Fitness Seller

FOK!!!de ene na de andere ramp weer!!!ik heb misschien pfeiffer!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rustig RH.... relax

mijn eerste vriendin had het ook (flink) en ik heb nog nooit een centje pijn gehad. (ja we zoenden wel bla bla bla)
 
hmm..dus nou wel of niet zoenen totdat de uitslag bekend is?
 
Je hebt het 2 weken met haar en je hebt alleen nog maar gezoend? ;)

Het is even afwachten hoe of te wat, het heeft volgens mij ook nog een incubatietijd. en als je een goede weerstand hebt hoef je echt niet druk te maken.
 
twee weken verkering en dan al zoenen?:eek!:
 
net te horen gekregen dat me vriendin pfeiffer heeft..en kheb 2weken met dr, nu bestaat de kans dat ik het ook heb!:mad: morgen laat ik bloed prikken en hoop maar zo dat ik niks heb:o

ik heb veel zitten lezen en ook dat als je immuun systeem goed is de kans op besmetting nihil is en als je het mocht krijgen je herstel sneller is.

ik baal dr enorm van want me cut gaat verdomd goed nu en nu dit weer!!!:mad: iemand nog tips om hier doorheen te komen? goeie tips worden beloodn met karma;)

Ziekte van pfeiffer is alleen besmettelijk wanneer men in de eerste 2 weken zit. Waarschijnlijk loopt je vriendin er al een tijd mee en heb je mazzel ;)
 
eeeh..van wat ik gehoord heb van mensen die het hadden, kon je het maar een keer krijgen net zoals de mazelen...zucht, niet dus:(

Klopt. Al zijn de meningen er flink over verdeeld bij artsen. Mijn dokter is bijv. er heilig van overtuigd dat je het maar 1 keer kan krijgen, terwijl een oud collega van mij tot 2 maal toe een extreme vorm van pfeiffer heeft gehad.
 
Haha, die Hosper en z'n wijven altijd, wat een drama.
 
wacht eerst op die uitslag voordat je je druk maakt
duurt maar een paar dagen
dan zie je wel verder
 
Echt weer een topwijf uitgekozen Hosper :roflol:

Sterkte, mocht je het inderdaad hebben btw!
 
pfeiffer? heb ik ook gehad man ik had nergens last van :P je weet toch grand theft auto.. daar heb je kill frenzy.. nou pfeiffer is net zoiets.. zodra je het krijgt moet je binnen 60 dagen zoveel mogelijk chicks besmetten en dan krijg je een dikke bonus

:roflol:

klote als je het ook hebt. ligt er aan vrienden van mij hebben het ook gehad, de ene lag maanden op zn bed, de ander kon gewoon werken maar was wel doodmoe altijd.
sommige hebben er paar dagen last van sommigen maanden.
trouwens bijna iedereen krijgt het wel in zn leven alleen sommigen krijgen het bijv al als kind en zijn er daarna immuun voor.
 
Het valt me idd op dat onze Robbie nogal raar is wat betreft z'n keuze voor vrouwen :D
 
Het valt me idd op dat onze Robbie nogal raar is wat betreft z'n keuze voor vrouwen :D

hoe weet jij dat?:D zolang zit je nog niet op het board om van mijn rare capriolen te weten:D
 
Als je het hebt, k*t voor je!
 
Back
Naar boven