MuscleMeat

Focus is the key!

Bezoekers in dit topic

Echt een fysiek om trots op te zijn man!
 
zeer brute foto!
je benen staan er ook goed bij man, had ik niet gedacht met die stats op de squat!
heel goed
 
Zo zien we maar weer dat het niet alleen gewicht is dat telt!:D
 
Zeker bruut hoe je er bij staat, zeker als ik me die eerste foto nog herinner.. ziet er goed uit.

Ben wel benieuwd naar de rest maar goed, nog even wachten :D
 
BOOM! nice pr's man, ben niet alleen benieuwd naar de eindfoto's maar ook hoe je fysiek er momenteel uit ziet naar de rebound.
voor fysiek momentaal moet je m'n update hieronder maar ff lezen

6x48!!! Facking insane!
hehe

brute foto nice man!
tnx man

ziet er goed uit sjaakmans :thumbs:
dank je

Echt een fysiek om trots op te zijn man!
mooi compliment, dank je wel

zeer brute foto!
je benen staan er ook goed bij man, had ik niet gedacht met die stats op de squat!
heel goed
hehe - ook dat is leuk om te horen

Zo zien we maar weer dat het niet alleen gewicht is dat telt!:D
true

Zeker bruut hoe je er bij staat, zeker als ik me die eerste foto nog herinner.. ziet er goed uit.

Ben wel benieuwd naar de rest maar goed, nog even wachten :D
even geduld inderdaad

update
oke...ook ik ben geslachtofferd. Heb de zogenaamde zomergriep. Afgelopen zaterdag tijdens het werken al amper kunnen eten en trillend van de kou thuisgekomen. zaterdag op zondagnacht een bom aan vitamines genomen, want ik moest en zou zondag naar SM van NL gaan in Hoofddorp. Zondagmorgen voelde ik me opzich prima. Dus naar Hoofddorp gegaan en daar echt een topdag gehad - helemaal kapot verbrand. Op een gegeven moment ergens vanaf een soort terras op een flatgebouw verder gekeken samen met o.a. teakwonboxer (het was weer gezellig Robert, al voelde ik me niet top)...want inderaad, het ging niet zo best eigenlijk die dag. elke vorm van voeding die ik innam resulteerde in een sprint naar een toilet en diarree als gevolg. Dit heeft geduurd tot en met nu...ik zit nog steeds elk uur op de wc. ben liters vocht kwijt en probeer dus wat water te drinken en heb net wat rijstewafels op. trainen zit er uiteraard niet in en eten ook niet, maar gezondheid blijf ten alle tijden het belangrijkste mensen!

deze week komt er weer een foto van de shoot!
 
okee man, gelukkig heb je de shoot al achter de rug.....beterschap!
 
Hmm...misschien nog een shoot plannen na een weekje diaree...:rolleyes:! Geen water-out f iets dergelijks meer nodig, haha...

Nee hoor kerel, beterschap!:D
 
Was zeker vet gisteren verwacht wel karma van je, nadat ik die uber relaxte plekken voor jullie had geregeld! :p

Beterschap!
 
Sterkte kerel!

Ben benieuwd naar je foto's tijdens de contest :thumb:

Hoeveel verschil in gewicht zat er voor en na de carbload eigenlijk?
 
okee man, gelukkig heb je de shoot al achter de rug.....beterschap!
tnx!

Hmm...misschien nog een shoot plannen na een weekje diaree...:rolleyes:! Geen water-out f iets dergelijks meer nodig, haha...

Nee hoor kerel, beterschap!:D
haha - nou geloof me...je spieren lopen ook echt leeg als een lekke fietsband, zo'n pretje is dat niet :P

tnx man

Was zeker vet gisteren verwacht wel karma van je, nadat ik die uber relaxte plekken voor jullie had geregeld! :p

Beterschap!
haha - dank je Robert, ik vond het super vet gisteren! jammer dat ik me niet top voelde en dan wat eerder al konden chillen...hadden we die Drik vd Broek ff leeg kunnen kopen :P volgende keer beter

(karma krijg je zodra het systeem het toelaat ;))
Sterkte kerel!

Ben benieuwd naar je foto's tijdens de contest :thumb:

Hoeveel verschil in gewicht zat er voor en na de carbload eigenlijk?
tnx tony!
ik ben vergeten mij te wegen op foto-dag - ik kan wel een gokje doen, maar dat is dan gebaseerd op niets.

ziek-update
naja...het gaat wat beter gelukkig. vannacht zonder al teveel zweten doorgekomen - goed wat uren gedraaid. verder nog wel vaak naar de wc, maar niet zo erg al eerst. voeding is om te huilen voor bb-gebied, maar helpt mij wel beter te worden nu...rijstewafels, fruit, groente, rijst, thee, vifit, ontbijtkoek en water. gelukkig staat er geen weegschaal hier, want m'n gewicht is denk ik om te huilen :P

morgen waarschijnlijk weer een rustige training afwerken
 
Gewicht zegt niks Sjaak! Echter lege spieren wel...maar wacht maar tot je weer fit bent..motivatie van zo'n 210%!:fire:
 
hmm - mss domme post, maar denk je als je nu carbs zou laden je er weer hard bij zou staan (zodra je maag krampen etc. weg zijn)

beterschap gewenst Kevin!
 
Gewicht zegt niks Sjaak! Echter lege spieren wel...maar wacht maar tot je weer fit bent..motivatie van zo'n 210%!:fire:
klopt als een bus maat!

hmm - mss domme post, maar denk je als je nu carbs zou laden je er weer hard bij zou staan (zodra je maag krampen etc. weg zijn)

beterschap gewenst Kevin!
er hard bijstaan denk ik wel...alleen niet in de buurt van m'n topshape
 
voelde me wat beter worden vandaag...niet al te vaak naar de wc geweest en werd gek van het thuis zitten - tour de france etappe was voorbij, dus toch maar naar de sportschool gegaan, voor wat de bedoeling was een "lichte training"

UB

ik weet niet waar het vandaan kwam...maar wat een power ineens :P BOEM!

MP (staand)
10xbb
10x40
8x60
6x65
4x70
1x75
3x80 (2xMP 1xPP) - 2x80 = PR
3x80 (1xMP 2xPP)
3x80 (2xMP 1xPP)
ik weet niet hoe, maar het was aardig gek :P oude PR was 1x80...staat al een tijdje, want ik heb lang geen staande MPs gedaan - maar ze zijn weer terug. 2x80 nieuwe PR dus!

BOR (bijna parallel...zo blijf ik ze vanaf nu doen)
10x60
8x80
6x100
6x100
6x100

flat db press
10x28s
8x34s
8x40s
6x44s
6x44s

reverse seated lat pulldown
10x59
8x64
10x69
8x69
10x69

Dips
10xbw+10
8xbw+20
6xbw+30
5xbw+40 PR! WHAT?!
hehe :P

commentaar
we zullen het er maar op gooien dat het soms goed is om even uit het regime te stappen ofzo...anyways, deze training kan niet op iets anders gebaseerd zijn dan motivatie en wilskracht - want qua eten probeer ik in ieder geval zo te eten dat ik niet steeds hoef te schijten :P brute training, flinke gewicht - ****ing bruut!

morgen: Squats, Deads, Leg Presses :D
 
haha tering nice Sjaak! ben overigens wel benieuwd naar de uitvoering naar de BOR, niet om af te kraken op form of wat dan ook, gewoon benieuwd hoe je ze in het vervolg gaat doen:D
harde training, suc7 morgen
 
Man Sjaak! Denk dat ik na de cut ook maar een flink aan de schijt moet raken als dat zo'n uitwerking heeft!
 
Bruute presses gek!!
 
haha tering nice Sjaak! ben overigens wel benieuwd naar de uitvoering naar de BOR, niet om af te kraken op form of wat dan ook, gewoon benieuwd hoe je ze in het vervolg gaat doen:D
harde training, suc7 morgen
jij bent overal benieuwd naar ;) hehe - maar het zijn bijna pendlay rows...dus dat is een flink verschil met de meer yates achtige BORs die ik eerst deed

Man Sjaak! Denk dat ik na de cut ook maar een flink aan de schijt moet raken als dat zo'n uitwerking heeft!
hahaha - ik raad het je af

Bruute presses gek!!
dank je Robert :D

training van gisteren - woensdag

LB - 1

ik post m'n nieuwe UB/LB schema dit weekend wel ff - er moeten even wat gruwelijke gains gemaakt worden namelijk!

Squat
10xbb
10x60
6x80
3x100
2x120 - lelijk
2x110
2x110
2x110
2x110
2x110
zo...dat was best pittig voor een bad-squatter als ik :P

Dynamic Leg Press - Small Stance
8x160
6x200
4x240
4x240
4x240
8x160

speed Deadlift - beetje oefenen hiermee
2x120
2x120
2x120
2x120
2x120
2x120

seated calf raise
15x100
15x100
15x100
15x100
15x100

crunches
3x20

leg raise
3x20

commentaar
zo...dat was fijn :D
niet zoveel te melden eigenlijk...met m'n nieuwe schema ga ik 2x p/w squats doen - 1x heavy, vandaag dus en 1x lichter - en dat is bij LB-2, de training waarin ik heavy deads doe. hoe dan ook...gisteren ging lekker - maar vandaag ook en die post ik er nu achteraan!

...eten...
...eten...
...slapen...
...slapen...
...eten...
...eten...

training van vandaag!

UB-2

lekker knallen!

PullUps
10xbw
10xbw
8xbw+10
6xbw+15
4xbw+20

incline db press
10x22s
8x28s
4x34s
8x40s
8x40s
7x40s - en toen boem...
bij laatste set had ik 7 reps gedaan, toen wilde ik bovenaan één sec wachten voor die laatste rep en toen verdraaide m'n schouder vanuit het niets en klapte die dumbbell omlaag op m'n schouder en op de grond...****ing pijnlijk, maar trok gelukkig wel weg - nu voel ik het nog licht

T-bar rows (gewicht zijn schijven)
6x80
6x90
6x100
6x110
6x120

Incline db flyes
10x22s
8x24s
8x26s
6x28s

Chins
10xbw
8xbw+10
6xbw+15
3xbw+20

db side laterals
10x12s
10x14s
10x16s
10x18s
10x20s
minuutje rust

commentaar
lekkere training...alleen die dumbbell waardoor m'n schouder dichtklapte was wel even flink schrikken moet ik zeggen... morgen weer LB-2, omdat ik begin vd week ziek was is het even proppen deze week, maja

morgen: Deads, Squats, Leg Presses
 
haha ja klopt! yates rows? je bedoelt zeker de ''keun sT'' rows :roflol::cool:
pendlays zijn ook wel lekker ja!
 
ik post dat schema nu wel ff trouwens

Sjaak's UB/LB - basic strength and mass!

UB-1
MP/PP (staand)
BOR
flat db press
Reverse seated lat pulldown
Dips

LB-1
Squat
Leg Press - small
Deadlift - speed
Leg extensions
kuiten & buik

UB-2
PullUps
incline db press
T-bar rows
incline db flyes
Chins
Side Laterals

LB-2
Deadlift
Squat
Leg Press - wide
Leg Curl
kuiten & buik

toelichting
- geen flat BP, want die ****ed m'n schouder keer op keer weer op, dus klaar daarmee.
- Met dit schema hoop ik vooral beenkracht te winnen en rugmassa.
- borst zal rustig meelopen denk ik
- schouders groeien toch wel, maar de staande MP zit erin om m'n power te verbeteren.
 
Back
Naar boven