XXL Nutrition

fok (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een trieste kneus ben jij. Kun je de discussie niet winnen en ga je als klein kut kind gedragen.

Discussie niet winnen??? Wie kan hier de discussie niet winnen dat ze hem moeten komen helpen als een klein kut kindje dat zijn mama niet kan missen.
 
Lees je eigen reactie hier is voor je oordeelt over een ander! Uwe zinsbouw is ook niet wat het moet zijn he. ;-)
Om 5 uur 's morgens vlug ingetoetst terwijl ik ontbijt nam. Kan gebeuren, maar je weet wat ik bedoel. Niet hoe je het schrijft maar wat je schrijft. Daar gaat het over.
Duw jij nu maar wat spuiten in uw kont zodat je wat massa pakt want straks knack je nog in twee aan die baar. :hahaha::laugh::windup::roflol::janken:
Nog zo'n idiote opmerking. Hoe oud ben jij eigenlijk?
 
Discussie niet winnen??? Wie kan hier de discussie niet winnen dat ze hem moeten komen helpen als een klein kut kindje dat zijn mama niet kan missen.
t' Zijn altijd diegenen die een grote muil hebben wanneer ze anoniem achter hun computer zitten, die een veel minder grote bek hebben wanneer ze voor die persoon zouden staan. Waar woon jij eigenlijk? Of durf je dat ook niet zeggen.
 
Ik ken er genoeg die op hun twintigste begonnen zijn met kuren en die zijn nu rond hun 50 ste en lever volledig verneukt.
Ik denk dat jij niemand kent die in zich in die situatie bevindt. Jij lult gewoon maar wat.
 
Om 5 uur 's morgens vlug ingetoetst terwijl ik ontbijt nam. Kan gebeuren, maar je weet wat ik bedoel. Niet hoe je het schrijft maar wat je schrijft. Daar gaat het over.

Nog zo'n idiote opmerking. Hoe oud ben jij eigenlijk?

Hoe oud ik ben daar heb jij geen zaken mee en ik behandel mensen zoals ze mij behandelen. In dit geval als kinderen!!

Als mijn schrijven jou niet bevalt dan moet je het ook niet lezen. Niemand verplicht jou om mijn posts te lezen, toch?

Trouwens, als je goed hebt gelezen en eerlijk bent dan weet je wie hier het kind is.

Wel zielig dat hij niet voor zichzelf kan opkomen en dat nu een ander dat voor hem moet doen.
 
Zijn nu al best veel mensen die denken dat er iets mis is met je. Misschien toch eens naar jezelf kijken?
 
Ik denk dat jij niemand kent die in zich in die situatie bevindt. Jij lult gewoon maar wat.
t' Zijn altijd diegenen die een grote muil hebben wanneer ze anoniem achter hun computer zitten, die een veel minder grote bek hebben wanneer ze voor die persoon zouden staan. Waar woon jij eigenlijk? Of durf je dat ook niet zeggen.

Lol, tja, als ze voelen dat ze zelf met wat volk de discussie niet kunnen winnen dan begint het dreigen meestal he. Typisch voor mensen met beetje spieren maar geen hersenen.

Ik woon 2 straten verder bij jou dus we komen elkaar vroeg of laat nog is tegen.
 
Zijn nu al best veel mensen die denken dat er iets mis is met je. Misschien toch eens naar jezelf kijken?

Met mij is er niks mis, maar wel met dit forum dat vol dealertjes zit dat wat samen klit omdat zij denken de wijsheid in pacht te hebben over voeding, training en anabolen.

Er mogen trouwens nog meer mensen komen hoor om mij te proberen te overtuigen dat er iets mis is met mij. :)

Ken mezelf te goed en ook mijn gebreken, maar ben er van overtuigd dat ik niet de aanleiding ben van deze discussie, maar op mijne kop laten kakken door niemand.

Respect moet van twee kanten komen en dat is hier duidelijk het geval niet. Als je respect wilt bij mij moet je het verdienen en als je je als een kind gedraagt tegen mij dan behandel ik jou ook als een kind.

Wat gaat het worden,... Kinderlijk of volwassen reageren? Mij maakt het niet uit. Ik behandel de mensen zoals ze mij behandelen.


Tis zo simpel als dat!
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kan jij het woord respect beter gaan Google....
 
Lol, tja, als ze voelen dat ze zelf met wat volk de discussie niet kunnen winnen dan begint het dreigen meestal he. Typisch voor mensen met beetje spieren maar geen hersenen.

Ik woon 2 straten verder bij jou dus we komen elkaar vroeg of laat nog is tegen.
Ik dreig helemaal niet maar ik vind als je mensen begint uit te kafferen, moet je ook maar durven zeggen wie je bent en niet anoniem blijven. Je hebt al drie mensen zitten beledigen (en dan heb ik het niet over mij, wat je tegen mij zei over die zinsbouw was juist) en die mogen toch weten wie die gast is met zijn grote muil. Vooral omdat ik er zeker van ben dat je zit te liegen wat 10 jaar trainen betreft en dat gelul over verschillende gasten van 50 die je kent met leverproblemen.
 
Volgens mij kan jij het woord respect beter gaan Google....

Lol, respect moet je niet googlen dat krijg je mee in uw opvoeding! Dus het feit alleen al dat je zoiets zegt, zegt meer over jou dan over mij!

Respect is bijvoorbeeld, als iemand hulp zoekt, zoals die gast hier met zijn probleem met zijn ondergewicht om die dan verder te helpen en om hem niet uit te lachen of af te breken zoals er hier een paar gedaan hebben. Het is gemakkelijk iemand af te breken, dat kan iedereen, maar positieve feedback geven en hulp bieden, dat is precies hier moeilijker voor sommigen.

Maar bon, gedraag jullie gewoon verder lekker kinderachtig en onrespectvol, maar vergeet dan wel niet dat sommige mensen niet op hunne kop laten kakken en een spiegel voorhouden.
 
Ben jij toevallig rapper sjors ?
 
Ik dreig helemaal niet maar ik vind als je mensen begint uit te kafferen, moet je ook maar durven zeggen wie je bent en niet anoniem blijven. Je hebt al drie mensen zitten beledigen (en dan heb ik het niet over mij, wat je tegen mij zei over die zinsbouw was juist) en die mogen toch weten wie die gast is met zijn grote muil. Vooral omdat ik er zeker van ben dat je zit te liegen wat 10 jaar trainen betreft en dat gelul over verschillende gasten van 50 die je kent met leverproblemen.

Ik begin mensen niet uit te kafferen, maar ik houd ze slechts een spiegel voor zodat ze beseffen dat hoe je anderen behandelt dat dat zich terug reflecteert op hun zelf. Ik zal nooit mensen onrespectvol behandelen als daar geen aanleiding voor geweest is.

Wat dat trainen betreft van die 10 jaar en die gasten met hun leverproblemen dat moet jij ook niet geloven he. Wie zegt jou dat je dat moet geloven?? Als jij dat niet gelooft dan is dat zo, daar ga ik nu echt niet van wakker liggen ze. :-) Van die anabolen pakken tussen je 20 ste en 30 ste dat is een persoonlijke mening en het mag mij echt een worst wezen wat een ander daar van denkt hoor. Ik geloof ook niet alles wat ze hier op dat forum verkondigen, maar denk wel dat ik een neus heb om het kaf van het koren te scheiden.

Wat betreft mijn anonimiteit hier op het forum vind ik het meer dan normaal dat ik dat prive houd op sociale media en al zeker op een forum zoals de deze hier.
 
Ben jij toevallig rapper sjors ?

Ok jijj wil dus kinderachtig blijven verder doen!! U vraagt wij draaien! :grinny:

Nee, ben ni rapper sjos, maar inspector morse die u en ... hier draaiende heeft gehouden om u IP te weten te komen. :haha::hahaha::janken::flipoff::devilnana:
 
Laatst bewerkt:
Ok jijj wil dus kinderachtig blijven verder doen!! U vraagt wij draaien! :grinny:

Nee, ben ni rapper sjos, maar inspector morse die u en ... hier draaiende heeft gehouden om u IP te weten te komen. :haha::hahaha::janken::flipoff::devilnana:
Nu ben je jezelf echt belachelijk aan het maken. Nu mag je daar nog eens een kinderachtige opmerking op geven en mag je daarmee het laatste woord hebben en verder in je wereldje van fantasie en leugentjes verder leven.
 
Nu ben je jezelf echt belachelijk aan het maken. Nu mag je daar nog eens een kinderachtige opmerking op geven en mag je daarmee het laatste woord hebben en verder in je wereldje van fantasie en leugentjes verder leven.

Het feit alleen al dat jij blijft reageren op mijn postings wilt zeggen dat het je uitermate blijft boeien. Niet dat jij een meerwaarde bent hier op dit forum want buiten wat roepen en tieren blijf jij ook maar een kinderachtig meelopertje. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven