XXL Nutrition

fohnen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee sorry, ik wil ook nog kleine koters de wereld in helpen.
 
Goed topic. :thumbup:
 
Wat voor rare vrouwen ga jij mee om dan?
 
Ik vind het fohnen van je haar (als man) al ver gaan. Maar je zak fohnen? Dat is echt te gay.

Inderaad goed topic, btw!
 
Ik NIET! Jij dus wel M-M? Je kan hem toch ook gewoon afdrogen met je handdoek? Of zijn er voor mij onbekende voordelen van de fohn?
 
^ Misschien geeft het wel een ongekend orgastich genoegen.. MM ?
 
Als ik ooit iemand zijn zak zie phonen dan giet ik er een emmer water overheen zodat de zak geëlektrok*teerd wordt tot hij rauw is.
 
Ik heb t net ff geprobeerd, tis toch wel aangenaam, tis minder ruw als een handdoek.
Wel ff oppassen met te dicht bij komen, zit nu met een zak ijs op mn zak
 
Geen haar op mijn zak, dus weinig te fohnen!!! Maar op zich lijkt het me best een geile bedoeling.............!!! :D
 
nee maar je hoeft je zak niet te fohnen voor t haar, als je zak nat is van t douchen kun je t gebruiken om te drogen
 
Man-Mountain zei:
Ik heb t net ff geprobeerd, tis toch wel aangenaam, tis minder ruw als een handdoek.
Wel ff oppassen met te dicht bij komen, zit nu met een zak ijs op mn zak

dus je hebt nu een zakijs of een ijszak
 
Misschien kun je je zak vriesdrogen? :D

Fohnt er soms iemand zijn konthaar (en nee... ik niet :) ik laat het lekker wild groeien :p)

Grtz
DiS
 
Is de hele zakfohn-rage hier op het forum begonnen doordat er een 70jarige kerel dat in de kleedruimte doet?
 
delguy zei:
Is de hele zakfohn-rage hier op het forum begonnen doordat er een 70jarige kerel dat in de kleedruimte doet?

Waar staat dat? Soms in het gekkedingenindegym topic? Overigens lijkt me dat wel erg handig idd, vooral na het trainen als je nog zweet dat kruipt dan steeds weer tussen de plooien van je zak waar je met een beetje afdrogen niet bij komt. Een fohn zou dan wel de oplossing zijn idd.

Maar dan wel met koude lucht, te warm is ongezond. Of je moet 's avonds op je kurken gaan zitten en 5 minuten met je ballen in een pannetje ijswater hangen, ik ken een kerel die dat deed nadat in de brugklas verteld was dat te warme ballen niet goed was voor de vruchtbaarheid :D
 
upthebut klinkt wel zalig
 
Wat wordt het volgende topic?

Wie scheert zijn aarshaar zodat er geen stukjes tussen kunnen blijven plakken ???
 
Prachtig topic weer :D

Ik heb geen balhaar dus heb ik niks te fohnen daar beneden:), ik gebruik trouwens helemaal geen fohn.
 
Back
Naar boven