MuscleMeat

Fokzooi... Single again... :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mischien is de reden dat ze je verlaat gewoon dat je teveel tijd op DBB doorbracht..
nee, nu effe serieus, vele sterkte, maar dat klote gevoel gaat over! I know the feeling bro..
 
Ik lees vaak dat er veel relaties kapot gaan de laatste tijd. Het lijkt er wel op dat als er een relatie ff niet lekker loopt om daar meteen een punt achter te zetten. Ik zeg niet dat het aan jou ligt, maar ook van de andere kant. Een beetje stijd in een relatie is ver te zoeken tegenwoordig. No offense


Maar sterkte Bro .
 
ander en beter joh, een vrouw moet je conditioneren en afhankelijk maken, anders lopen ze toch te twijfelen na verloop van tijd met de gedachte dat ze iemand beter had kunnen krijgen.

en de keren dat er echte liefde in het spel zit kan je amper nog op 1 vinger tellen, live your dream en laat de anderen pionnen in je spel zijn ;)
 
sterkte man!!:) ik weet hoe k*t t is:)
 
ander en beter joh, een vrouw moet je conditioneren en afhankelijk maken, anders lopen ze toch te twijfelen na verloop van tijd met de gedachte dat ze iemand beter had kunnen krijgen.

en de keren dat er echte liefde in het spel zit kan je amper nog op 1 vinger tellen, live your dream en laat de anderen pionnen in je spel zijn ;)

Hmmmm idd... Maar ik heb ook hard aan men relatie gewerkt, daarna ging het weer mis en dacht ik aan een pauze... Dus uitgemaakt.

Enige tijd erna kon k nie stoppe met aan haar te denken en dus terug naar haar gegaan.
Ervoor zei ze nog: "jij bent de enige voor mij" en "ik hou van u, kunne we nie probere..." en "hou voor altijd van je" En ja ik dus denken dat komt wel weer goed, bleek ze een of andere zonnebank/bruinsel janet tegen gekomen te zijn dat wat meer in de smaak valt, en ja kiest ze daar maar voor. Kzou n foto posten maar wie weet er mee zou kijken dat haar/mij/hem kent ;)
En dat na meer als n jaar, 2 weken iem anders kennen en er dan voor kiezen
Haha, ik geloof er geen een meer! Gwn amuseren kerel! Er is er maar één dat nooit liegt, onzin verteld en altijd hetzelfde blijft: JE dumbbell!
 
Valt mee dat deze nog niet is gepasseerd; alle vrouwen zijn hoeren.
 
beste remedie om over een verloren liefde heen te komen is een nacht hard feesten en veel anonieme coïtus!


have fun and good luck! :thumb:

Er leiden meerdere wegen naar Rome....
 
Ik lees vaak dat er veel relaties kapot gaan de laatste tijd. Het lijkt er wel op dat als er een relatie ff niet lekker loopt om daar meteen een punt achter te zetten. Ik zeg niet dat het aan jou ligt, maar ook van de andere kant. Een beetje stijd in een relatie is ver te zoeken tegenwoordig. No offense


Maar sterkte Bro .

Ben ik met je eens Markie! Mijn opa en oma waren 60 jaar getrouwd,als je hoord wat die mensen allemaal samen meegemaakt hebben!
 
Back
Naar boven