AndroidHealthClinic

FOK!!!de ene na de andere ramp weer!!!ik heb misschien pfeiffer!!!

Bezoekers in dit topic

Owja, Robert dat je af en toe een koe pakt in het weiland tussen het vissen door wil nog niet zeggen dat je een vriendin hebt.
 
Owja, Robert dat je af en toe een koe pakt in het weiland tussen het vissen door wil nog niet zeggen dat je een vriendin hebt.

Mooie binnenkomer kerel.
 
zo'n beetje het ergste wat je kan overkomen imo
 
pfeiffer is klote.. ik heb er een jaar last van gehad.. sterkte als je het hebt! Wat helpt neem veek vitamine c!! voel je je wat beter door. In amerika is het zelfs zo dat ze pfeiffer daar genezen met een overdosis vitamine c! dan praat je over 6000 mg per dag.
Sterkte
 
K*t man, ik herken het... Ging ff lekker met cutten, toen verhuizen (totaal geen tijd naast verhuizen en school) en nu bijna klaar, krijg ik een keelonsteking...

Succes, maargoed 'schrale troost', wss kom je niet aan als je pfeiffer hebt
 
Hmm ... coïtus nog maar even uitstellen denk ik ???

;)
 
pfeiffer is klote.. ik heb er een jaar last van gehad.. sterkte als je het hebt! Wat helpt neem veek vitamine c!! voel je je wat beter door. In amerika is het zelfs zo dat ze pfeiffer daar genezen met een overdosis vitamine c! dan praat je over 6000 mg per dag.
Sterkte
:eek: 6000mg?gaan je nieren er dan niet aan???

K*t man, ik herken het... Ging ff lekker met cutten, toen verhuizen (totaal geen tijd naast verhuizen en school) en nu bijna klaar, krijg ik een keelonsteking...

Succes, maargoed 'schrale troost', wss kom je niet aan als je pfeiffer hebt
zit nu in me kuur met hgh, test prop, winnie, en parabolan met T3 en igf lr 3, deze grap is te duur om ziek te worden!!!mocht ik het hebben, dan wordt er gewoon doorgetraind gvd!:mad: :mad: :mad: :mad:
 
Met zo'n kuurtje heb je toch weerstand genoeg tegen HIV? :D
 
:eek: 6000mg?gaan je nieren er dan niet aan???


zit nu in me kuur met hgh, test prop, winnie, en parabolan met T3 en igf lr 3, deze grap is te duur om ziek te worden!!!mocht ik het hebben, dan wordt er gewoon doorgetraind gvd!:mad: :mad: :mad: :mad:

Gewoon de pep erin als het trainen niet lekker gaat omdat je moe bent.
 
Dude, maak je nu niet gek voordat je het resultaat in handen hebt ;) .
 
:eek: 6000mg?gaan je nieren er dan niet aan???


zit nu in me kuur met hgh, test prop, winnie, en parabolan met T3 en igf lr 3, deze grap is te duur om ziek te worden!!!mocht ik het hebben, dan wordt er gewoon doorgetraind gvd!:mad: :mad: :mad: :mad:



vitamine c is niet schadelijk voor de nieren..tot tegenstelling met andere vitamines. je zult er alleen vette diaree van krijgen!
 
Back
Naar boven