt doe alleen nooit 2 weken hetzelfde blijf progressie maken (meer gewicht, meer reps, meer sets) en houd het eten vol en je word een beest... grts. dominique

Kont.
Vooral elke dag een liter chocomelk drinken. Zit vol met simpele suikers en maakt je eerder vet dan dat het helpt met spieropbouw.
En ''wat jij leuk vind'' moet je ook mee oppassen. Belangrijk is dat je juist structuur aanbrengt in je schema en het niet te moeilijk maakt. Darom zou ik persoonlijk voor een simpel split-schema gaan met voornamelijk compound-oefeningen erin. Je maakt het allemaal veelste moeilijk.
En; ''meer reps, meer sets'' ?
Hoe meer sets en reps hij nu gaat doen hoe minder resultaat hij zal boeken.

Ik vind je advies nou niet echt iets om direct aan te nemen.
Dus 'FloRida' . Het is natuurlijk je eigen keus, maar als je goed, fatsoenlijk in spiermassa wilt aankomen zou ik maar wat afstand houden van het door 'stronggeleen' gegeven schema/voedingsadviezen.

Ik heb je al een aantal adviezen gegeven in dit topic.
 
wat ben jij toch verschrikkelijke kerel, anderen advies geven met je 50kg bw ofsow...

@ topicstarter: ik eet veel en af en toe een shakeje, goede tip voor bulk "de jesaja triplle" men neme liter volle melk, liter chocomel en liter halfvolle melk iedere dag + 1 shake en gewoon je standaard maaltijden (wat brood tussen door en stevig avond eten) daarbij doe je 3x per week press-pull-lb met wat assistance en je zult groeien. oefeningen:

Liter chocomel? allemaal lege koolhydraten die gerafineerde suikers, beter pak je een extra bak havermout of iets dergelijks.

ok 2 litertjes melk.. volle 650kcal, halfvolle 420kcal = 1070kcal, die chocomel is zooi dus laten we maar achterwege.. jij wilt zeggen dat hij met ' standaard maaltijden' 2000kcal binnenkrijgt? dacht het niet :) je moet wel echt bovengemiddeld eten wil je überhaupt boven de 3500kcal komen ( of junken....)
 
Ff mijn eetschema : Ik eet ochtends, middags en s'avonds avondeten in grote porties

Ik neem bij wakker worden, voor trainen, na trainen, en voor slapen Eiwitshake in

Plus ik eet nog van alles en nog wat tussendoor :D

Bovendien hou ik alles zoveel mogelijk vetvrij en eiwitrijk

P.S.
( mijn shake is Dymatize ISO-100, geen vet, geen koolhydraat, puur eiwit )
 
Back
Naar boven