XXL Nutrition

Nieuws Floyd Mayweather vs. Conor McGregor (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De gescripte trashtalk vind ik bij WWE nog geloofwaardiger overkomen dan bij deze 2 heren gisteren.
 
De gescripte trashtalk vind ik bij WWE nog geloofwaardiger overkomen dan bij deze 2 heren gisteren.

Soms is het in WWE ook zwakjes :(

Afgelopen maandag (RAW) was de trashtalk tussen Roman Reigns, Samoa Joe en Brock Lesnar echter wel heeeeel goed :P Dit effe offtopic...
 
heeft iemand al info over waar die wedstrijd gekeken kan worden of PPV's besteld kunnen worden?
 
Nu maar hopen dat het voor ons ook zo goedkoop wordt.:)

IMG-20170731-WA0000.jpg
 
Fuck yeah

Waar Amerikanen 99 dollar moeten betalen om de wedstrijd op tv te kijken, is het voor abonnees van Fox Sports in Nederland zelfs gratis.

En dat is vooral goed nieuws voor abonnees van de zender. Voor hen is de wedstrijd gratis beschikbaar. Geen abonnee van de zender? Niet gevreesd. Voor iets minder dan acht euro valt de wedstrijd te bestellen bij de zender en krijg je toegang tot de uitzending.

Cookies op AD.nl | AD.nl
 
Fuck yeah

Waar Amerikanen 99 dollar moeten betalen om de wedstrijd op tv te kijken, is het voor abonnees van Fox Sports in Nederland zelfs gratis.

En dat is vooral goed nieuws voor abonnees van de zender. Voor hen is de wedstrijd gratis beschikbaar. Geen abonnee van de zender? Niet gevreesd. Voor iets minder dan acht euro valt de wedstrijd te bestellen bij de zender en krijg je toegang tot de uitzending.

Cookies op AD.nl | AD.nl

Dat is mooi nieuws. Nu hopen dat het op een beetje normale tijd wordt uitgezonden.
 
Dat is mooi nieuws. Nu hopen dat het op een beetje normale tijd wordt uitgezonden.

Wat denk je zelf haha. Ik gok dat het ergens tussen 3 en 6 in de ochtend gaat worden.
 
Van engelse website dus dat is dan 5 in de ochtend hier.

The long-awaited fight takes place on Saturday, August 26. As with all big boxing scraps in Las Vegas, expect the opening bell to sound around 4am in the early hours of Sunday morning.
 
Showtime

IMG-20170810-WA0033.jpg
 
Daar was ik ookal bang voor. Dat wordt dus de wekker zetten.

Zet ik graag de wekker voor. Brengt mij terug naar de dagen dat ik snachts door mijn opa uit bed werd gehaald voor een bokswedstrijd. Nu mijn zoon wakker maken.:thumbs:
 
Hoe doet je zoon het inmiddels, al vooruitzichten als prof? Jaren terug was er toch een topic over?
 
Zet ik graag de wekker voor. Brengt mij terug naar de dagen dat ik snachts door mijn opa uit bed werd gehaald voor een bokswedstrijd. Nu mijn zoon wakker maken.:thumbs:

Een trip down memory lane dus. :)
 
Zet ik graag de wekker voor. Brengt mij terug naar de dagen dat ik snachts door mijn opa uit bed werd gehaald voor een bokswedstrijd. Nu mijn zoon wakker maken.:thumbs:
Mooi in te lezen man


Lang geleden dat je gepost hebt niet?
 
Back
Naar boven