AndroidHealthClinic

Foam rolling: doen of niet?

Bezoekers in dit topic

Sinds kort heb ik deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deukt iig niet in zoals een goedkope foamroller.
 
Gebruik het zelf ook al blijf ik er wel sceptish over. Hier overigens een leuk artikeltje van iemand die vind dat we ze met zijn allen massaal moeten verbranden: [Link niet meer beschikbaar]
 
raden jullie de lange versie (90cm) of de korte versie (30cm) aan ?
 
raden jullie de lange versie (90cm) of de korte versie (30cm) aan ?

ik heb die korte, is niks mis mee... normaal gezien rol je toch alles afzonderlijk en niet te gelijk... die lange is alleen maar praktisch als je een grote ruimte hebt waar je kan rollen imo
 
WAT!!!! mati neem de engste foam roller dat je kan en slaap, eet, neuk, bid, met je foam roller ....,ja ga naar kerk met je foam roller. geej je foam roller zijn eigen naam< het is normaal, als t een dikke foam roep haar adele als ze dun is houston van whitney housten.
graag gedaan CT
 
WAT!!!! mati neem de engste foam roller dat je kan en slaap, eet, neuk, bid, met je foam roller ....,ja ga naar kerk met je foam roller. geej je foam roller zijn eigen naam< het is normaal, als t een dikke foam roep haar adele als ze dun is houston van whitney housten.
graag gedaan CT

:roflol:
 
Ik heb dat ding van fysiosupplies ook... Maar je kunt het ook makkelijk zelf maken inderdaad.
 
WAT!!!! mati neem de engste foam roller dat je kan en slaap, eet, neuk, bid, met je foam roller ....,ja ga naar kerk met je foam roller. geej je foam roller zijn eigen naam< het is normaal, als t een dikke foam roep haar adele als ze dun is houston van whitney housten.
graag gedaan CT

Hahahaha:roflol:
 
bump,


jaar verder ??? nog steeds tevreden iedereen ? kwam foam roller als aanrader in diverse artikelen tegen en denk er ook aan een aan te schaffen
 
Merk weinig van regelmatig gebruik, dus dat doe ik ook niet meer. Bij spierpijn is zo'n ding wel fantastisch. Heb wel eens hele zware in één flinke sessie eruit gerold, was echt ongelofelijk!
 
Ik heb em nu een maand of 2 en ik ben er nogsteeds tevreden mee. Pak niet meer elke me hele lichaam omdat dat simpelweg teveel tijd kost maar m'n probleemgebieden zijn wel erg blij met dat ding.
 
Doe het incidenteel.. heb het periodes veel gedaan.. Af en toe wel prettig als m'n bovenrug in de knoop zit, maar niks wat slaap en wat extra rust ook niet kan herstellen.
 
Zou niet gelijk zo'n ding van 40 euro kopen nee... Ik gebruik hem ook maar echt incidenteel.
Het is echt niet meer dan een plastic buis met wat schuim eromheen...

Gewoon zelf eentje maken
 
Ik ben er van overtuigd dat ik weer pijnvrij kan benchen door regelmatig te foamrollen. Deed uiteraard ook oefeningen ter bevordering van herstel.

Merk een behoorlijk verschil, vooral na bijv. een dag op kantoor.

Het is geen wonder instrument maar ik vind het zeker een toegevoegde waarde.
 
WAT!!!! mati neem de engste foam roller dat je kan en slaap, eet, neuk, bid, met je foam roller ....,ja ga naar kerk met je foam roller. geej je foam roller zijn eigen naam< het is normaal, als t een dikke foam roep haar adele als ze dun is houston van whitney housten.
graag gedaan CT

Bump
 
Back
Naar boven